Eiköhän tähän joku selvitys saada,ite en jaksa uskoo,että asia on ihan noin mustavalkoinen. Media tosin Rantasen johdolla naattii tästä kun päästää lyömään suurta ja mahtavaa Tapparaa surutta.
Se nyt ei ihan riitä, että puhuu mukavia Twitterissä. Pitäisi johtaa joukkoja. Ensinäkin Domi olisi pitänyt laittaa kuriin jo aikapäiviä sitten ja nyt tämä todella vakava perseily mihin todella outoja kommentteja.
Jos Aro tiesi, että positiivisen koronatuloksen saaneet pelaajat harjoittelivat hallissa, niin pitäisikö Aron erota?
- Kyllä
- Ei
- En tiedä
0 voters
Naurettavaa edes kysellä tuollaisia. Aro on TJ, jolle ei urheilupuoli edes kuulu. Mika on tehnyt
10/10 työtä nykyaikaan ja maailman tilanteeseen katsellen…
Aro on Rautakorven esimies. Ja nimenomaan kysymys on siitä, että tiesikö hän. Jos tiesi, niin hänellä on iso vastuu asiasta.
Lopetan keskustelut näistä aiheista tähän. Katoaa kyllä foorumilla rumasti fokus nyt. Aron ei pidä erota eikä kenenkään muunkaan. Ja lopetetaan hölmöily.
Tämän mittaluokan tapauksessa ainoa oikea vastuunkanto on, että Favorin polttaa Rautakorven talon. Maski päässä. Turvavälit pitäen.
Vakavasti puhuen, toivottavasti tämä ei ole vain jäävuoren huippu ja siellä on muissakin jutuissa oiottu varotoimenpiteissä. Tapparan osalta kannattaa ainakin olla nyt aika tarkka miten kommunikoi tästä lisää seuraavaksi - ja kenen toimesta.
Yle Puheella haastateltiin Rautakorpea ja U20-pelaajat olivat oireettomia positiivisen tuloksen saaneita, jotka oli eristyksessä.
Nyt ei mennyt ihan putkeen tämä kikkailu.
Kyllä @cace6969 oikeassa taitaa olla, esimies on vastuussa alaisistaan.
Toivotaan tosiaan, että tässä on joku edes vähän järjellinen selitys taustalla.
Pakko sanoa, että vähän hävettäisi, jos virallinen selitys on oikeasti se, ettei tiedetty, että koronapositiivinen ei saisi käydä reenailemassa. Hallissa olevan väen määrällä ei ole tässä mitään merkitystä.
Tehty mikä tehty, mutta ei tällaista hölmöilyä pitäisi tapahtua. Jos homma on mennyt noin kun mediassa nyt on kirjoitettu, niin ketju on mennyt kyllä aika monessa kohdassa perseelleen (pelaaja, perhe/lähipiiri, joukkue, seura).
Kyllä olisi poikien pitänyt mennä kaljalle baariin, niin ei kukaan puuttuisi asiaan.
Ihan käsittämätöntä tyhmyyttä. Tuo altistuneiden vuoro ei toivottavasti pidä paikkaansa. Eihän sellasta voi olla, eihän? Eihän pirulauta altistuneet voi reenata keskenään tai ylipäätään kenenkään kanssa.
40 vuotta kantanut Tapparan-muotoista logoa ylpeänä ja tätäkin palstaa innolla päivittäin lukenut, mutta tänään vasta ensimmäistä kertaa rekisteröityneenä jäsenenä. Sanoisinko niin, että tänään tämä todellakin positiivisen sairas ulostulo ja täysin edesvastuuton toiminta heitti sellaisen varjon koko hienon seuran ja sen arvojen ylle, että ei pahemmasta iskusta väliä.
Ja mikä syy? Parin U20 junnun piti päästä jäälle hakemaan tuntumaa petollisen viruksen alaisena, jotta seura saa menestystä PlayOffeista! Samalla riskeerataan näiden poikien terveys ja tulevaisuus, oli se korona oireeton tai ei (itse sairastanut lievänä, mutta 4 kk kesti toipua). Ja altistetaan koko halli yms. henkilökuntineen ko. taudille - todellakin positiivisen sairasta.
Ja täsmennys:
karanteeni määrätään, kun olet lähialtistunut koronavirukselle. Tällöin ihmiskontaktit kielletty suuren tartuntariskin vuoksi.
eristys määrätään, kun on todettu positiivinen tartunta. Kotoa poistuminen on totaalisen kielletty erittäin suuren tartuttamisriskin takia - oli oireeton tai ei.
Tervetuloa vaikkakin vähän ikävien asioiden tiimoilta teit tunnukset.
Hetken kun asiaa on sulatellut tapahtumien puolesta niin tuli mieleen että esim vastuullisessa pörssiyhtiössä Jukan tilalla oleva henkilö luultavasti saisi lähdöt.
Ei, en toivo tai halua kenenkään saavan lopputiliä mutta näin se luultavasti menisi.
Sanottakoon vielä tähän, että tässä on tehty varmasti virhe ja se on nyt myönnetty. Kun virhe tehdään niin siitä pitää oppia.
Minä ilmeisesti olen kuitenkin hiljaa salaa jonkinlainen vanhanaikaisen vallan ystävä, koska minä ihmettelen, millaisella Tappara-sydämellä meillä täällä kuljetaan.
On hyvä, että keskustelua käydään, mutta jokaisen Tapparaa rakastavan kannattaa miettiä, millaisia seurauksia omalla mielipiteiden huutamisella voi olla rakkaalle organisaatiolle. Eli kannattaa jotain rajaa tässäkin olla.
Tappara myöntänyt virheen - nyt on rakkauden teko jättää jälkipuinti medialle ja eteenpäin.
Tämä olkoon nyt oma ja vika mielipide niin ei tartte itse vängätä. Toivotaan, että nämä kaksi poikaa ovat kunnossa.
Täällä on ollut kyllä sellaista keskustelua aiemmin pitkin kautta mm. koronasta, ettei tuollaista mielestäni tarvitse alkaa ollenkaan tähän nyt tekohurskastella ja neuvoa. Ei millään kummemmalla, mutta ihan suoraan sanoen.
Kiekkoliiton pitäisi reagoida ja minimissään nuo 2 eristystä rikkonutta pelaajaa saisi rangaistuksen. Esim karanteenin mittainen 2 viikkoo pelikieltoa olisi OK rangaistus. Mutta toisaalta, kun miettii liiton EHT-perseilyä, niin ehkä parempi olla hys hys. Veikkaan, että Tapparassa itse tehdään johtopäätöksiä ja kannetaan vastuu.
Eikös utj itse ole töppäystä pahoitellut ja mörököllien armoille lupautunut sekä kivien ja kantojen kautta vannonut ettei ikuna koskaan enää usuta koronaviruksen kantajia halliin, tai tee muutakaan senkaltaista vallattomuutta?
Ei taida venkuloinnit nyt paljon auttaa. Valitettavasti. Muita konsteja pitäisi löytää jostain.