@Ikaalinentappara
En tiedä mitä Ylellä tms aiheesta pölistään, mä en älyttömästi Suomen mediaa tästä seuraa. Olen tutustunut mm paljon kaikenlaisiin whistleblower raportteihin, suoriin lääketieteellisiin julkaisuihin, monenlaisiin salaliittoteorioihin, haastatteluihin ja tottakai virallisiin liipalaapoihin joitakin mainitakseni. Suhteitakin mulla on välikäsien kautta yllättävän korkeissa viroissa oleviin ihmisiin joilta olen myös tietoja hankkinut, niistä en puhu muutakuin sen että ne vain vahvistavat näkemystäni. Mitä tulee erinäisiin uutislähteisiin, Itselläni taas kuva on se että viralliset uutislähteet lähinnä rauhoittelevat tilannetta ja välttävät paniikin luomista, tälle on syitä monia mutta ei avata sitä matopurkkia.
Jos unohdetaan uutiset ja keskitytään faktoihin, taudin tartuntatapoihin, mekanismeihin, mahdollisiin syihin miksi toiset sairastaa sen vakavammin kuin muut, alkuperään, taudinkuvaan jne, me saatais tästä pitkä faktoihin pohjautuva keskustelu aikaan. Siitä me ollaan aivan samaa mieltä että moni virallinen uutistalo toistaa tässä(kin) asiassa silmät kiinni samaa mantraa, faktat välillä on aika pahastkkin hukassa, mä olen kaikenlaisia salaliittoteorioita jne kaivellut ja tutkinut yli 20 vuotta ja ne on kiinnostanut mua aina, uskon myös useisiin niistä (vaikkapa WTC ja Kennedy), mutta se tästä.
Koronakeskustelut mä vähän niinkuin luovutin tällä sivustolla jo kuukausia sitten koska se meni niin rasittavaksi vänkäykseksi, mulla on tuo ketju (johon tämän vastauksen nyt postaan) hiljennetty koska mä en vaan jaksa tosiaan kääntää ja vääntää tästä aiheesta, alunperin aloin aiheesta täällä puhumaan koska halusin palstaveljien ja siskojen kiinnittävän siihen huomiota ja ottamaana asian vakavasti.
Ja loppuun vielä sellainen harmillinen pointti, että tietämäni 2 ihmistä jotka koronaan ovat kuolleet olisivat todennäköisesti kanssasi aika eri mieltä siitä millainen “pikkuflunssa” kyseinen tauti on. Myös monet niistä jotka kärsivät nyt 5:ttä kuukautta epämääräisistä oireista (yksi näistä on exäni), mm muistikatkoksia, järjetöntä väsymystä, päänsärkyä tyhjästä, heikentynyttä hapenottokykyä joka vaihtelee päivittäin (joinakin päivinä jopa vessareissut kuulemma tuntuvat uroteoilta), ärtymystä (sanoi että välillä tekee kirjaimellisesti mieli vaan tappaa kaikki jotka kehtaavat hänelle edes puhua) eivät varmasti sanomaasi allekirjoita. Tiedän muitakin, 2 hoitoalan henkilökunnasta jotka ovat olleet tehohoidossa Suomessa, mutta heistä en sen enempää sano muutakuin toisen toteamuksen parannuttuaan “ottakaa tämä tauti tosissaan, tauti on aivan karmea”.
Pistän tämän kaiken tekstiksi siksi, että pyydän kauniisti ettet levittelisi tuollaisia oikeasti vaarallisia väitteitä, ihmisiä kuolee tähän tautiin ja oireet ovat todella laajakirjoiset sekä erittäin mahdollisesti pitkäkantoiset. Mulla ei ole mitään syytä valehdella tästä aiheesta, enkä mä halua alkaa vänkäämään siitä. Tän viestin tarkoitus on vaan mahdollisesti ehkä herätellä miettimään että juuri tuollainen asenne mikä sulla on mahdollistaa taudin leviämisen ja sen ettei siitä päästä eroon vielä aikoihin.
Mutta tämä tästä, eteenpäin.