Bottaksen osalta sanottava että vaikka olisi 9.0 niin on aina se kakkoskuski, ei auta parrankasvattamiset ja karkea kielenkäyttö Valtteria eteenpäin. Taitaa ensi kausi olla viimeinen huipputallissa. Heljangolle toivon päinvastaista suuntaa.
Tappiopeli eikä kukaan ole keksinyt syyttää Chrisua.
Eipä ollut moitteen sijaan tälläkään kertaa, ensimmäisessä maalissa ohjaus nenän edestä ja toisessa oli näkökenttä todella tehokkaasti sumennettu. Muuten sitten nollasikin loput vedot, joita tuli aika harvalla tahdilla mutta hyviltä paikoilta. Piti omalla panoksellaan joukkueen numerollisesti pelissä mukana.
Heljangon ainut vika oli eilen, että ei tehnyt maaleja kenttäpelaajien puolesta.
Heljanko sai pariinkin kertaan sata kiloa vaasalaista lihaa niskaansa eilen. Meneppä tekemään sama temppu sportin maalille, niin turpaan tulee. Tapparan maalilla ei ole sitä hätää…
Se selän takaa pelastus oli niin hieno, että taidan katsoa sen uusintana parikin kertaa. Taitaa hänelle sopia tuo ykkösveskarina pelaaminen, on meinaan niin sanotusti kasvattanut munat ja yläpääkin tuntuu kestävän paremmin, jos tällainen ilmaisu sallitaan. Hyvän näköistä oli eilen, ei kerro illan prosentit nyt tasosta minusta.
Tuossapa se vielä muillekin.
Mielestäni aika julmaa silleen, että Heljanko on kuitenkin kannatellut tuota jengiä aika monta peliä tällä kaudella. Ei ollut tänään mikään Heljangon paras päivä, mutta ei nyt ihan noin paljoa paskaakaan ansaitse. Toki tää nyt on vaan mun mielipide. Heljanko on nyt monta kertaa antanut kyllä jengille ne mahikset, jota tarvitaan. Jengi vaan ei tartu niihin. Turha siis mielestäni maalivahtia syyttää.
Missään nimessä ei voi Heljankoa syyttää. Eilen taisi vetää lopulta yli 93 torjuntaprossalla. Tänään sitten 75%.
Jos jotain, niin tuo kolmas meni kyllä luvattoman helpolla ja tällaisessa Tapparan tilanteessa nuo ovat joukkueelle henkisesti raskaita maaleja.
Ei ollut tänään Heljangon ilta ei. Mutta en nyt jaksa alkaa liiaksi moittimaankaan, niikuin ehkä joskus. Heljanko on tällä kaudella ottanut pirusti steppiä eteenpäin pelinsä kanssa. Ja ollut viime kierroksilla ainut joka todella taistelee logon eteen, kun muu joukkue on perseillyt. Sanotaanko näin, että jos kauden Tapparaa tähän asti pitäisi valita, niin se olisi Heljanko
Helkku on vetänyt tänä vuonna upeasti, jopa yllättänyt minut positiivisesti. Mutta viime yönä on kyllä nukkunut pahasti räpsäkäden päällä kun ei oikein heilahtanut tänään.
Viime kauden ja Domin paluun jälkeen en olisi uskonut kesällä, että vuoden vaihtuessa Sport, Kookoo ja Jukurit häviöiden jälkeen toivon Heljangon edelleen jatkavan torjuntavuorossa
Tänään voidaan kyllä syyttää kaikkia muita kuin Heljankoa.
Paljon on näistä maalivahdeista puhetta ollut, et taso ei meinaa riittää.
Tänään todellakin riitti, loistava peli Heljangolta. Kaks pistettä lähti sit lopulta tän miehen takia Tampereelle mukaan ja voittoputki jatkuu.
On näköjään olemassa näitä tosielämän supersankareita Mahtava peli tänään! Kiiiitos Heljanko!!!
Heljanko alkaa taas olla siinä vireessä, missä oli silloin marraskuussa. Mun mielestä ykkösmaalivahdista ei edes pitäs keskustella. Nyt olisi Heljangolla iso baana auki.
Nyt en muista kuka palstalla taannoin arvosteli Chrisun otteita, mutta nyt olisi syytä tulla esiin ja kertoa mielipide!!
Riippuu mikä on taannoin? Saattaa monikin nimittäin viuhahtaa puskasta esiin. Tällä kaudella olen kyllä itse enimmäkseen ihaillut kehitystä ja antanut kehuja. Mutta jos mennään edellis kausiin, niin olen kyllä ollut mukana arvostelemassa.
Eiköhän täällä ole enemmän ja vähemmän kaikki tähän sortuneet! Mutta tänään oli kyllä hyvää ja rauhallista peliä!
Minä ainakin olen jo julkisesti pariinkin kertaan luovuttanut Heljangon suhteen. Tosin tällä kaudella jostain syystä olen liittynyt uuteen Heljangon fanclubiin, jossa vaadin hänelle lisää peliaikaa
Eiku se oli joku Domifani. Mut ei taida uskaltaa tulla nyt kaapistaan ulos.
Perhana, työ tuottaa tulosta. Ikä 24 v huhtikuussa… kyllä minä nostan hattua tälle kaverille.
Jos minä pääsisin johonkin fani-diipadaapa-tapaa-joku-pelaaja karkeloon niin Heljanko olis vahvoilla. Toisaalta kun itte on jo seniili nii Kuuselakin kävis