Se että vedetään vajaalla kun Kelleher myytiin ja Merelä pitkään sivussa vaatii hankintoja piste. Oli vain ajan kysymys koska tulee flunssaa ynm meille
Tämän takia kesällä on reenattu. Kapeaa on mutta riittää, uskon ma.
Joo mutta pitikö tuon tapahtua juuri CHL pudotuspeleissä missä se on tulos tai ulos ja jokainen maali on arvokas?
Toivotaan ettei viime pelin hukatut maalipaikat jää kummittelemaan kun nyt vajaamiehistöllä pelataan.
CHL-rosteripaikkoja ei ole kannattanut täyttää etukäteen junnuilla, jos vaikka tulee vahvistuksia. U20 pelaajia ei voi lisätä alle 12h ennen pelin alkua, vaikka muuten näitä saisi lisätä kiintiön ulkopuolelta. Näin olen käsittänyt säännön. Jos siellä on aamupäivästä tippunut pelaajia pois, ei ole kauheasti tehtävissä.
Ei ole vierasmaalisääntöä. Tuolla tuloksella pelataan jatkoaika.
Ei tuota ole kyllä CHL:ssä ikinä ollutkaan. Tappara tippui JYPille koska teki yhden maalin vähemmän.
Okei eli muistin väärin. Kiitos kun korjasit.
Entäs jos siellä markkinoilla on tällä hetkellä saamaksilla vain miikkamänniköitä ja jacobcepisejä?
Mieluummin mä kattelen Henrikssonia, Niemistä ja muita junnuja kentällä kuin jotain paniikkiarpoja, koska junnujen peluuttaminen on kuitenkin kuin laittaisi rahaa pankkiin. Lisäksi meidän junnuosasto on ollut jopa ajoittain paremmalla pelipäällä kuin pappaosasto.
Aijai, nyt on kyllä kovat poissaolot. Onneks lähdetään maalin johdossa ja meillä on sentään kokoonpanossa määrällisesti tarpeeks miehiä. Eikös Matushkin oo nuorempana pelannut hyökkääjänä vai muistanko väärin? Ja puolustus sentään kokonaisuudessaan nyt saatavilla ykkösmiehillä ja ykkösmaalivahti. Toivottavasti ei iske vielä tautia muillekin peliä ennen tai pelin aikana, jos siellä tauti jyllää.
Ei syytä paniikkiin ja epätoivoon, vaikka kovia nimiä onkin nyt poissa! Laadullisesti meillä on kyllä ihan hyvin leveyttä hyökkäyksessä, kunhan junnut ovat samalla pelipäällä kuin tähänkin asti.
Sanoisin ettei yhdessäkään.
Meillä on edelleen todella kova puolustus ja huikea maalivahti. Ei mitään hätää. Yhden pelin jaksaa kolmella sentterillä. Virran poissaolo noista ehkä eniten kuitenki näkyy, tärkeempi pelaaja mitä moni seurannassa ymmärtää.
Ei tainnu ollakaa viä täällä:
Savinainen-Rauhala-Granath
Tanus-Lehterä-Ojamäki
Henriksson-Rönni-Nieminen
Luoto-Moilanen
Vittasmäki-Kemiläinen
Jürgens-Seppälä
Tuulola-Thomas
Matuhskin
Heljanko
(Kohonen)
Voin heittää villin arvion, että Super-Otto painaa tänään isot minuutit. Kyllä se jaksaa.
Kamalalle näyttää. Huomaa miten isoja paloja Puhakka ja Merelä tuota hyökkäystä on.
Matushkinin voisi tietysti heittää ajokoiraketjuun neloseen laitahyökkääjäksi. Dump & Chase kiekkoa vaan. Saisi neljä ketjua ja kolme pakkiparia mukavasti.
No saatiin pakon edessä
Tanus-Lehterä-Ojamäki vitja kasaan ja tänään lähtee ![]()
Mielestäni hyvä juttu että pelaa siis, se että on 11-hyökkääjää on farssi, tälläinen kova peli vielä luvassa ja jatkopaikka kyseessä. Harmittaa
Kaikki maalintekijät
No on siellä vielä Savinainen. Tuskin tulee mitään hyökkäyspelin riemujuhlaa.
Semmoinen karrikiven Ässät-puolustusmoodi päälle ja tuurilla yks yv maali (yv korkeasta mailasta?)
Savinainen-Rauhala-Granath
En haluis olla puolustajana ottamassa tuota kolmikkoa vastaan ![]()