Voiko itse valita avaussivun, jos ei niin miksi. Itse haluaisin omaksi aloitussivuksi “keskustelualueet”.
Äkkiseltään ei asetuksista sellaista löydy, mutta jos sinulla on tappara.co selaimen kirjanmerkeissä ja saavut sitä kautta, vaihda kirjanmerkin kohteeksi tappara.co/categories. Vähän palikka ratkaisu, mutta toimii
- Tuosta äänestellään sitten kun on vähän totuteltu.
- Voin laittaa jonkin lyhennelmä ali-domainin “x.tappara.co” vaihtoehtoiselle aloitusnäkymälle.
Mun mielestä se mikä oli vanhassa hyvää niin aloitussivulla näki hyvin tuoreimmat viestit.
Jotenkin sellaista selkeyttä kaipaisi myös tänne. Ketjuja avataan tänne tosi paljon ja on vähän sillisalaatti olo ja ei tiedä meneekö jotain aiheita ihan ohi.
Varmaan ihan hyvä, että uusi ketjuja avataan herkemmin kun ennen. Kuitenkin olisi hyvä jaotella tuohon heti etusivulle samanlailla kun vanhallakin forkalla aihealueittain uudet viestit. Jotenkin ne vissiin saakin asetuksien kautta mutta oletuksena ois hyvä olla mahdollisimman yksinkertainen näkymä.
Lisäksi olisi aika hyvä joku tutorial missä olisi selkeästi ohjeet linkityksiin yms peruskomentoihin.
Tutorial eli Usein Kysytyt Kysymykset on hahmotteilla, sitä voi jokainen muokata ja kysellä kysymyksiä: UKK: Usein kysytyt kysymykset
Siis tämähän näyttää nimenomaan uusimat viestit/viimeksi päivittyneet ketjut tuossa aloitusnäkymässä.
Vai ymmärsinkö jotain väärin?
Mun mielestä näyttää myös kiinnitettyjä jne ja ei korosta sillain että tällännen myyntimies tajuaisi selkeesti. Ja tulee sellanen olo että meneekö jotain ohi.
Teille dataihmisille varmaan toimii hyvin näinkin. Itselle vaan vähä sekava kuva jää. Voisko olla vaikka väreillä niin että ois ne uudet punaisella jne.
Siis hyvähän tämä on mutta jotenkin tulee itselle en tiedä olenko aino sellanen olo, että ei nouse esiin mikä ero on eri viesteillä jne. Luulisin että en ole yksin, voisitteko tehdä kun olette käteviä niin vaikka videopätkän mikä havainnollistaa tärkeimmät featuret… pliis😂
Korostettujen ja korostamattomien värisävyt ovat mietinnässä. Ja luultavasti suht helposti muokattavissa.
Näkymä kuitenkin tosiaan listaa ne uusimat ja oikeassa laidassa näkyy aika kauanko viimeisimmästä päivityksestä on.
Ja ainahan tämä näyttää numerona montako uutta on sitten viime visiitin. Esim juuri nyt näin kännykällä, että 4 uutta viestiä tullut poissaollessani.
Mutta mietimme korostuskeinoja.