C More ja jääkiekko

Minulle op:n sivut näyttävät niinikään vain cmore viihteelle etuhintaa. Kun kysyin tuota totalin n. 25 eur/kk tarjousta, cmoren chatista vastattiin, että op omistajajäsenille on vain cmore viihteeseen etu. Telialta tarjottiin tuota 29,95 eur/kk 6 kuukauden sopimusta. Jotain ristiriitaa on jossain…

Mistä löysit tuon 6 kuukautta?
Minä en löytänyt moisesta mainintaa mistään?

Telian asiakkaille se hinta on niin kauan kuin irtisanoo, tai on heidän asiakas. Olisko toi sit joku eri tarjous kuin meillä?

1 tykkäys

Itse tosiaan sain vastauksen, että palveluni muuttuu OP totalista OP total plus sisältöön ja sisältää kaiken Cmore sisällön, myös Liigan. Muutenhan kaikki onkin tuohon pakettiin jo aiemmin kuulunut, paitsi Liiga.

Ilmeisesti tässä palkitaan sitten pitkäaikaista asiakasta ja uusilla ei ole tuohon mahdollisuutta, kun näköjään viestin lopussa oli ” Kannattaakin pitää tästä edusta tiukasti kiinni, koska et saa samaa etuhintaa enää uudelleen, jos jossain vaiheessa katkaiset tilauksen”

Jaahas. Taidan koittaa tingata saman edun uutena asiakkaana.:thinking:

Telian chat vastasi.

Eiköhän tuon total-tarjouksen tosiaan ole pakko olla jotain vanhoja peruja, joten @Sasha-16 pidä lujaa siitä kiinni.

1 tykkäys

Hallikaisen Joken äänellä:
Turhaa, aivan turhaa…

Noin se varmaan myös onkin.

Ei suoraan liity C Moren jääkiekkolähetyksiin, mutta jos telkkarissa on C More -sovellus, niin miten kätevästi onnistuu kanavan vaihto sovelluksen sisällä TV:n kaukosäätimellä? Otetaan nyt esimerkkinä pujottelu eri kiekkopelien välillä.

Pitääpä samalla itse selvittää millainen langaton netti telkkarissa on (parin vuoden takainen LG), jotta varmistuu että bitti liikkuu riittävällä tasolla hyvän laadun varmistamiseksi. Eiköhän sisuksista löydy ainakin Wi-Fi 4 eli entinen 802.11n.

EDIT:

Itse itselleni vastaten: telkkari on näemmä syönyt Wi-Fi 5:n eli entisen 802.11ac:n, joten kyllä bitti kulkee sutjakkaasti.

Ja C More Hockey -palveluun lopulta päädyin. Telkkariin sai sovelluksen, verkkoa riittää ja äänet sai optisella piuhalla vahvistimeen eli on näiltä osin kaikki jetsulleen.

2 tykkäystä

Cmore tunnukset hommattu ja sovellusta testattu telkkarissa.(Samsung) sovellus toimi hyvin ja helppo käyttää. Ainut oli että taitaa toi mun wifi reititin olla niin huono että sujuvuuden takia kytkin telkkarin piuhalla nettiin. Ja toki tuo cmoren toimintaan saaminen vaati yhden keskustelun cmore chat henkilön kanssa😉

2 tykkäystä

Näkyykö muilla se jääkiekko siellä CMoren sovelluksessa jotenkin/jossain? Olen vähän väliä etsinyt sieltä, mutta ei vielä ole näkyvissä. Tämän vuoksi myöskään Telia tunnuksia en ole uskaltanut perua.

Löytyy kun klikkaat ylhäältä sportin auki ja rullailet alaspäin.

2 tykkäystä

vanhoja pelejä ja 3vs3 pelejä sieltä jo pystyy katsomaan. Mulla ainakin toimi ihan ok kun testailin.

2 tykkäystä

Sellainen huomio että C Morella laskutusjakso on aina 1 kuukausi. Eli jos tilaat tänään ja lopetat tilauksen huomenna, maksat ja saat kuukauden katseluaikaa.

Telialla puolestaan sanotaan sopimuksen katkeavan heti irtisanomishetkellä. Eli satunnaiskäyttäjälle, joka tilailee tuotetta silloin tällöin voi Telia olla edullisempi kuin C More. Samoin kauden päättyessä Telia on mahdollista katkaista heti, mutta C Moressa näet ja maksat laskutuskauden loppuun (max 1kk).

Pennin viilaajille tiedoksi, kun mietitte miten ja koska ostatte Liigaa.

Itse jäin Telian asiakkaaksi, kun todennäköisesti CHL jää pelaamatta ja lisäksi alkulohkot peruttiin. Lisäksi on riski, että kausi keskeytyy, niin Telialta voin saada jotain hyvitystä, mutta C Morella tilaus pitää katkaista, kun pakettiin kuuluu muutakin urheilua. Tämän jälkeen C Morella tulisi päivitetyt kalliimat hinnat käyttöön.

5 tykkäystä

Kovasti odotan miten maalien ja muiden klippien saaminen nettiin onnistuu C Morelta. Telian puolella Liigavahti ei enää toimi vaan vinkkailee vain videoiden löytyvän jatkossa Jääkiekon Liiga - Uutiset, ottelut ja maalikoosteet - MTVuutiset.fi -osoitteesta.

1 tykkäys
2 tykkäystä

Laitan tämän tänne, tuolta näkee kauden ilmaispelien ohjelman, varmasti joku palstalainen kiinnostunut.

2 tykkäystä

Avauspeli takana, kuinka pelitti CMoren nettilähetys. 5 täydellisesti, 1 ei alkuunkaan.

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

0 voters

Mä tulin lopulta siihen ratkaisuun, että peruin Telian joukkuepassin ja otin Elisa Viihteen kautta CMoren paketin. On tuo vaan paljon helpompi, kun voi vain boksin kautta vaihdella kanavia ja katsoa kiekkoa. Eikä tuo nyt lopulta niin paljon kalliimpi ole ja kaikki matsit näkyy eri kanavilla.

5 tykkäystä

Ei ihan suoraan nettilähetys, mutta Samsungin TV:n sovellus. Toimi hienosti, täyden vitosen arvoisesti.

Kyllä oli mukavampi tuolla katsella, kun viime vuonna Telia appi + peilaus Apple TV. Ei mitään pätkimisiä ja viivekin taisi olla pienempi, kun maali tuli ennen kun Livetulokset ilmoitti maalista. Eli ensikokemuksena hyvä.