DISCOURSE: Ketjun avaus vaatii viestipohjan muokkaamista

Koitin moneen kertaan avata ketjua Liveseuranta: Yleisurheilu 2020.

Ei onnistu millään, vaikka teen kaiken samalla tapaa kuin aiemmin. Tulee vain tällainen virheilmoitus.

Joo, huomasin tämän kun avasin F1-liveketjun. Eli kuten tuo virheilmoitus kertoo, olemassa oleva sapluuna ei kelpaa vaan sitä pitää muokata. Lisää perään vaikka joku sana, esim. “Tappara” ja kokeile uudelleen. Tämä vähän rikkoo sitä liveketjujen avaamisen helppoutta.

@ylläpitäjät

3 tykkäystä

Ihan en täysin ymmärrä, että mihin pitäisi lisätä ja mitä?
Laitoin otsikon: Liveseuranta: Yleisurheilu 2020

Ei onnistu ja tuli tuo kuvakaappauksen mukainen ilmoitus. Jotain on nyt pielessä…

E. Nyt ymmärsin. Mutta rikki on nyt tämä homma.

Sain avattua ongelmitta tai mitään muokkaamatta?

Minä en saanut. Millä laitteella avasit?

OnePlus 6 ja chrome selaimella.

Samsung S9 ja Chrome. Ei onnistunut millään. Ja aika monta ketjua olen samalla laitteella avannut aiemmin. Jotain on nyt pielessä.

1 tykkäys

Avasit ketjun alueelle #vapaa-keskustelu:urheilu hmmm. Mistä otit pohjan viestiin? Viestipohja tulee automaattisesti, kun tekee ketjun #ottelut:liveseuranta -alueelle. Tällöin muokkaamaton automaattisesti luotu avausviesti ei mene läpi ja ketjua ei pysty luomaan. Sapluunaa ei tule automaattisesti alueella, johon sen postasit.

3 tykkäystä

Kopioin tuosta futis seurannasta :smiley:

1 tykkäys

Kokeileppa perustaa ihan kopioimatta uusi liveseuranta. Veikkaan, ettei onnistu ilman kikkailua.

1 tykkäys

Joo ei toimi :smiley:

1 tykkäys

Kyllähän tämä uudistus meidän silmään vähän kusee. Vaan nää on näitä, joille ei voi oikein mitään. Mehän käytetään sapluunatoimintoa nykyisellään selvästi sellaisella tavalla, jota koodari ei ole tarkoittanut.

Kiitos vastauksesta. Miten jatkossa avataan nuo ketjut? Eli pitääkö lisätä aloitusviestiin jotain omaa lätinää, jotta saa ketjun auki?

1 tykkäys

Toistaiseksi niin. Mikä tahansa ylimääräinen välilyönti riittänee.

Tulee harkittavaksi koko sapluunasta luopuminenkin minusta.

6 tykkäystä

Välikommenttina, mulla ei ole sapluuna toiminut koskaan vaan olen liveseuranta-ketjuihin joutunut kopioimaan ja modaamaan aloitusviestin jostain vanhasta ketjusta.

2 tykkäystä

Välilyönti ei riittänyt. Mutta ehkä tämän aika on tullut päätökseensä.

2 tykkäystä

Tämä virhe ei ole poistunut. Eli tuohon valmiiseen sapluunaan pitää edelleen jotain kirjoittaa, jotta saa ketjun auki.

Kyse siis tässä tapauksessa liveseuranta ketjun avaamisesta 3vs3 peleille.

@henkilökunta Mitäs me tälle tehdään – poistetaanko sapluuna?

1 tykkäys