4 viestiä siirrettiin ketjuun: Pilkunviilaus- ja yhdyssanaketju
Kertokaa mulle pliis, että Brad Marchand -niminen ihmissaasta ei siirtynyt Floridaan vaan kyseessä oli ennenaikainen aprillipila. Mä en pysty kannattamaan tuota seuraa enää jos Marchand nuolee miehiä siellä.
Jos mulla olisi Panthersin fanikamaa niin polttaisin kaiken.
No todellakin osaa pelata lätkää. Ehtinyt tehdä melkein 1000 pistettä (melkein piste per peli) NHL:ssä vaikka tuntuu istuvan puolet ajasta jäähyllä tai pelikiellossa.
Sitten jos Sasha koulii tuosta vielä Lady Byng-voittajan, niin kaikki on nähty.
Sportsnetin Hockey Central -videolla reaktio Marchand -siirtoon:
…Here is my bold prediction - Florida will not lose a playoff -game this year… Hahah…
Watch as Elliotte Friedman shares news that Brad Marchand is heading to Florida, and the Hockey Central panel reacts live and breaks down the move moments after the trade deadline passes.
Kyllä minäkin Rotan ottaisin tälläisellä kaupalla.
Juuri sellainen pelaaja mitä kaikki vastustajat vihaa.
Onhan tuossa aika ilkeitä pelaajia laittaa kentälle mikäli Tkachuck kuntoutuu, jos “rotta” ja Bennet olisi vaikka samaan aikaan jäällä.
Änhooällän Savinainen…
Eikös nimenomaan rotat kuulu Floridan historiaan, hyvä hankinta!
Kyllä yksi niistä pelaajista joita inhoaa vastustajalla, mutta on upeaa kun omassa joukkueessa.
Mikkola voi tervetuliaisiksi kysyä, että muistatko kun tapeltiin.
Ainoa kysymys keväälle ja alkukesälle on kenet Pulju tiputtaa tuosta hyökkäyksestä?
Marchand, Bennett, Tkachuk, Verhaeghe, Reinhart, no vaikka Sasha. Menkää jonoon!
Aaron Ekblad kärähtänyt dopingista, sai 20 ottelun pelikiellon.
Käsittämätöntä, onneksi hankkivat Jonesin. Olisi aika karu tilanne pakistossa muuten…
Halvalla pääsee NHL:ssä…
Jep. Tässä NHL uutinen aiheesta.
Vai siksi juuri hankkivat Jonesin. Oliko Panthersilla tieto asiasta? Ekbland on saattanut puhua asiasta ja Pantterit tiesivät kuinka homassa käy kun testivuoro ilmoitetaan.
“Hän sanoo tehneensä virheen otettuaan ”jotain”, joka helpotti häntä toipumaan viimeaikaisista vammoista”
En olisi ikinä uskonut että tuolla käytetään kuuluisaa “jotain”, että jaksaa painaa 82 peliä matkustuksineen.
Höpöhöpö sarjahan tuo on, missä ei ole mitään sääntelyä vaan raha määrää kaiken.