Pakko itsekkin nyt todeta, että aikamoista menoa sulta @115kg kohtaan ollut. Tahdoit vastauksen kysymykseesi. Sait sen. Saataisiinko sulta mielipide @115kg ja @Löllö1 pääsääntöisesti yhdessä esittämään kysymykseen vastaus?
Itseäni ja montaa muuta kiinnostaa.
Se voisi avata meille ymmärrystä miksi tämä asia oli sulle juuri näin iso ja saadaan samalla eri näkökulmaa mahdollisesti asiaan.
Jos tämä on ongelma julkisesti voidaan toki yksityisviestein merkattujen herrojen kanssa asiasta keskustella👍🏻.
En tiedä mihin ketjuun kuuluisi, mutta kuulostaa kyllä käsittämättömältä, että ensinnäkin alaikäinen on mukana tuossa kunnossa ja toisekseen kukaan ei katso mitä joku idiootti hänen kanssaan bussissa touhuaa. Luulisi matkanjärjestäjälläkin olevan vastuunsa saati sitten faniporukalla.
5 tykkäystä
polvipetteri
(An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur.)
1149
Joo jos silminnäkijä vaan katselee vierestä, niin vois sillekin rangaistuksen lätkäistä. Samaan tyyliin kuin onnettomuuspaikan apua tarjoamatta ohittavalle. Kyllä täällä asustelee niin kajahtanutta porukkaa.
Ilvesfoorumeilla oli tuosta jo jonkunlainen ulostulo. Eli kyseessä ilmeisimmin ollut juurikin Osaston matkasta ja kyseisellä kaverilla ei enää asiaa reissuille.
"Uutisissa pyörii otsikko, jossa puhutaan jääkiekko-kannattajamatkalla tapahtuneesta ikävästä tapahtumasta. Joissain paikoissa puhutaankin jo, ettei asiaa olisi puututtu. Linja-auto pysäytettiin, tytölle soitettiin ambulanssi ja tämä tuomion saaneen miehen käytökseen puututtiin välittömästi, ja erittäin suurin toimin. Katkopaikalla ainakin taas tietämättömät huutelee.
Kyseinen kaveri ei enää ikinä tule reissamaan kyydissä, eikä ole tuon jälkeen naamaansa ylipäätään missään näyttänyt. Tuomio jäi valitettavan pieneksi.
Osaston mukana uskaltaa kyllä jatkossakin reissata, tämä oli erittäin ikävä tilanne, mutta oikeus teki ratkaisunsa, ja mies tietää seuraamuksista jos naamansa näyttää."
Tämä kyseinen tyyppi oli entinen työkaverini ja olin hänen kanssaan reissussa. Ei mikään läheinen ystävä, mutta pyysi minua mukaan reissulle, kun tiesi minut Ilveksen kannattajaksi. Istuimme vierekkäin bussissa, mutta tämän homman tapahtumahetkellä olin vessareissun jälkeen jäänyt juttelemaan bussin toiseen päähän joidenkin muiden tyyppien kanssa. Yhtäkkiä bussin perältä nousi äläkkä tästä hommasta, kun muut kanssamatkustajat olivat huomanneet tilanteen.
Jouduin siinä hiukan ikävään välikäteen itsekin, vaikka en oikeastaan tiennyt yhtään mitä oli tapahtunut. Kuitenkin koin, että matkanjärjestäjät tekivät/toimivat kuten pitikin… Ja itse olin seuraavana päivänä matkanjärjestäjään yhteydessä ja kerroin mitä itse tiesin asiasta, sekä annoin yhteystietoni annettavaksi asiaa eteenpäin vieville tahoille.
Kyseisen tyypin kanssa en ole, enkä aio olla ikinä enään tekemisissä. Toki jälkeenpäin miettinyt, että miten olisin voinut toimia, jotta olisin kyseisen tapahtuman voinut estää. Siinä olisi moni ihminen säästynyt monelta murheelta, mutta eipä sitä silloin osannut ennustaa. Onneksi juttu vietiin eteenpäin asiaan kuuluvalla tavalla.
87 tykkäystä
polvipetteri
(An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur.)
1159
Sitä on turha miettiä, vaikka sellaisia ajatuksia monesti tulee. Tuskin hän sinulle ilmoitti aikomuksistaan etukäteen. Tänä henkilö teki omat valintansa ja toimi itse väärin. Onneksi siinä oli väkeä paikalla ja tilanteeseen puutututtiin. Toivottavasti tytöllä on kaikki hyvin.
Veikkaanpa, että tyttö on ollut tapauksen jälkeen varovaisempi alkoholin suhteen. Mies puolestaan on pervoksikin poikkeuksellisen tollo, ryhtyä nyt tuollaiseen toimintaan julkisella paikalla. Suorastaan kerjäsi kiinni jäämistä. Ihmettelen ehdollista tuomiota, mutta kaipa ne oikeudessa tietävät miten tuomita. Itsellä tulee tunteet mukaan.
KalPa oli voittanut ottelun maalein 2–1, ja vierasjoukkueen pelaajat olivat poistumassa jäältä kohti pukukoppia, kun yksi katsoja heitti oluet heidän päälleen.
Valtaosan kaljoista sai niskaansa KalPan kapteeni Jesper Mattila.
Iljettävän yllätyksen kokenut Mattila ehti näkemään, kuka kaljat heitti.
– Se oli joku nuorempi herrasmies. Hänet oli saatu kiinni myöhemmin. Järkkärit olivat onneksi hyvin hereillä, hän kertoi.