C More ja jääkiekko

Eikös sulla ole se Telian laatikko kanssa? Jos on niin kai siitä laatikosta löytyy C More-sovellus?

On.

Jaa löytyy vai?
Täytyy tutkia tarkemmin.

Käsittääkseni Telia myy noita C More-paketteja, joten kai sieltä löytyy se applikaatio boksista.

Katsoin mutta en löytänyt.

@TeliaPartio tulkaas kertomaan. Mutta tosiaan sillä telkkarin C More-sovelluksella pystyt varmasti ainakin katsomaan.

1 tykkäys

Et sinä selainta tarvitse, kunhan omistat älypuhelimen tai tabletin.

Muistelin, että kaksi, ja näin oli:

Voit katsoa yhdellä tunnuksella C Morea samanaikaisesti kahdelta eri laitteelta. Sillä ei ole merkitystä, ovatko laitteet samassa verkossa tai käyttävätkö ne samaa IP-osoitetta.

En ole käytännössä kokeillut.

https://www.cmore.fi/asiakaspalvelu/Laitteet_ja_tekniikka/Yleist_tekniikasta/Tunnuksen-samanaikainen-käyttö-usealla-eri-laitteella

1 tykkäys

Toimii

1 tykkäys

Tuskin tuolta löytyy apua kun sitä ei löytynyt Telian chatistakaan.
Ei ole heillä tarkempaa tietoa asiasta vaikka tuollaista mainostavat. :rofl: :rofl:
Vi**u mitä touhua taas. :laughing: :laughing: :laughing:

Asiaa pitää kysyä C Moren puolelta. :see_no_evil:

Telian chattiin ei parane olla missään asiassa yhteydessä. Kyseessä on eräänlainen arvausosasto, jossa ei oikeaa tietoa oikein liiku ollenkaan. Tietysti Telialta ihan äärimmäisen typerä peliliike, että asiakas on ostanut heidän laitteistoaan (digiboksia, UHD-boksia) ja sinne ei sitten saakaan tarjolle tiettyä kokonaisuutta. Tältä osin uskallan avoimesti liputtaa ainakin sen, että asiat ovat paremmin sillä ainoalla kotimaisella operaattorilla. Vaikka palvelu onkin hintavampi niin ainakin digiboksissa on integraatio lähes kaikille ohjelmakirjastoille ja kanavapaketeille.

1 tykkäys

Erään pankin omistajajäsen etuihin muuten kuuluu edelleen Cmore etuhintaan ja kun Cmore asiakaspalvelusta kysyin, niin hinta on Cmoren koko sisältöön 24,45€/kk (27.9 jälkeen, nyt 20,95€/kk) Tilaus pitää olla voimassa ennen 27.9

1 tykkäys

Telian chatista on löytynyt kuitenkin apu Teliakauppaa huomattavsti paremmin.

Juu, voi olla. Telia tarjoaa kuitenkin palvelun edullisemmin, koska koko taloyhtiö on Telian narun päässä.

Perhana. Mähän olen Osuuspankin omistajajäsen.
Koskeeko tämä tarjous siis myös tuota C More Total plussaa?

1 tykkäys

Moi! C More Hockey- ja C More Total+ sisällöt näkyvät C Moren suoratoistopalvelusta. // Hanna S.

1 tykkäys

Kun kysyin niin sanottiin, että nykyinen total korvautuu total plussalla, eikä vaadi asiakkaalta toimenpiteitä. Hinta tosiaan muuttuu nykyisestä 20,95€ —> 24,45€. Ainoa vaatimus on, että on tuo paketti voimassa ennen 27.9

1 tykkäys

Kiitos. Tässähän tulee oikeasti iso säästö kun saa nykyisen Liigapaketin hinnalla vielä Formulat samaan hintaan.

1 tykkäys

Ainakin minulle OP Mobiili tarjoaa etukoodia vain C Moren normipakettiin, ei siis urheilupaketteihin. Mistäs minä saan halvemman Sportin tai Totalin?

3 tykkäystä

Tähän tulokseen tulin itsekin, seuraan mielenkiinnolla.

1 tykkäys

Telialta saa koodin, minkä voi syöttää cmoren sivuille. Sit toimii viime kauden tapaan, ja lisäksi cmore sovellutuksella.

Mulla on Telian vehkeet käytössä ja olen katsonut pelit suoraan telkkarista Telian digiboxilla. Tätä C More Total + palvelua ei saa Telian digiboxille.

Edit:

Myös tähän tuli vahvistus C Moren chatista. :+1:

Et Osuuspankin tarjouksella mistään.
Tähän tuli vahvistus C Moren chatista kun kysyin samaa asiaa.
Ping @nro66 + @Sasha-16

2 tykkäystä