COVID-19: Tapparan korona-positiiviset juniorit harjoittelemassa 22.03.2021

Melkoisia juttuja saa kyllä lukea pitkin nettiä somealustoja jne tähän keissiin liittyen. Vaaditaan vähintään Tapparaa ulos sarjasta ja mitä vielä… Sitten nämä otsikkonsa on oma lukunsa esim iltalehti ”Koronapositiiviset Tappara pelaajat harjoittelivat Hakametsässä” tyylisesti, niin tuosta jo saa nämä ihmiset, jotka lukevat vain otsikot kuvan, että siellä koronapositiiviset reenaa muiden mukana. Domi taisi ennakoida asioita instassaan, onhan median kirjoittelu kokoajan asiaan liittyen sensaatiohakuista, yhtään tautia väheksymättä, mutta se on jo toisen ketjun asiaa ei siihen enempää.

Toivottavasti joukkue kentällä lataa huomenna vähintään 6-0 tauluun saadaan palstalle muutakin täytettä kuin korona-asiat ja ehkä jokin pelillinen uutinenkin (Ellei Konnan 0+0 vie otsikoita niinkuin Rooban maali Virran 4maalin iltana)

8 tykkäystä

Neljäs artikkeli siitä

1 tykkäys

Ei tätä voi mitenkään puolustella. Tapparan toiminta näyttäytyy tällä hetkellä täysin vastuuttomana ja seuran arvojen vastaisena (laeista puhumattakaan).

Suuri osa väestöä on kärvistellyt jo vuoden etätöissä, pysynyt kotona, pessyt käsiä ja pitänyt maskia. Turvavälit. Ja sitten ovat ne, joilla ei käytännössä ole ollut viime kevään jälkeen työtä. Itsellä useita tuttuja tapahtuma-alalla ja en halua edes ajatella, mitä he miettivät tällaisesta itsekkyydestä ja ajattelemattomuudesta. Tai koronaan sairastuneet ja heidän läheisensä.

Olen aina seurannut lätkää intohimoisesti ja kannattanut Tapparaa kymmeniä vuosia. Matkalla on ollut hyviä ja huonoja aikoja mutta ennen tätä ei ole kertaakaan tarvinnut hävetä Tapparaa.

Nyt asiat arvojärjestykseen! Tästä kulkutaudista ei päästä eroon jos ei nyt pystytä koko porukalla skarppaamaan - sinä - minä ja uskokaa tai älkää myös lätkäpiirit.

Nyt järki käteen ja ryhtiä toimintaan.

7 tykkäystä

Varmaan sekä seuran että henkilön itsensä kannalta hyvä päätös.

Olen kateellinen noille täydellisille ihmisille, jotka kykenevät tekemään elämässään vain oikeita ratkaisuja niin, että muiden virheitä ei voi kerta kaikkiaan hyväksyä saati antaa anteeksi (en viittaa sinuun @Messi )

28 tykkäystä

Miksi pitäisi nytkään hävetä, taas tehään kärpäsestä härkä. Oireettomat kaverit pari päivää ennen karanteenin loppua käynny harjottelemassa kahestaan. Ja nyt ollaan lopettamassa kannattaminen ja vetämässä seura aivan maton alle. Näitä sattuu ja tuskin tämän johdosta alkoi uusi pandemia Tampereella. Hengittäkää nyt syvään.

9 tykkäystä

Määräykset on määräyksiä, ei niitä voi oma-aloitteisesti alkaa soveltaa.

10 tykkäystä

Varmasti Tapparassakin on vielä omat korona ohjeistukset kuten suurimmassa osassa Suomen muissakin yrityksissä? Vuosi on ollut aikaa opetella toimimaan niiden mukaan eikä näköjään olla opittu mitään!

3 tykkäystä

Ei voi ei, mutta lähtee ihan käsistä mediassa ja foorumeilla. Jukalle ja Domille vaaditaan jo kenkää ja mitä kaikkea muuta.

4 tykkäystä

Sen verran täytyy nyt kommentoida tätä, että tällaisella vastuuttomalla käytöksellä pahimmillaan viet joltakulta hengen.

6 tykkäystä

Nämä viranomaisten määräykset ovat soutaneet ja huovanneet nyt vuoden verran. Hyvä jos joku ne vielä tosissaan ottaa.

Joo, ymmärrän että jos mulla olisi tartunta ja menisin julkisille paikoille missä on porukkaa. Nyt oltiin suljetussa paikassa kahdestaan.

3 tykkäystä

Ei se ole suljettu paikka, väh. yhden kenttämiehen lisäksi Haka3:ssa voi olla kuka tahansa muukin, esim. Ipan C/U16-junnujen koppi on siellä ja toimihenkilöt käyvät paikalla jos tarvetta ilmenee.

2 tykkäystä

Siksi pitäisi hävetä että koronassa olevat kaverit on päästetty treenamaan hallille. Tässä on nyt vuosi enemmän tai vielä enemmän koitettu selittää että tauti on tarttuva, ja saattaa vaarallisuudellaan kaataa terveenkin henkilön tehohoidon hoiviin.
Mä haluan että maailma palaisi ennalleen (kokonaan se ei palaa) ja toivon sydämestäni että ihmiset noudattaa rajoituksia ja ottaa ne tosissaan.
Ehkä joskus olisi mahdollista sitten päästä halliinkin kattomaan lätkää.

3 tykkäystä

Toimitusjohtajan allekirjoittama tiedote.

45 tykkäystä

Tässä kiteytyy hyvin se, miksi kulkutauti jyllää edelleen. Liian moni tulkitsee, että eihän nää ohjeet ja suositukset nyt minua koske ja että kyllä joku muu hoitaa tämän minun puolestani. Mutta ei hoida vaan meidän täytyy ihan jokaisen hoitaa oma osuutemme.

Pahoittelut jo etukäteen - ei mitään teikäläistä vastaan mutta tuo vastauksesi sopi tähän hyvin esimerkiksi.

Politiikka ei vissiin tänne osioon kuulu. Niin en jaksa nyt sit alkaaa niitä tuomaan esiin missä vika. Mutta ymmärrän kyllä ja itsekki ajattelen noin. Mutta toin vaan esille että turhaa täällä ja muissa paikoissa Jukkaa poljetaa.

Eikö Jukka nimenomaan ollut se kaveri joka hallille antoi luvan mennä?

Edelleenkään ei ole ollut kyse karanteenista, vaan tartuntatautilääkärin määräämästä eristyksestä. Tuolloin ei kotoa saa poistua. Saati sitten mennä jäähalliin tai kauppaan. Jokainen eristykseen tai karanteeniin määrätty tietää kyllä mitä saa ja mitä ei saa tehdä.

4 tykkäystä

Eipä ihminen ole näköjään miksikään muuttunut noitavainojen ajoista. Joku huutaa ”She’s a witch!” ja siinä samassa kansanjoukot jo raapivat tulitikkujaan ja sytyttävät roviota. Olettehan nähneet Monty -sketsin? Aivan samanlaisia, ajattelukyvyttömiksi taantuvia laumasieluja ja itsensäkorottajia netti väärällään. Tarkoitushakuinen ja omaan pussiin pelaava media ohjailee, ja kansa kiihkoilee.

Hienoa aikaa tämä.

7 tykkäystä

Juuri tämä. Ihan itse ohjeistava taho on asiaa perseillyt, mutta ei se nyt tänne kuulu. Tapparalta harkitsematon teko, mutta melko mitätön kokonaisuutta katsoen.

1 tykkäys