No perhana. Olen pyörällä päästäni nyt. Korjaa tuo lainaus minun aiemmasta viestistänikin niin ehkä minulle selviää tämä.
Edit. Korjasin itse. Eteenpäin. Kaikki kunnossa.
No perhana. Olen pyörällä päästäni nyt. Korjaa tuo lainaus minun aiemmasta viestistänikin niin ehkä minulle selviää tämä.
Edit. Korjasin itse. Eteenpäin. Kaikki kunnossa.
Ainakin IS:n ja Aamulehden onebokseihin on tullut uskoakseni 1.9-päivityksen myötä englanniksi uutisen päivämäärä. Alla esimerkki. Esim. Iltalehden esikatselulaatikko ei tuosta “kärsi”.
Ai? Itse taas pidän sitä hyvinkin vakiintuneena tapana kohdentaa vastaus juuri oikeaan kohtaan viestiä, jotta ei syntyisi väärinymmärrystä siitä mihin asiaan ollaan kommentoimassa.
Okei, nyt tajusin. Nykyään quote-tagit täytyy olla rivien alussa. Aiemmin toimi myös rivin lopussa.
Kyllä se nyt on toiminut oikein Edgelläkin.
Tämä uusi viestieditori on mielestäni parempi, mutta edellinen oli hienompi.
Eikö tuo onebox-tule enää mukana lainauksessa, vai mistä johtuu että tuossa lainauksessa näkyy linkki pelkästään urlina? Tässä postauksessa siis:
Joo, eilen kanssa kattelin, kun lainasin myös saman käyttäjän viestin, jossa oli oneboksi, ettei boksi näy lainauksessa. Onko tosiaan aiemmin näkynyt? Selittäisi, miksi lainaus tuntui jotenkin kömpelöltä.
Jos lainauksesta ottaa “full:true” pois, niin lainaukseen ilmestyy nuoli, jota painamalla lukija saa oneboksin halutessaan näkyviin.
Tämä nyt ei ollut suoranainen vastaus mihinkään, kun en osaa edes vastata.
Huomasin, että yhdestä 4 pv vanhasta viestistäni on mennyt lainaus rikki, vaikka oli kunnossa aikaisemmin:
Eihän halua, älä vääristele.
Tässä lainaus, jotta ei tarvi antaa klikkauksia:Savon Sanomien mukaan tilaisuudesta poistetuessaan Niinistöä tervehti Kuopion kaupunginvaltuutettu ja vasemmistoliiton entinen kansanedustaja Erkki Virtanen, joka lupaili äänestävänsä Niinistöä toisella kierroksella. Niinistö oli antanut hänelle itsevarman vastauksen.
Sitä ei tule.
Tuo on ihan hyvä kommentti ja nyt, kun jääkiekkopalstalla ollaan, niin hyvä vertaus olisi:KalPa fani finaalien ollessa tilanteessa 0-2: KalPa voittaa mestaruuden.
Minä: Ei tänä keväänä.
Näköjään muokkasit vielä: [quote=“Maikkeli, post:313, topic:7230”]
> Ylimielisyydestä suomalaiset ei oikei tykkää.
> [/quote]Ylimielisyyttä vai itsevarmuutta? Aika moni kuitenkin tälläkin palstalla tykkää Patrik Laineesta. Ylimielinen? Ehkä. Itsevarma? Todellakin.
Taitaa olla täsmälleen sama ongelma kuin @bastardo’lla aiemmin tässä ketjussa:
Mites quote-tagit toimii nykyään? [quote]Enää hakasulkeilla ei näytä toimivan.[/quote] @ylläpito ?
Ennen on toiminut, jos quote on alkanut riviltä, jossa on muuta tavaraa ennen sitä. Nyt quoten pitää olla omalla rivillään.
Siitä on vastuussa siirtymä markdownin yhdestä versiosta toiseen, CommonMarkiin. Muutakin pientä voi olla muutoksen myötä vähän rikki.
Markdown is a lightweight markup language for creating formatted text using a plain-text editor. John Gruber created Markdown in 2004 as a markup language that is easy to read in its source code form. Markdown is widely used for blogging and instant messaging, and also used elsewhere in online forums, collaborative software, documentation pages, and readme files. The initial description of Markdown contained ambiguities and raised unanswered questions, causing implementations to both intentional...
On vähän sanomista juu. Mm. # merkeillä aloitetut otsikot. CommonMark vaatii välilyönnin jota ei ennen tarvittu.
###Otsikko
Tykkään erittäin paljon tästä toiminnosta, joka näyttää kuka on kirjoittamassa viestiä paraikaa. Se on jopa hyödyllinenkin: ei tarvitse kumitella viestejä vain siksi, että joku ehtii sanoa saman juuri ennen kuin on lähettämässä.
Otteluseurannassakin voi ehkä kääntää katseen pois, jos näkee että joku tulevaisuudessa elävä on kirjoittamassa viestiä.
Mä tein silleen kun striimi oli pari minsaa jäles et surfasin otteluseurannassa joku 15 viestiä jäljessä tahallaan Nimeän tämän laahaamiseksi.
Vai olisiko se kahvaamista, sillai takaviistosta, kunnon virvelillä?
@rizka: Kaikki huomenna silmät käteen miten toi UI toimii kun kirjoittajia on enemmän - hajoaako leiska? Discoursen kehittäjät elävät jossain nörttikuplassa ja tällainenkin asia voisi hyvin tulla heille yllätyksenä.
Ainaki äsken otteluseurannassa näky useampi avatar kuvana ja teksti kirjoittaa viestiä. Huomena jos Zabo syöttää maalipaikan Jasulle, joka epäonnistuu, saadaan 20 viestiä samalla hetkellä tulille.
Kysytään nyt miten teoriassa toimii tuo “taulukko” homma? Miten sen saa näkyviin taulukkona?
Mulla on tästä opasteksti pöytälaatikossa valmiina. Laitan jakoon vaikka huomenna.
Kirjoitaa vastausta… -avatarien bugi raportoitu ihmeteltäväksi. Ymmärsivät heti yskän, ainakin toistaiseksi.
https://meta.discourse.org/t/replying-real-time-indicator-avatars-spread-outside-screen-width/78499
Hmm, jos minä tuon ratkaisisin niin laittaisin varmaan tuohon 10 avataria näkyviin ja viimeiseksi pallon joka näyttää kuinka moni muu kirjoittaa samaan aikaan ja tuota palloa klikkaamalla näkisi sitten loppujenkin avatarit jonain omana näkymänään.
Onko tämän päivityksen jäljiltä tullut lisää tehon tarvetta käyttäjien laitteistoille?
En muista että ennen olisi läppärin tuuletin pyörinyt täällä surffaillessa?