Aika huisi ominaisuus kyllä :).
Myös pc:llä (läppäri) kirjottaessa tämä vaikuttaa paremmalta kuin pre 1.9 v.
Pieni ongelma (tai ominaisuus?) havaittu; ketjun lopussa (minkä tahansa), viimeisen postauksen kohdalla, tykkäysrivistön päälle asettuu ketjun postausten lukumäärää näyttävä palkki, peittäen edellisen
Kts. kuva nuolen kohdalla.
Laite iPad Air 2
iOS 11.2.2
iPhonella tuota ilmiötä ei ole.
Tää oli mun moka. Otin tuon pois kun siivosin vanhoja koodeja. Luulin että Discoursen pojat olisivat itse jo fiksanneet sen. Ei pitäisi toistua enää.
Toimii nyt hienosti. Tehokasta toimintaa, kiitos!
Äh, olen tuon korjannut ties kuinka monta kertaa. Olen tässä nyt tänään säätänyt aika paljon noita fiksejä joten leiska on saattanut satunnaisesti hajota päivitysten välissä. Tapahtuuko tuota edelleen jos otat refrshin koko sivusta?
Joskus tapahtuu, joskus ei. Saattaa vaatia kaksikin uudelleenlataamista.
Tällaisena yleisenä kommenttina: Edge on ihan hanurista ja aiheuttaa web admineille toistuvasti päänsärkyä.
Tuo Edge-spesifinen fiksi näemmä puuttui mainoksista taas. Nyt varmaan pitäisi Edgenkin toimia. Vaatinee ainakin refreshin, varmaan jotain uhrilahjojakin bittijumalille.
Mites quote-tagit toimii nykyään? [quote]Enää hakasulkeilla ei näytä toimivan.[/quote]
@ylläpito ?
[quote]Mites quote-tagit toimii nykyään?[/quote]
Esim. tähän väliin en saa omaa tekstiäni normaalisti näkymään vaan se näkyy sinun viestinäsi.
[quote]Mites quote-tagit toimii nykyään?[/quote]
En saa toimimaan.
Testi.
Edit: @ljpp - korjasin puolestasi. Sinulla oli tägi auki, eikä toiminta tältä osin ole muuttunut. Ping @rizka.
Sinulla on ensimmäinen quote-tägi auki, joten sen sisälle jää oma ja minulta laitannut teksti
Auki
Kiinni
Auki
[quote]
Auki
[/quote]
Kiinni
[quote]
Auki
[/quote]
Quote-tägit eikä muutkaan lainaukset toimi keskellä riviä.
Suositeltavampi tapa on joka tapauksessa käyttää markdown-syntaksia. Eli jokaisen kappaleen alkuun > vähän niin kuin sähköposteissa. Yksi muutos tuli siihen(kin?). Jos tekee useamman kappaleen sisältävän lainauksen, täytyy > laittaa myös kappaleet erottavan tyhjän rivin alkuun.
> Lainattavaa tekstiä. Lisää lainattavaa tekstiä. Tekstiä on.
>
> Lainauksen toinen kappale. Lainauksessa on kappaleita.
Lainattavaa tekstiä. Lisää lainattavaa tekstiä. Tekstiä on.
Lainauksen toinen kappale. Lainauksessa on kappaleita.
> Ensimmäinen lainaus. Tässä on tekstiä.
> Toinen lainaus. Ihan eri teksti kuin edellinen.
Verratkaa tähän:
Ensimmäinen lainaus. Tässä on tekstiä.
Toinen lainaus. Ihan eri teksti kuin edellinen.
(Nää on näitä detaljeja.)
Okei, tuo selittää paremmin. Ennen olen pystynyt ihan quote-tageilla jakamaan lainauksen osiin ja vastaamaan väliin. Nyt pitää sitten oppia uutta noituutta jos noin haluaa tehdä.

Okei, tuo selittää paremmin. Ennen olen pystynyt ihan quote-tageilla jakamaan lainauksen osiin ja vastaamaan väliin.

Nyt pitää sitten oppia uutta noituutta jos noin haluaa tehdä.
Itse asiassa joo, kyllähän quote-tägeillä lainaaminen on hyvinkin suositeltavaa. Innostuin ja puhuin ihan toisesta asiasta. Taidan vähän muokkailla sitä.
Tuo pilkkominen vaikuttaa olevan jotenkin “rikki” kuten näkyy. Paha tapa se toki on muutenkin, joten sikäli hyväkin ehkä. Sille hyvin harvoin on oikeaa tarvetta ja se tapaa polarisoida keskusteluja ja provosoida vastapuolta.

Itse asiassa joo, kyllähän quote-tägeillä lainaaminen on hyvinkin suositeltavaa. Innostuin ja puhuin ihan toisesta asiasta. Taidan vähän muokkailla sitä.
Mikä tässä on rikki?

Tuo pilkkominen vaikuttaa olevan jotenkin “rikki” kuten näkyy. Paha tapa se toki on muutenkin, joten sikäli hyväkin ehkä. Sille hyvin harvoin on oikeaa tarvetta ja se tapaa polarisoida keskusteluja ja provosoida vastapuolta.
Noin laitettuna ei mikään ja tuolla tavallahan tämä kierretään. Mutta tunnistetietoja ei saa kahdesti samaan viestiin. Alemmasta lainauksesta ei käy välittömästi ilmi, että sekin on minun tekstiäni. Aiemmin tämä toimi, luulen.
Nyt käy ilmi, kun lisäsin sinut tägiin.