EA Sports: NHL (pelisarja)

Teki, mulla on 2k10. En tiedä, jäikö tuo jopa heidän viimeisekseen. Rehellisesti sanottuna ne 2k:n änärit oli kyllä huonompia. EA toki on yleisesti ottaen melkoinen koplausfirma. (26)

Mutta vastaavasti 2K.n koripallopeli 2k18 hakkaa EA.n koripallopelin NBA Live 18.n 1000-1, 2k18 ollessa varmaankin paras konsolipelattava urheilupeli. PES yriittää haastaa EA.n Fifaa edes jotenkin futis puolella mutta lisenssit on niin vahvasti Fifalla. Joka muuten on taas niin taattua EA kuraa. 2K todistetusti osaa hommansa, ja kilpailu varmasti saisi EA.n heräämään, mutta eriasia kannattaako lähteä kilpailemaan jääkiekkopelistä jolla ei maailmalla ole juurikaan kysyntää jos vertaa NBA JA jalkapallo peleihin.

1 tykkäys

Huhuja liikkeellä että Microsoft ostaisi EA:n pois. XBOXin myynti ei vedä ja haluavat yksinoikeuspelejä. Tuossahan on välittömästi muille studioille sauma tehdä pleikalle NHL, FIFA, yms. Tosin todennäkököisesti EA Sportin pelit voisi edelleen tulla myös muille alustoille mukaan lukien PC.

Jos vaikka lopettaisivat sen järkyttävän mikromaksujen kynimisien täysihintaisista peleistä tuon jälkeen ja nähtäisiin vaikkapa NHL sarjaa taas PC:llä niin hienoa. Ei EA ainakaan voi huonommaksi mennä, vihatuin pelifirma tällä hetkellä, helposti.

1 tykkäys

Kunhan änäristä poistuisi lagaaminen, olisin tyytyväinen. Melki jokaisessa online matsissa joutuu tappeleen vastustajan lisäks lagaavaa peliä vastaan. Pahimmillaa ihan suossa kyntämistä koko peli.

Lagaaminen pienin ton pelin ongelmista

1 tykkäys

Ostin joskus 10 vuotta sitten Pleikkari kolmosen ja pari viikkoa sitten tuli puhallettua siitä pölyt. Nythän kaikki parhaat pelit saa mukavasti muutamalla eurolla Torista ja muilta kirppiksiltä.

Niinpä tulin ostaneeksi tämän konsolisukupolven viimeisen Änärin, eli NHL Legacy Editionin. Samalla selvisi se, että jotkut innokkaat ylläpitävät tälle pelille ajantasaisia NHL rostereita, jotka saa ladattua netistä, purettua muistitikulle ja sillä siirrettyä pleikkariin.

Ohjeet toimivat ja lopputuloksena on pari päivää vanhat kokoonpanot, eli siellä on Stastny, Laine ja Ehlers Winnipegin kakkosessa.

Huom: Euro-joukkueita ei ole päivitetty ja niitä ei ilmeisesti pysty edes pelaamaan. Lue ohjeet.

4 tykkäystä

https://www.instagram.com/p/Bl9YB6ghwzG/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=mnyguy4bj1fp

Onpahan kaunis tausta =)

9 tykkäystä

Ite en tykkää vaikka oranssi onkin. Saisi olla “alkuperäinen”

Nyt kun vuosipäivityksen julkaisu lähestyy ja Patekin on kannessa, pistetään alustavaa kyselyä. Mahtaisiko täällä olla riittävästi kiinnostuneita netin kautta pidettävään PS4 änäriturnaukseen? Olen runkosarja+pleijarit ”turnauksia” vetänyt Google Sheetsin avulla joten runko olisi valmis.

Osallistuisin NHL 19 turnaukseen (ei sitova):

  • Kyllä
  • Ei

0 voters

Pisteet? Miten?

NHL19 tuli postista :sunglasses: Päivän ennakkoon. Toki storesta olis saanu nuo ultimate editionit jo tiistana mutta kuitenkin.

4 tykkäystä

Itse tilasin eilen, toivottavasti olis huomenna postissa. :thinking:

Sitä odottelen tässä itsekkin. Mutta pahoin pelkään että se tulee huomenna ja olen silloin aivan muualla suomea kuin toimitusosoitteessa, ja näin pelin korkkaaminen tapahtuu vasta ensiviikolla.

Ozzin tekemän kyselyn perusteella, täällähän olisi ihan hyvin innokkaita änärin pelaajia jos turnaus pidettäisiin (PS4). Ehdotankin, että jos ozzi ottaisi asiakseen järjestää semmoinen? Vaikka ~viikko ilmoittautumisiin aikaa, muutama päivä joukkueiden varaamisiin ja pelit käyntiin?

Itseäkin tuo turnaus kiinnostaisi ja @ozzi voisi tulla kertomaan vähän enempi tuosta miten tuo tapahtuisi (formaatti jne…). Itse tuli hommattua PS4 vasta viime vuoden lopulla, kun olen PC miehiä, mutta kun halvalla sai niin piti ostaa. NHL ei siis hirveästi viime vuosina tullut pelailtua, 2014 intissä aika paljon ja joskus PS3 NHL16, tulen siis olemaan ihan turisti tuossa mikäli tuommonen turnaus järjestetään mutta ei se mitään :grin: 2017 änäriä on tullut pelattua joitain pelejö tuolla PS4, mutta aika vähän. Täällä tietysti jotain ihan hulluja HUT hakkaajia…:joy:

2 tykkäystä

Kiinnostusta näyttäisi tosiaan olevan. Tämän viikon olen kiireinen mutta ensi viikolla voisin koittaa raapustaa jotain ilmottautumista sun muuta.

Lyhyesti homma menisi näin:

  • Arvotaan järjestys jolla saa varata joukkueen jolla pelaa
  • Pelataan kaksinkertainen runkosarja, eli jokainen pelaa jokaista vastaan yhden kotiottelun ja yhden vierasottelun
  • Luovutuksesta tulee suoraan häviö (esim valtava tasoero tms)
  • Runkosarjan pisteytys Liigan pistejärjestelmällä
  • Pelaajat sopii keskenään millon pelaavat kenenkin kanssa, mutta koitetaan pitää järkevä tahti ettei mene koko vuotta
  • 8 parasta pääsee pleijareihin jotka pelataan vaikka paras viidestä
  • Mulla on valmis Google Sheet johon ei tarvi kun laittaa tulokset ja se laskee sarjataulukon
  • Oletusasetukset erien pituudelle yms
3 tykkäystä

Jatkoaika 3v3 ja rankkarit? Taitaa olla oletuksena maaliin asti.

Oletuksena muistaakseni jatkoaika ja rankkarit. Tästä voidaan toki äänestää. Rankkarit on mitä on, itse en ainakaan osaa veskalla pelata.

Jatkoajoista ja rankkareista Liiga-pisteytys eli 2p voitosta.

Edit: Jos pelaajia tulee paljon niin voidaan harkita jotain lohkosysteemiä, ettei tule niin paljon pelejä.

Meikäläinen on myös mukana, jos tälläinen saadaan kasaan!