Olen noussut tänään sijalle 79.
Trevor Mingoian lisäksi uppoavan laivani on jättänyt kesken kauden Nick Welsh.
Ohtamaa on koonnut jo 308 liigapörssipistettä. On se kova.
Olen noussut tänään sijalle 79.
Trevor Mingoian lisäksi uppoavan laivani on jättänyt kesken kauden Nick Welsh.
Ohtamaa on koonnut jo 308 liigapörssipistettä. On se kova.
Meillä on kova kapina sijoista 79 ja 80. Uskon, että mun heimojoukkue ottaa viellä kovan leapin, kun kauan kaivattu vahvistus, kansan rakastama, pehmeäkantinen kiekkotaituri Miro Karjalainen tekee odotetun paluun kentille!
En ole uskaltanut katsoa pitkään aikaan pisteitä, kun niin moni pelaaja ui syvissä vesissä.
Vihdoin kun muutaman kauden jälkeen uskalsi ottaa Tepsin maalivahdin, niin Lindberg ei meinaa saada silmiään kiinni.
Palmulle maistuu popparit, kun sen verran hyvin peli kulkee puolivälissä kautta. Mitä nyt vielä loukkaantumisen takia sivussa.
Lancaster ja Lappalainen ihan lapasia. Kiviharjun osalta kausi taisi olla jo ohi ennen kuin alkoi.
Ensi kaudella sitten uutta matoa koukkuun ellei tässä jotain Porin ihmekevättä tule vielä pelaajien osalta.
Miikka Pitkänen, Veini Vehviläinen, Aron Kiviharju ja Victor Berglund omat hudit. Muuten ok.
Aloitin nyt nousun, kun Tanus palasi.
Lisäksi J Davidsson alkaa nyt myöskin lyödä lötää sisään huolella. Tämän kertoi kristallipallo
Hyvin heikon alkukauden jälkeen joukkue on vakiinnuttanut vahvasti paikkansa sijalla 3. Olen erityisen ylpeä siitä, että tämä on onnistunut top 10:n ehdottomasti SaiPa-pitoisimmalla rosterilla.
Omasta joukkueesta löytyy
Ja monentenako olen kisassa? Viimeisenä.
Yritän kovasti vielä päästä viimeiseksi.
Mulla oli aiemmin kova kisa @Nuti kanssa viimeisestä sijasta, mutta niinhän siinä kävi, että Miro Karjalainen palasi ja pilasi tämänkin projektin. Ihan ylivoimainen seppä tohon mun muuten lupaavasti ontuneeseen ankkalaumaan.
Eipä ollut täälläkään menestys kovinkaan jatkuvaa. Viime kauden mestaruus on muisto vain ja sijalla 73. Ei aivan dynastian muodostaminen onnistunut, vaikka pelaajabudjetti pysyi suht samana😆
Valitsin joukkueeseeni monta sellaista pelaajaa, joita ei löytynyt kenenkään muun rosterista. Nyt ymmärrän, miksei heitä löytynyt muilta. Tosin Ohtamaan Atte olisi ollut vahvistus monelle muullekin kuin minulle.
Heikki Huttunen on herännyt ja se on ohi for youse biaches.
Maaginen maaliskuu:
Eli voittaja on @Nevofoget03 ?
Ei aivan varmaa vielä? Ehkä viimeisen kierroksen tulokset vielä puuttuvat? Ehkä sieltä vielä napsahtaa puolentuhatta pistettä ja nousen … Ehkä?
Toisaalta 22. sija taitaa olla paras sijoituksen tässä kisassa.
Edit:
Onnittelut voitosta, @Nevofoget03 .
Eiköhän tässä voida julistaa kausi päättyneeksi:
Kärjen osalta kausi oli todella tiukka. Vielä viimeisellä kierroksella @Tonza nousi kolmanneksi @IronlakeDynamo ohi.
Tuomenoksa 1 - Tonza 0
Vaikka luulin että kasasin hyvän nipun niin kolmannelle sijalle jäätiin
Nyt kun kävin katselemassa että kuinka kävi niin miksi minun joukkueessani Teemu Eronen ja Jerry Turkulainen ovat punaiselle merkittyinä?
Sijoitus yllätti kyllä itsenikin etenkin kun Vesalainen jonka piti olla takuuvarma pisteiden tuoja niin sammui melko totaalisesti hyvän alun jälkeen. Lasse Lappalainen iso pettymys.
Punaset taitaa olla vaan ulkona pudotuspeleistä
Onnea suvereenille voittajalle @Nevofoget03 !
Peräpään mestaruuskisa kävi kuumana sekin loppuun asti. Voittajaksi kruunataan @Kilo. Onnittelut! Hopealla vaipui @Nuti. Hieno suoritus tämäkin. Meikäläisen heimoveljet saivat loppumetreillä jonkun suonenvedon ja sijoitus sitä myötä kolmanneksi viimeinen. Pieni pettymys, mutta podiumpaikka on aina podiumpaikka.