Bongaa Tappara! (yllättävässä paikassa)

Lauantaina Tuskassa oli joku Tapparan fanipaita päällä. Olitko se sinä?

1 tykkäys

Tuli täällä Ässien reviirillä Yyterissä vastaan mies komea ja tuore mestaruuslätsä päässä. Itsellä samanlainen lätsä päässä ja kivet sain

3 tykkäystä

Ei niin yllättävä paikka, koska Tampere, mutta neljällä eri ihmisellä Tappara-tuotteita päällä Lielahden Prismassa. Se tuo iloa Espoossa asuvalle.

7 tykkäystä

Anna olla laitimmainen kerta, kun sinut bongaa S-ryhmän kaupassa. Saatana.

11 tykkäystä

Eilen tuli Okra-messuilla bongailtua muutama Tappara. Pari mestaruuslippistä, yksi tavan Tappara-lippis ja yksi huppari. Itselläkin luonnollisesti mestaruuslippis oli. Yhdenkään muun liigajoukkueen logoja ei näkynyt :slight_smile:

7 tykkäystä

Yksi on saattanut olla @SamppaK

2 tykkäystä

Paljon mahdollista ja itseasiassa tuolla messuilla jo mietin samaa, mutta en tällaisena introverttinä viitsinyt lähteä kyselemään että ollaanko sitä palstalaisia :wink:

2 tykkäystä

Itse olin Okra messuilla keskiviikkona mestaruuslippis päässä ja myös joku nuorempi kaiffari seilasi siellä vuoden -22 mestaruuslippis päässä :+1:

3 tykkäystä

Itse en kerinnyt messuille lainkaan. Perjantaina emäntä oli kyllä siellä hommissa, muttei tainnut Tapparaa olla päällä. :joy:

3 tykkäystä

Huppari-lippis ja t-paita-lippis yhdistelmät tuli myös itsekkin eilen pongailtua. :grin: oli siellä yksi naapurin edustaja päästä varpaisiiin sonnustaunut.

2 tykkäystä

Jaa, eipä sattunut mua vastaan tuleen. Tietysti alue valtavan suuri ja väkeä oli pirusti niin ihan jokainen siellä ei ehdi vastaan tulemaan tai muuten näkökenttään osumaan. Tai sitten itsellä oli sellainen suodatin päällä että erotin vain Tapparat :slight_smile:

2 tykkäystä

Autoni konepellissä on hyvin tunnistettava kirves logo täällä Mikkelissä ja puolisoni oli pari viikkoa sitten käymässä kaupassa. No kaupan parkkipaikalla sitten tuli nainen lapsensa kanssa omasta autostaan ja lapsi rupesi kovasti näyttämään äidilleen kirves logoa ja oli selkeästi iloinen näkemästään logosta. No minä kävin tässä tällä viikolla sitten itse asioimassa poliisi laitoksella töihin mennessä pyörällä. Sisälle päästyä otin tuubihuivin päästäni ja laitoin sen reidelle roikkumaan kun odotin vuoroani. Vieressäni oli mies poikansa kanssa ja selkeästi tuubihuivini aiheutti iloisen reaktion, olivat samaa heimoa kanssani. Mies kysyi sitten että eihän minulla satu olemaan autoa jossa on Tapparan logo konepellissä, vastasin olevan. Mies kertoi että puolisonsa oli bongannut samaisen lapsen kanssa autoni aikaisemmin. Hassu sattuma, varsinkin kun olivat muuttaneet juuri pääkaupunkiseudulta Mikkeliin. :blue_heart: :orange_heart: yhdistää! :muscle:

57 tykkäystä

Oli muuten tutunnäköisiä aurinkolaseja eri tekstillä. Kyseisen firman toimari on henkeen ja vereen Ilvesläinen, niin näistä saatiin hyvä keskustelu aikaiseksi.:joy:

2 tykkäystä

Ettei vaan olisi juurikin tämä?:smile:

5 tykkäystä

Juurikin tuo :sunglasses: :see_no_evil:

8 tykkäystä

Tämän myös itse bongasin joskus! :muscle:t4:

5 tykkäystä

Sopisi suurempikin merkki.

3 tykkäystä

https://www.instagram.com/p/CurKnI6NTfr/?utm_source=ig_web_button_share_sheet

Aina arvostanut Bruce Dickinsonia eikä tämä kuva arvostusta vähennä. Dickinson siis Tapparan paita päällä Maidenin backstagella Lontoon keikalla. Kuva Ronnie Woodin instagramissa.

60 tykkäystä

Olisitko yllättynyt jos Aamulehti hakisi juttujen aiheita täältä?

Niin tai näin mutta Aamulehtikin huomioinut tämän.

9 tykkäystä

Tultiin tänään Baltic Princesiltä. Niin viime “yönä” keskiyönshown jälkeen, 3 laivapoliisia käveli ohi, joista keskimmäinen sanoi et maailman/paikan paras paita…( oli Euroopan kartta paita) :smile:

2 tykkäystä