COVID-19: Tapparan korona-positiiviset juniorit harjoittelemassa 22.03.2021

Kovin paljon näyttää tällä hetkellä siltä, että jonkun pää on saatava katkaistua ennen kuin media rauhoittuu. Voi äiti tätä touhua.

1 tykkäys

En kyllä oikein pysty käsittämään kuinka tämä on median puolelta kääntynyt ajojahdiksi.
Ei edes Iisalmen siivous- ja joogayrittäjä ollut näin mediassa. Vaikka veti koronassa joogatunteja sekä kävi siivoamassa myös riskiryhmään kuuluvien kotona.

6 tykkäystä

Eristyksen kestosta:

Lieväoireinen COVID-19-potilas voi sairastaa kotona . Eristystä kotona jatketaan, kunnes tämä on ollut oireeton 2 vrk (48 t) ja oireiden alusta kulunut vähintään 10 vrk . Jos oireita esiintyy vielä 10 vuorokauden jälkeen, sairastuneen tulee olla kotona, kunnes hän on ollut oireeton vähintään 2 vrk (48 t) ajan. Kontrollinäytteitä ei tarvitse ottaa.

Oireettomuudella tarkoitetaan yllämainituissa yhteyksissä sitä, että kuume on poissa ja muut oireet ovat selvästi vähenemässä. Huom. haju- tai makuaistin muutos tai lievä ärsytysyskä ainoana oireena ei vaadi eristyksen jatkamista.

Oireettoman henkilön , jolla on todettu COVID-19-tartunta PCR-testillä, kotieristyksen kesto on 10 vrk näytteenotosta.

1 tykkäys

Olisi ihan kiinostava tietää ketä siellä oli käynyt taudissa luistelemassa A-junnuissa? En meinaan itse tiedä. Jos äijät luistelemassa on olleet yli 18-vee sällejä, niin vastuu ei totta vie ole Isolla Valealla, eikä Tapparalla.

3 tykkäystä

Tapparan hallituksen pää pitää pysyä kylmänä ja antaa koirien räksyttää. Liigalta sekä viranomaisilta tulevat sakot maksuun, kun on aika ja katse tulevaisuuteen.

2 tykkäystä

Pitänee lähettää muutamille toimittajille kysymys, mitä lakia Tappara on rikkonut, kun kerran niin kirjoittelevat. Kai heilläkin joku vastuu on perättömistä väitteistä.

3 tykkäystä

Villi veikkaus: tartuntatautilaki

2 tykkäystä

En usko, vastuussa on eristykseen määrätty henkilö. Tappara tai Rautakorpi eivät ole eristyksessä tai karanteenissa, eivätkä ole vastuussa muiden lain rikkomuksista.

2 tykkäystä

Mielestäni hyvä puheenvuoro Rautakorvella tuossa haastattelussa. " Toisaalta yritetään pyörittää toimintaa ja toisaalta estää viruksen leviämistä. Pelaajatkin haluavat harjoitella ja heillä on intohimo siinä." On tämä kyllä vaikeaa tuolla joukkueillakin.

Melkoinen ylireagointi sinulta. En ole havainnut mitään tällaista.

Se mihin tutkiva journalismi voisi nyt ja jatkossa keskittyä, Rautakorven sijaan, on yleinen asenneilmapiiri suomalaisessa urheilussa. Voisi löytyä jutun aihetta enemmänkin.

1 tykkäys

Onhan tama kaikki huomio ihan itse ansaittua, joten turha siita itkea. Pelaajilla on toki vastuu itsestaan mutta tassa nimenomaan vastuun kantaa JR kuten itse totesikin. Johtopaatoksia saa, ja mielestani pitaa tehda Tapparan johdossa.

Kun yhdistää sosiaalisen median tapahtumat ja Rautakorven virheen, Tapparasta välittyy ulos kuva, joka ei imartele Kissanmaan pumppua. Se on kuva, joka kertoo ylimielisyydestä ja piittaamattomuudesta koko maailmaa puristavaa pandemiaa kohtaan. Olen varma, että Tapparassa on suurilta osin otettu koronavirus erittäin vakavasti ja toimittu asiallisesti. Tämä ei tiimalasissa juuri paina tällä hetkellä.
Tapparassa olisi syytä käydä syvällinen keskustelu siitä, miten tästä jatketaan eteenpäin. Millaisen kuvan Tappara haluaa jatkossa itsestään, Liigasta ja suomalaisesta jääkiekosta antaa?

3 tykkäystä

Enpä ihmettele, että mediat tähän tarttuivat, oli meinaan sen verran iso moka.
Eiköhän Liiga selvitä asian perinpohjin Tapparan kanssa, ja toivottavasti loppukauden fokus olisi nyt itse jääkiekon peluussa,ja kauden loppuun saattamisessa

Ja nyt ei voida puhua siitä, että olisi joku yksittäinen lehti/journalisti olisi tähän juttuun tarttunut

16 tykkäystä

En puolustele Tapparaa, mutta onko tämäkään nyt sitä fiksua käytöstä SoMessa? Mielestäni ei.

Mun mielestä hyvää huumoria. Sitä tarvitaan kaiken keskellä.

14 tykkäystä

Jonne Virtanen on ainakin somensa perusteella täys pelle,joten ei kannata välittää kaverin kommenteista.

5 tykkäystä

Niin, onko se? Vai puukon tunkemista vielä syvemmälle?

Niin miten kukin sen haluaa ottaa.

tämähän on tilannekomiikkaa parhaimmillaan

4 tykkäystä