Minä olen kaikki tai ei mitään kannalla. Eli palataan asiaan ensi syksynä.
Muistetaan myös se, että vaikka pleijarit pelattaisiin tyhjille katsomoille, niin yhdenkin pelaajan, valmentajan tai muun läheisessä tekemisessä joukkueen kanssa olevan sairastuminen johtaa koko joukkueen diskaamiseen. Fyysisestä kontaktilajista puhuttaessa luultavasti myös vastustajajoukkue menisi karanteeniin.
Mestaruus menisi siis sille, joka kykenee välttelemään sairastumisia parhaiten
No ei Liiga ala pelaamaan pudotuspelejä tyhjille katsomoille. Mitä intoa siitä on pelaajille? Sekä siinäkin on omat riskinsä, mm pelaajien tartunnat, henkilökunnan tartunnat.
Kyllä se nii on, että Liiga kausi loppuu nyt lauantaina. Hankala uskoa, että Liiga ottaa riskejä tässä asiassa.
Kun katsoo tuota tekemääni äänestystä aiheesta niin kyllä tässä nyt kansa on ns. puhunut. 70 % on sitä mieltä, että pillit pussiin ja ensi kautta odottelemaan. Luulen, että tässä otannassa pätee myös se, mitä suurin osa pelaajista on aiheesta mieltä. Tulipa häijy torstai - ensin joudun sairaslomalle selkäkivun vuoksi ja sitten perutaan asia, jonka takia jaksaa roikkua sen 30 kertaa kaudessa siellä hallilla, paitsi että nyt tietty vain 29 kertaa.
Eipä kai tässä voi oikein muuta kuin kiitellä muita kanssamatkustajia kuluneesta kaudesta. Toivotaan, että kesän aikana saadaan Corona piestyä siihen vaiheeseen, että päästään taas nauttimaan jääkiekosta. Tuleepas pitkä tauko
Ei tällaista eskalaatiota olisi osannut esim. kaksi viikkoa sitten odottaa. Että pelataan yleisöttömässä hallissa ja pudotuspelit on vaakalaudalla – suurella todennäköisyydellä paperisilppurissa. Tuntuu viikkokin pitkältä ajalta janalla, kun ketju on hädin tuskin kaksi päivää vanha. Että sillein ensi syksyyn on hyvässä ja pahassa pitkä aika.
Juuri näin. Ihmettelen suuresti, jos tällaiseen arpapeliin halutaan lähteä. Kerrasta poikki -pelit tyhjille katsomoille on käytännössä ainoa formaatti, jolla mestari voitaisiin(!) saada setvittyä, mutta kuinka arvokasta se olisi? Ei kovin. Eiköhän pillit laiteta valitettavasti pussiin.
Mites me suhtaudutaan @TapparaMies ennätykseen ja teräsmiesketjuun? Jatkuuko putki tän keskeytyksen jälkeen normaalisti, vai katkeaako? Vai päästetäänkö Antti halliin yksin hurraamaan?