En tiennytkään että meillä on näin paljon senttereitä…ei ihme että jätettiin vajaaks se paikka ![]()
Tuulola sentterinä, tää on pakko nähdä paikan päällä. ![]()
Eiks se Moilanen olis voinut pelata sentteriä? ![]()
Voihan se nyt olla, että pelataan silti 11 hyökkääjällä, vaikka on noin merkitty. Vaikea uskoa, että sentterin roolia annetaan pakille.
Ehkä tässä on tavoitteena vain sekoittaa sveitsiläisten scouttaus totaalisesti ![]()
Jos Kuusela ja Peltola on vetänyt CHL:ää menestyksekkäästi pakkina, niin kyllä Tuulolakin vetää väliaikaisesti hyökkääjänä. Ja olisi ihan helppo uskoa myös, että pakki laitetaan mieluummin nimenomaan sentterin tontille, koska sentteri kuitenkin painii omassa päädyssä niin kuin pakkikin ja hyökkäyshommissa pystyy vetämään varmistavan roolin kun muut ajokoirailee.
Onneksi on yksi maali eteen tässä pelissä, ja kaikki pakit + Heljanko kehissä. Kova ilta tulee, mut nyt johtavatpelaajat saa, ja pitää ottaa roolia.
Kaikki pelikykyiset ilmoitetaan ja pukevat. Saapa nähdä miten lopulta peluutetaan.
Tänään paikanpäälle katsomaan kauden tärkeintä peliä tähän mennessä. Avausmaalin merkitys ja tuleminen tänään saattaa muuttaa pelin kuvaa aika paljon. Mielenkiintoinen ilta tulossa
Tunnistankoham oikein että Koistisen Ville ohjailee areenan aulassa Davosin faneja. Taitaa olla koska parilla oli Koistisen Davos paidat päällä.
Jinxailen vähän Tapparan hyväksi. Veikkauksella oli 5,30 kerroin Davos -1. Minä en vedoissani osu, joten eiköhän Tappara tänään hoida.
Kauden toka peli paikan päällä allekirjoittaneelle. ![]()
Sentterin tontti on huomattavasti haastavampi pelata kuin laiturin. Varsinkin sellaiselle, joka ei hyökkääjänä normaalisti pelaa.
Flashscore, eli entinen Livetulokset väittää että 3. Ketju on muodossa Nieminen-Rönni-Henriksson ja 4. Ketju puolestaan Matushkin-Moilanen-Luoto. Tuulola-Thomas kolmos pakkiparissa. Eiköhän nää tossa reilun puolentunnin päästä selviä
Tuo kuulostaakin heti loogisemmalta kuin Tuulola sentterinä kolmosessa.
Tuulola painaa hatullisen tänään.
Livetulokset onkin näissä aina myöhässä.
Tätähän mää sanoin.
Mikä oli illan yleisömäärä?
5117 taisi olla
Kyllä pelotti ennen peliä kun näki ketä kaikkia meiltä puuttuu. Mutta olipahan timanttinen peli kyllä aikalailla kaikilta. Erittäin hienoa lähteä pelaamaan finaali uusintaa puolivälierään. ![]()