En ainakaan itse saanut toistumaan.
Sori, nyt meni bugit sekaisin, kun puhutaan kahdesta samaan aikaan. Pahoitteluni!
Korjasiko 1.9 tämän ongelman?
Testaan parhaillaan ja näyttäisi siltä, että täydellisen välimuistin tyhjentämisen jälkeen nyt toimisi tabletilla.
Täytyy vielä verrata kännykän rullaukseen.
Outo juttu. Saan tuon rullauksen toimimaan, mutta joku jumittaa sen välillä, kun käy lukemassa ketjua ja palaa etusivulle.
Vaatii lisätestiä…
Ja jos vika on toistettavissa, niin toistuuko Metassa?
Täytyy testailla sekin vaihtoehto. Jollain sain tuon toimimaan hetkeksi, mutta täytyy keksiä miten. Nyt taas “jumissa”.
Edit. Metassa rullaus toimii, mutta aina sekunnin-parin latauksen vaatii uusi “sivu”. Kun sivu on lautunut välimuistiin, niin rullaus nopeaa.
Mullakin tuo ei lataile ns.uutta sivua muutoin kuin klikkailemalla niitä alimpia viestiketjuja. Joskus tämä toimii joskus ei. Laite joka tätä tekee on Galaxy tab s2,puhelin galaxy s6 ei tätä tee vaan selaa kiltisti vaikka loppuun.
Toimi puhelimella oneplus3, mutta tabletilla yogabook ongelma jatkuu.
Poistin yhden vanhan modauksen joka saattaisi jopa vaikuttaa tähän. Ottakaapa joku refresh ja kokeilaa toistuuko vielä?
Ei toiminut juuri kokeiltuna, meni JMJ ketjuun asti mutta uutta ei ladannut. Eikä kikkailukaan vielä avannut lisää ketjuja.
Android 6 honor 7, ei toimi myöskään.
Ostin halvan Android tabletin, jotta voi sellaisellakin systeemejä testailla. En pysty toistamaan tätä ongelmaa - hyvin rullaa.
Minulla edelleen jumittaa… Yhden “sivun” maksimissaan lataa ja rullaa eteenpäin, kun sopivasti refreshiä painaa ja siihen jää (android 6).
Juu edelleen sama kuin jäämiehellä yllä. Ja siis galaxy s2 tabletti kyseessä…
Ei toimi myöskään Galaxy tab 10 tabletissa.
jatkuu edelleen yogabook ja android 7.1.1
Mulla ei oo jumittanut varmaan ikinä. Honor 8. (8)
Vieläkö tätä on olemassa, vai voiko clousata?
Pikaisen testin perusteella näyttäisi scrollaavan Chromella edelleen vain yhden “sivun lautauksen” verran alaspäin.
Discourse sovellus toimii.
Ps.
Tabletti on toki Sonyn jo “kuoppaama” Z3 Compact eli Android -päivityksiäkään ei ole tullut tuon 6.0.1 jälkeen…