Yks todella kova tulosketju. Yks viimisen päälle rouhijaketju. Nää kaks vois lyödä vaikka EHT:lle. Sitte näistä lopusta viidestä ei oikeen uskalla arvioida mitään. Rönnin ketju pelaa varmasti hyvin, jos pelaavat kohtuullisella peliajalla. Jos tulee liikaa vastuuta, voi olla että alkaa tulla virheitä.
Jos joku vielä vinkuu ettei anneta junnuille vastuuta niin sotken hänet enskesänä Lakesiden kutos väylän järveen mun golfpallon kans samaan kohtaan.![]()
Niin ja tosta puuttuu viis hyökkääjää siitä mitä oli kauden alussa. Tuskin kukaan ennakoi, että samaan aikaan kun Kelleher vaihtaa maisemaa ja Merelä loukkaantuu, niin kolme hyökkääjää on (oletetun) taudin kourissa. Kyllä meillä on ollut alkukaudella aivan tarpeeksi määrää hyökkäyksessä, kun täsmähankinnoillekin on hyvä pitää jonkinlaista tilaa. Tämä menee samaan kategoriaan kuin korona-aalto, aika vaikea siihen on mitenkään varautua.
Todennäköisesti markkinat on tällä hetkellä aika kuivat, joten turha sieltä on väkisin mitään kalkkunaa naarata.
Nyt vähän jäitä hattuun.
Nyt jos koskaan kelpaisi se tiukka maalin peli tyyppinen voitto. Ikävä todeta mutta maalintekokilpailuun ei ole kyllä varaa lähteä tänään näin siipirikkoisella joukkueella. Voitto tulee tiiviillä puolustuspelillä jos on tullakseen. Jäähyttömyys on myös erityisen tärkeää.
Jos hyökkäys on kapea, niin puolustus + Heljanko hoitaa homman kotiin.
Ei nuo poissaolot nyt niin pahoja ole, kun Merelä oli jo tiedossa. Kuusela ja Virta ovat olleet aika jäissä, kakkosveska aivan sama, Puhakka nyt on menetys. Yksi hyökkääjä olisi pitänyt jostain toki vielä kaivaa.
Eiköhän tämä rosteri riitä hyvin jatkopaikkaan.
Komp. Samalla minulta ei jäisi sydämenlyöntejä väliin, kaverin triplatessa kärkiveivejä alimpana.
Saapa nähdä käytetäänkö pakkia täydentämään nelosketjua. Aika yleinen ratkaisu vastaavassa tilanteessa.
Voi olla että ajatukseni aktiivisesta startista lentää romukoppaan ja johtoa lähdetään puolustamaan. Selvää on että johtavien pelaajien pitää nyt johtaa tuloksen tekemisessä ja muut yrittävät selvitä kuivin jaloin.
Edit: Kuudes kenttäpelaaja katsomosta olisi nyt tarpeen.
Kylläpäs tuli pahaan saumaan tämä poissaolijoiden suuri määrä…saa pienen ihmeen tuo porukka tehdä, että ei Chl-taival lopu tähän iltaan. Kyllä nyt alkoi jännittämään.
Siinä on riskinsä kun vetää kilpparin vain maalin johtoasemassa. Veikkaisin että ensimmäinen erä ainakin vedetään normaalia tahtia ja mitä pidemmälle mennään 0-0 tilanteessa niin sitten aletaan pelata puolustusvoittoisemmin riskejä vältellen.
Onneksi pelitapa ei ole ollut kuluttava yliprässäys. Jos meinaa alkaa jalka painamaan, osataankohan me träppipelaaminen? ![]()
Seisomakatsomoon viisi lippua jäljellä.
Suunnilleen saman verran vajaa kuin rosterikin.
Tähän vahva sama. Ei nuo poissaolot vaikuta mitenkään. 5vs5 pelissä ei muutenkaan maaleja tehdä ja ylivoimalle ukot vielä riittää yhteen kenttään. Varmasti silmää miellyttävä peli tulossa ![]()
Viime vuonna onnistuttiin kairaamaan tärkeä voitto Norjassa(?) vajaalla miehistöllä, nyt vaan samanlainen tahtotila ja tiukka fokus päälle. Torstain kärkikamppailu on ainakin itselleni tällä hetkellä täysin sivuseikka, tänään kaikki peliin ja jos torstaina ei puhti riitä, niin so what. Euroopan mestaruus on tärkein tavoite tällä hetkellä. Liiga mestaruus ratkeaa vasta pleijareissa.
Jälkiviisaus on helppoa mutta voi pojat kun olisi vieraissa käytetty maalipaikat vähän tehokkaammin.
Pakisto ja molari täyttä timanttia. Hyökkäyksessä kovuutta, taitoa ja vauhtia. Kyllä homma hoituu tälläkin rosterilla. Voitto yhteismaalein 3-1
Jännä nähä millanen yv viisikko nähää tänää, Henriksson vaan keskelle paikkaamaan Virtaa, vai miten ois Kemiläinen Matushkin duon paluu takakolmioon, ja Ojamäki keskelle ![]()
Juuri näin. Minulle on käytännössä ihan sama onko Tappara runkosarjassa 1 vai 10. Keväällä vasta aletaan pelata mestaruudesta. Toki kun top 6 joukkoon pääsee niin kyllähän se tietysti helpottaa urakkaa. Nyt on CHL se isoin tavoite tällä hetkellä.
Tietysti sijoittumalla hyvin runkosarjassa ansaitsee paikan CHL:ssä.
Nyt on kokoonpanoa täydennetty. Kulonummi 7.pakki, Tuulola sentterinä 3.ketjussa ja Rönni nelosessa.
Savinainen - Rauhala - Granath
Tanus - Lehterä - Ojamäki
Henriksson - Tuulola - Nieminen
Moilanen - Rönni - Luoto
Vittasmäki - Kemiläinen
Matushkin - Seppälä
Jürgens - Thomas
Kulonummi
Heljanko
Kohonen
Otetaan nyt talteen jos vielä muuttuu.
Toihan on hyvä et eroa on vaan yksi maali. Ei pysty yhtään varmisteleen eli hanat auki on vaatimua jotta jatkopaikka tulisi.