Fantasiarosterikisa - Liiga 2023-24 - Seurantaketju

Jos olet valinnut pelaajia, jotka ovat olleet kentällä näkymättömiä… siis Heljangon lisäksi? :joy:

Tuo nyt on itsestäänselvyys. Ois pitänyt ottaa se Kristian Näkyvä

4 tykkäystä

Lancaster ja Lasch voisivat alkaa pikkuhiljaa herätä kauteen.

1 tykkäys

Pelsujen Michal Jordan saisi myös ryhtyä tekemään jotain valintani arvoista. Tänäänkin isoista ovista ulos ja jo valmiiksi fantasiarosterikisassa pisteet miinuksella. (en tiennyt, että sekin on mahdollista)

2 tykkäystä

No näköjään en ole ainoa. Lisäksi laskuri ei ilmeisesti enää tunnista Juho Olkinuoraa. Vain Jussin. Toki ei haittaa kun miinusta vain toisi😐

Kiusallinen Olkinuora-bugi, nyt korjattu. Sama juttu @Ode joukkueen kanssa.

4 tykkäystä

Mä en nää tällä hetkellä omia pelaajia ollenkaan…

Tällä hetkellä kaduttaa todella paljon Jordanin valinta, todella iso pettymys pisteillä -5 :person_facepalming: Pieni pettymys myös Jatkola, ei ole lähtenyt kausi ihan siihen malliin käyntiin kun odotin viime kauden jälkeen. Mutta ei kuitenkaan ole miinuksella :rofl:

3 tykkäystä

Olkinuora-bugi kummitteli vielä haudan takaakin :open_mouth: Nyt pitäisi olla haudattu niin syvälle että ei enää tule häiritsemään.

3 tykkäystä

Ei tämäkään nyt oman joukkueen osalta ihan mieltä lämmittänyt:

Nyt täytyy muualta joukkueesta löytyä vastuunkantoa.

Ittellä melko monivaiheisia hakuja

Elias Koponen, U20 tai jotain
Severi Lahtinen, hyllytetty
Valtteri Viirret, Mestiksessä

Sellainen tunne, kaikki pelaajani ovat vaihtaneet joukkuetta siirtorajaan mennessä.

10 tykkäystä

Oliko joukkueesi nimi Kärpät?
Tyhjennysmyynnit jo lokakuussa

3 tykkäystä

Minulta lähti Mingoia, joka ehti saada 26 liigapörssipistettä. Ville Meskanen on pelannut vasta kolme peliä. Nick Welsh oli tyhjä arpa. Utunen ja Setänenkään eivät ole erityisemmin loistaneet Liigapörssissä.

Mutta Atte Ohtamaa nostaa minut vielä monta sijaa ylemmäksi täältä 80. sijalta. :muscle:

3 tykkäystä

Jos @Kujamaki kärkijoukkuetta katsoo, niin kyllä Tapparan pelaajat on näköjään avain menestykseen.

1 tykkäys

Oli sinne poimittuna yksi pelaajakin jota ei ole vielä ainakaan huhunkaan tasolla meille tuotu :grin:. Turkulaisen ja Nikun mailatkin olivat varmaan jo areenalla :joy:

Meikäläisellä Friman pettäny, Enlund ei oo ollu niin hyvä ku optimistisesti toivoin, mutta isoin murhe on Tanuksen poissaolo. Muuten oon ihan tyytyväinen valintoihin ja ne riittää tuola 30 sijan molemmin puolin näköjään.

1 tykkäys

Minä olen pysynyt tiukasti mitalikolmikossa, jos taulukkoa luetaan alhaalta ylöspäin.

4 tykkäystä

Itellä on kusahtanu kun yksi herra nimeltä Severi Lahtinen meno sähläämään uransa.

Muut onkin sitte pojoja tehny mutta tommonen 8 pisteen äijä joka ei pelaa nii ei auta

1 tykkäys

Minäkin melkein tiedän miltä Valtteri Bottaksesta tuntuu kun on hyvissä kyttäysasemissa. :face_with_hand_over_mouth:

3 tykkäystä

Itse en ole enää edes hyvissä kyttäysasemissa. Tasaisen varmasti valunut alaspäin ja kohti omia odotuksia. Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta. Aika suonenvetoja saa kavereilla tulla, että edes kyttäyspaikoille vielä tämän kauden aikana pääsee.

Noh, jos vaikka maajoukkuetauko toisi jotain virikettä omaan pelaajistoon. Toivossa on aina hyvä elää, vaikka realiteetit ymmärtääkin. Ei mopolla kannata moottoritielle lähteä.

2 tykkäystä