Ja minusta taas terve järjen käyttö on parasta. Varsinkin kun nähnyt miten virus on kiihdyttänyt mellastamistaan maissa jotka ovat Suomea taudinkuvassa edellä
Lätkä on kuules sivuseikka näissä karkeloissa
Ja minusta taas terve järjen käyttö on parasta. Varsinkin kun nähnyt miten virus on kiihdyttänyt mellastamistaan maissa jotka ovat Suomea taudinkuvassa edellä
Lätkä on kuules sivuseikka näissä karkeloissa
Khl on sitten myös ohi tän kauden osalta Urkkaruudun mukaan.
Jokerit kyllä kielsi asian. Lähde: sama
Maksettu vähintään 1kk lisää liksaa pelaajille, ja pelit jatkuneet kesäkuun korville. Meinaatko että pelaajat olisi tähän suostuneet? Saatika kuinka paljon lisää tästä olisi tullut kuluja palkkojen muodossa joukkueille. Myös se että milloin seuraavan kauden sopimukset alkaa uusissa seuroissa.
Oletettavasti myöskään tilanne koronaviruksen suhteen ei kuukaudessa muutu paremmaksi.
Liiga meni huutoon. Siinä se. Lieventävä asianhaara: moni muukin meni.
Tämän kauden mestari voisi melkeen olla Lukko, voin kuvitella miten Raumalla tällä hetkellä vituttaa.
Varmasti tästä jää jossittelu mestaruus Raumalle, heidän omien kesken.
Virran dream team.
Näitä jossittelijoita löytyy myös Tampereen kaupungista ![]()
Minä sanoisin, että liigan päätös tulisi haastaa. Nyt hävettää ja isosti.
[quote=“Dynastia, post:580, topic:17888, full:true”]
Minä sanoisin, että liigan päätös tulisi haastaa. Nyt hävettää ja isosti.
[/quote
En ymmärrä mitä haet takaa.
Varmaan Antti Pennasta ja Antti Törmästä… ![]()
Kunhan nyt liigaseurat pääsisivät edes suht. kuivin jaloin tästä.
Eikä mikään liksan maksaminenkaan toimi jos sopimus muualle niin ovat jo toisen seuran palveluksessa kun pleijarit päällä.
Mitä mies vaahtoo? Et taida ymmärtää tämän viruksen vaarallisuutta jos tulisi iso piikki sairastumisissa.
Ainoa oikeasti oikeudenmukainen ratkaisu olisi antaa Tapparalle hopea ja ratkaista loput mitalit arvalla.
Vuosi sinne tai tänne kun mestaruutta on 35 vuotta varrottu. Ja mitaliakin 18 vuotta
Hienosti olikin laskettu Top6 joukkueitten taulukko eri osioon. Hyvä että mestaria ei kruunata ja mitaleita ei jaeta, mutta entä jos… ![]()
@DelJampe Ei Lasse näköjään tiedä vielä itsekään, jatkuuko ura.
Niin olisihan Ilveksellä ollut mahdollisuus voittaa mestaruus. Kuten kaikilla muillakin seuroilla jotka poffeihin pääsi.
Mutta en kyllä Ilveksen mestaruuteen uskonut. Välieriin oli hyvät mahkut, kun sattui KooKoo vastaan kotiedulla.
Saattaahan tuo harmittaa, kun ensi kaudesta ei Ilveksen osalta tiedä. Tappara lienee taas todella vahva.
Kyllä itse uskon, että Ilves on myös neljän parhaan joukossa ensi kautena. Jos jollakin oli se kevät kiima päällä niin Lukolla. Raumalla harmittaa varmasti. ![]()
Riippuu paljon ketä lähtee ja miten saadaan paikattua. Ruotsalainen, Leino ja Dostal kaiketi ainakin lähdössä ja ne on pahoja menetyksiä. Mitä tekee Suomi. Myrränkin ruutu kasvaa kauteen valmistautumisessa. Salo lähtee valmennuksesta ja sitä en pidä pienenä asiana.
No se on lähes sama monella muullakin joukkueella, että avainpelaajat lähtevät. Ilves pärjää tuolla nykyisella pelitavalla jo pitkälle. Ja eiköhän ne sopivat palaset löydä oikeisiin ruutuihin. Itse ainakin uskon Ilvekseen.