Etusivun infinite scrolling ei toimi Android Chromella?

Ei muuten päivitys/uudelleen käynnistys auta :expressionless:

Toistuuko täällä?

Laitetaanpa monivalinta -kysymys aiheesta:

“Infinity Scrolling” toimivuus etusivulla
    • Vieritys toimii etusivulla
    • Vieritys ei toimi oikein etusivulla (vanhat viestit ei näy)
    • Android
    • iPhone
    • Tietokone (Windows, MacOs, ChromeOs…)
    • Selaimena: Chrome
    • Selaimena: joku muu kuin Chrome

0 voters

Edit.

Tulipa vahingossa epäselvä äänestys, kun jäi äänestäneet piiloon… Chrome johtaa kuitenkin < on ollut usein ongelmien lähde.

Discourse on viimeksi päivittynyt 8. päivä, eli 10 päivää sitten.

1 tykkäys

Näihin aikoihin huomasin ongelman, mutta luulin, että johtuu huonosta kännykkäverkon kentästä aikaisemmin. Toimii aina välillä normaalisti, mikä ihmetytti.

(Tällä hetkellä siis toimii, mutta Pelicans -pelin aikoihin oli jumissa)

Toistuu mutta oikeastaan heti tulee ympyrä mikä pyörii, lataa hetken ja sitten toimii. Sama toistuu kun menee jonkun verran alaspäin, lataa hetken ja sitten toimii.

Justiin laskin, 30 ketjua näkyviin ja siihen stop.

Minulla ei ole scrolling-ongelmaa.

Nokialainen, puhdas Android 9, Chrome. Päivitin äsken testimielessä Chromenkin versiosta 88.0.4324.152 (päivitetty edellisen kerran 17.2.) Play-kaupan tarjoamaan tuoreimpaan versioon 88.0.4324.181, eikä ongelmaa ainakaan sen myötä ilmestynyt.

2 tykkäystä

@tuoppa @lepopulssi

• Onko tämä vika edelleen päällä?
  • Auttaako selaimen refresh?
  • Vaikuttaako selaimen vaihto? (esim. Firefox)
  • Toistuuko Safe Modessa, kaikki pois kytkettynä. https://tappara.co/safe-mode

Kun selaa etusivua alaspäin, jossain kohtaa töksähtää, miettii hetken ja jatkaa.
Kipinä ketju oli tänään jumissa mutta refresh auttoi.
Eri selaimella en ole vielä kokeillut.

Tämä on ihan normaalia - se lataa lisää viestejä. Latauksen nopeus taas riippuu verkko-olosuhteista, laitteesta yms.

1 tykkäys

Juu. Kaikki vaikuttaa kaikkeen.
Mutta viikko sitten esimerkiksi ei tehnyt.
Mutta seurailen.

1 vika on päällä
2 refresh - ei muutosta samaan kohtaan pysähtyy
3 puhelimessa ei toista selainta
4 Safe modessa stoppaa samaan kohtaan, hetkeksi, ja jatkaa taas pätkän,(mahd tuon aiemmin laskemani 30 ketjua) ja jatkaa taas samanlaisen hetken, pysähtyy ja jatkaa taas ja pysähtyy ja jatkaa taas, eli semmoisissa ryppäissä lataa ketjuja (wifi 300M)

Oletusarvoisesti puhelin menee tänään vaihtoon, ostohousut jo jalassa ja luuri sekä kauppa valittuna, palannen asiaan tuonnempana.

Neljänteen kohtaan

Siis pysähtyykö vieritys kokonaan, vai pitääkö se vain tauon viestejä ladattaessa? Ja onko toiminnassa eroja tavallinen vs safe-mode?

Pitää tauon, alle sekunti. Tavallinen stoppaa täysin sen 30 viestin jälkeen, jos jatkaa niin en jaksa odottaa nin kauan.
Nyt on uusi puhelin hankittu, eli Android 8, tämä viesti varmaan viimeinen tälle palstalle… :dollar: :dollar: :dollar:

Vastaan itseni kautta. Uusi puhelin, Chrome selain ja Wifi: scrollaus pysähtelee mutta toimii…

1 tykkäys

Mä väitän että joku on muuttunut.
Samaan asiaan olen törmännyt jos selaa jotain ketjua pikaisesti läpi niin viestilaskuri viestien oikealla puolella ei pysy perässä.

Samoin puhelimella surffaillessa etusivua alaspäin scrollatessa selaus pysähtyy pidemmäksi aikaa kuin ennen. Väittäisin että ennen toimi nopeammin.
Mulla ei ole (eikä tule) Anteroa. Eikä mulla kyllä ole Chromeakaan.
Tuntuu että palsta vastaa hitaammin kuin ennen.
Ping @ljpp

1 tykkäys

@ljpp @ylläpitäjät

Lähestyn nyt tässä ketjussa kun en tiedä onko joku isompi vika vaiko vaan omalla puhelimella ongelmaa :thinking::sweat_smile:. Näen siis aloitussivulla vain rajallisen määrän ketjuja enkä pysty scrollaamaan sivua alaspäin nähdäkseni muita. Myöskään hakutoiminto ei toiminut. Kokeilin avata sivun uudestaan sekä tyhjentää puhelimen sovellukset ja tehdä ns puhdistuksen mutta ei auttanut. Lyön koko höskän sammuksiin ja menen itsekkin maate. Öitä :rofl:

2 tykkäystä

Minä käytän selaimena Samsung-luurin omaa tekelettä. On pikemminkin sääntö kuin poikkeus että näen vain 30 tuoreinta ketjua, joskus päivittämällä tulee näkyviin 60 ketjua.
Muut saan sitten luettua suodattimella “lukemattomat ketjut”
Välillä vähän raskasta mutta pystyn elämään ongelman kanssa.
Tietysti jos tähän on jokin simppeli ratkaisu, otan vinkistä vaarin.

Käännä puhelin vaakatasoon, silloin näyttää kaikki ketjut. Toimii ainakin minulla.

1 tykkäys