Muuten tyhjille katsomoille, mutta Hakamettään saa Palo-Pena tulla ja Kalpan peleihin Susi-Jussi.
Eipelkoa että ois käsidesiä jäljellä. Joku kuitenkin nyysii ne viimeiset putelit ja myy huutonetissä. Saippuaa ja käsipyyherullas syytä olla tarjolla.
Varmaan Telian sedillekkin… Playoffpassien hintaa voisi nostaa ja katsojaennätykset rikottaisiin.
Joo. Se olis mun mielestä hyvä, että playoffpelit myytäisiin tyyliin 15€/ ottelu hintaan… Ja sitten jaetaan sen mukaan kyhnyt.
Ei paljon tilanne naurata, kun päällimmäinen tunne Lukon kannattajana tässä on armoton vitutus, jonka seurauksena tuntuu koko pää räjähtävän.
Kyllä tämä on joku kirous syntyä ko. joukkueen kannattajaksi, minkä tarkoitus on tuottaa vain ja ainoastaan mahdollisemman paljon pahaa oloa sekä pettymyksiä.
Pitäisi muistaa “vain jääkiekkoa” termi, mutta kyllä tämä ihan oikeasti kirpaisee ja aivan vitun syvältä.
Voit lohduttautua sillä et Tappara sieltä olis kuitenkin jossain vaiheessa tullut eteen… Ipalaisten varmaa mestaruutta varmaan enemmän suretaan
Aikalisä! Kuukauden päästä päätös jatketaanko kautta vaiko ei. Kuukauden päästä rajoitukset on kuitenkin jo purettu. Ei tauti tuolloin ohi ole, mutta huippu takana.
Voi mennä reenijumien ajoitukset sekaisin.
Tänään 13.45 hallitus pitää tiedotustilaisuuden, jossa todennäköisesti asettaa yleisötilaisuuksiin rajoituksen. Liiga on tietysti tarkoituksella viivyttänyt ratkaisujaan, että viranomaiset ja hallitus ehtivät ensin määrätä kieltoja, koska siitä voi olla sopimusteknistä hyötyä.
Koronaviruksella on rasvakuori, jonka voi liuottaa saippualla tai väkevällä alkoholilla.
Älä levitä väärää tietoa
Kiitos lohdutuksesta, mutta edes perus Tappara-Lukko kevätvitsit ei jaksa enää edes naurata, koska olen itse pitänyt Lukkoa ykkössuosikkina viemään koko paskan tänä keväänä ja minulla ei todellakaan ole mitään värilaseja mukana näissä “analyyseissä”.
Vuoden 2020 lähes ylivoimaisesti paras joukkue ja sitten kiinalaiset syövät jotain lepakoita ja rottia, minkä seurauksena maailmaan leviää joku ruttopandemia, mikä pakottaa kaikki maat sulkemaan kaiken. On tää yhtä Via Dolorosaa, mitä ei voi kirjoittaa edes surkeimpihin kauhuleffoihin.
Minunkin papereissa Tappara on ehdoton ykkönen ja harmittaa kun historiallinen mitaliputki kannun muodossa jää saamatta.
Vakavasti. Lukko on pelannut vahvasti, mutta on tämä monelle seuralle sama ja varmasti hyvät playoffit olisi tulossa.
Heti kun kiinaan saa taas mennä, ni mene henkilökohtaiselle kostoretkelle. Meet mesoomaan ja pitämään yhden ihmisen mielenosoitusta. Oppiipa olemaan syömättä!
Oma veikkaus pleijareiden suhteen, ei pelata ollenkaan. Muissa maissa tehty saman suuntaisia päätöksiä, niin Liigan helppo peesata. Mestaruutta ei pidä missään tapauksessa jakaa tässä tilanteessa.
Tappoihan sikainfluenssakin ihmisiä, vaikka tämä korona nyt on toisenlainen tapaus sinänsä. En edelleenkään jaksa uskoa, että pudotuspelejä ei käytäisi. No, se ei ole minun uskostani kiinni.
Veikkaan että tän illan pelitkin on tiukassa että päästäänkö pelaamaan. Klo 14 alkaa hallituksen tiedotustilaisuus ja ihmettelen jos ei isoja rajoituksia astu voimaan.
Oma veikkaus on, että hallituksen infon jälkeen illan peleihin ei päästetä yleisöä…
Tietysti lapsellinen usko Tapparan mestaruuteen on edelleen voimissaan ja haluaisin pleijarit nähdä. Jos jotain posia haluaa tästä kuitenkin kaivaa, niin juuri tämän kauden mahdollinen keskeytyminen osuu meidän (ja Ilveksen ) kannalta hyvään kevääseen…
Virallista tietoa ei vielä, mutta Ylellä toimittaja sanoo että tämän hetken tiedolla ei kieltoa tule yleisötapahtumien/kokoontumisten suhteen, suositus ilmeisesti ollaan kyllä antamassa
Voiko liiga käytännössä muuta kuin seurata “suosituksia”?
Espanjalaislähteet Marca ja Mundo Deportivo kertovat nyt toistaiseksi vahvistamattomana tietona, että myös Mestarien liigan ja Eurooppa-liigan kaudet tullaan keskeyttämään.