Kunhan ei vaan Saukkonen ole millään tapaa mukana, en itse vaan pysty sietämään sitä miestä.
Pelasin veljeäni vastaan tuota Threes -pelimuotoa. Voitin 10-0, 3 maalia iski Jugi. Entäs ne muut 7 häkkiä? Kyllä, ne tykitti The Sniper Miksa Järvinen! ![]()
U20 seurannassa puhuttiin vanhasta NHL 95-96:sta.
Tätä tuli Segalla mätkittyä
Löytyisköhän se vielä jostain ![]()
Kyllä SEGAn rommit löytyy netistä ja sitten vain emulaattoria koneeseen.
Hienoa kun nykyistä änsyä voinut hutissa pelata kavereiden kanssa samalla puolella. 4-5 ukon tiimillä pelataan tällä hetkellä ykkösessä. Toki varmaa sieltä iso osa edelleen pelaa 1vs1 pelejä.
Mahtavaa settiä Saukkoselta ja Jutilta. En ole kyllä noita pelejä enää pelannutkaan, missä ollut suomenkielinen selostus. Olisi näemmä pitänyt ![]()
Tuli pari vuotta sitten ostettua Megadriven ohjain jollain 5-10€, joka sisälsi NHL95 ja FIFA95. Aika karua meininkiä, etenkin nykyajan telkkarilla ja komposiitti-video liitännällä!
Itsekkin tuli aloitettua Segalla NHLPA Hockey 93. Tuostahan puuttui vielä pelaajien nimet, mutta numerot oli oikein. Itsestä tuli heti suuri Bostonin #77 Ray Bourque fani. NHL94 sitten räjäytti lopullisesti pankin. Suoraan syötöstä laukaus ja pelaajien nimet. NHL95 oli jossain määrin välivuosi ja NHL96 sitten taas jo parempi (Sega).
Jostain syystä myöhemmin en ole kamalasti änäriin syttynyt. PC:llä hieman pelannut mutta ensimmäiset 3D lätkät oli vähän niin ja näin. Pleikalla lisäksi jonkin verta, mutta etenkin kontrollit on menneet jo turhan monimutkaiseksi ja ei tule selkäytimestä tällä ikää. Verkossa siten turha edes yrittää pelailla ja kauttakaan ei jaksa tahkota.
Internet Archive on hyvä paikka muistella menneitä EA:n NHL- vuosia ja pelaamaan pystyy suoraan selaimella esim, 1994 -versiota (Pittsburghilla on muuan Lemieux rosterissa…):
Nuo jaaritukset rupes ottaa päähän sen jälkeen kun olit pelannu 100 peliä
“Oijojoijoij se osui tolppaan” oli jo niin ketuttava, että sillon meinas tulla aina ragequit.
Pitkästä aikaa tätä uusinta tullut pelattua, kun siskon perhe jouluna Pleikkarin osti. Paljon on tullut uusia juttuja. Puolustaminen vaikeaa, kun ei tiedä kunnolla nappeja. Koukuista tulee herkästi boksia, sen olen huomannut. ![]()
Heh, onhan toi NHL94 (PC) kaikessa karmeudessan legendaarinen. Tais nykiäkkin oikeasti yhtä paljon. Kingseillä jäätävä 1. ketju #99 Gretzky, #17 Kurri, #20 Robitaille, #4 Blake ja #33 McSorley. Tuohon vielä Penguins vastaan #66 Lemieux ja #68 Jagr. Hauskaa että edelleen muistaa nämä pelaajat ja ketjut paremmin mitä nykyiset pelaajat.
NHL 18 Be A Pro
Edmonton-Ottawa
Ottawa on ylivoimalla ja mä olen toinen yv-pakeista. Edmonton purkaa ja meidän veska menee pysäyttämään kiekon maalin taakse. Mä tarjoan toiselle puolelle ja Eki Karlsson toiselle puolen. Condon sitten päätti heittää rystylätyn maalin edessä olleelle Edmontonin pelaajalle, joka laittaa limpun pussiin.
Valmentajan palaute:
Huono ketjupuolustus - 4%
Aha, okei. ![]()
Päivittyykö näissä joukkueet automaattisesti, eli onko Nenonen jo Tapparassa?
Päivittyvät kyllä, mutta noin kuukauden välein! En usko, että Nenonen on vielä Tapparassa, mutta tulee olemaan seuraavan päivityksen jälkeen.
Ja melko helppo päivittää itsekin ![]()
Voi kun joku muu firma tekis varteenotettavan lätkäpelin niin EA:nkin ois pakko alkaa korjaan peleissään ilmeneviä ongelmia
En tiedä, kun nettiominaisuuksia juuri käytä.
Mää muistaakseni olen kuullut huhua että jatkossa nämä NHL sarjat tulisi jonkun muun tekemänä jolloin panostus peliin on tosita luokkaa. Oliko ajankohta ensi- vai seuraavana vuonna, siitä ei varmuutta.
Eikös 2k sarja ainakin jossain määrin tehnyt kilpailevaa änäri peliä?
NHL 2k16 tms?