Näin tosiaan oli. Itse olin tuon jälkeen sillä kannalla, että Janis Kalninsilla oltaisiin menty loppuun saakka. Onneksi ei menty. Christian Heljanko osoitti loistavan bounce back kykynsä. Koskahan sitä ennen Heljanko on vedetty maalista pois? Niitä ei varmasti montaa ole.
Samaa mieltä. 1 helppo ja toinenkin maali oli otettavissa mutta voitot ratkaisee
Ei jatka CH siitä mihin keväällä jäi,vaan on nostanut tasoonsa taas siitäkin pykälän ylöspäin. Huikeeta suorittamista!!!
![]()
Tällä menolla CHL saa lyhenteenä uuden merkityksen.
Heitän nyt tälläisen mielipiteen, vaikka en päästettyä maalia ole nähnytkään, niin Heljangon taso on tällähetkellä, niin korkealla, että aivan turha meidän on yhtä päästettyä maalia täällä ihmetellä ja vaivata sillä päätämme. Kaikille huippu nimillekkin joskus lipsahtaa se helppo tai “helppo” miten sen kukin katsookin.
Tuosta kuvia Heljangon tän kauden uudesta maskista.
https://www.instagram.com/p/Cie3QT1AcBl/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Maalivahti Christian Heljanko on toistaiseksi sivussa, tilannetta tarkastellaan päivä kerrallaan.
juu, pientä vaivaa ei mitään suurempaa onneksi.
Onkohan jo perjantain paikallisessa taas mukana? Olisi tärkeä viikonloppu tulossa, jossa erityisesti perjantai on tärkeä peli meille.
Heljanko Instagram livessä treeneissä joukkueen kanssa!
Oliko punainen paita, saako taklata?
(Tämä oli hauskaa sen takia, että maalivahteja ei yleensä muutenkaan saa taklata.)
Luin eka et Ilveksen treeneissä…
Näinä aikoina ei yllättäisi. Eka vievät valmentajan ja sitten maalivahdin. Mahdollisesti vielä suoraan reeneistä.
Reväyttikö koipensa tänään “uudelleen” ennen kuin vaihdettiin pois? Hidastuksessa näytti vähän siltä
Eiköhän se ollut aikalisä yyveelle.
Sehän oli Tapparan keino ottaa ylimääräinen aikalisä. Maalin jälkeen Heljanko palasi maalille.
Hyvä juttu ja illan ainut positiivinen asia. En tv:stä erottanut kun paljon kiekko ollut Tapparan päässä enään.
Nostetaan nyt sitten tätä kautta tämä ihan viimeisimmäksi viestiksi. Eli Tapparapojat55 viestissä linkki uusimpaan Elämää Kirveen Takana -jaksoon.
Jos somessa haluaa pärjätä, niin näiden pitää olla ylhäällä.
Heljanko kyllä edustaa fiksulla tavalla Tapparaa kyseisessä jaksossa ja mitä muutenkin olen miestä esimerkiksi otteluiden jälkeisissä haastatteluissa nähnyt. Tätä lisää.