Oudoimpia juttuja, joista pidän/olen pitänyt, ja miksi ne ovat outoja

Silläkin uhalla, että ketjuun kertyy too much information tuli tällainen mieleen perustaa. Aloitan melko vähän pervoilla jutuilla.

Tykkään Lämmin kuppi -juomista. Ihan älytöntä, sillä sehän on vain suolavettä kera joidenkin näennäisten lisukkeiden.

Joskus aiemmin on mennyt paljon sokeroituja limuja. Nykyisin ei enää ikinä ja sokeroimattomiakin harvakseltaan.

2 tykkäystä

Pidin joskus tupakoinnista. Outoahan se on, kun ajattelee niin että maksoin itteni kipeeks siitä että saan vetää keuhkoni täyteen paskaa.

12 tykkäystä

Nuorena suurta herkkua oli popsin grillinakki dipattuna jugurttiin, nyt pelkkä ajatus puistattaa :nauseated_face:

3 tykkäystä

Laiton joskus lapsena mansikkahilloa makaronilaatikon sekaan ja se oli silloin muka hyvää. Nyt en kyllä enää moiseen pystyisi.

3 tykkäystä

Joskus pienenä tykkäsin syödä sikanautaa suoraan säilykepurkista kylmänä. Enää ei tee mieli. Ehkä ne lihasäilykkeet tehtiin ennen paremmin kuin nykyään. :thinking:

5 tykkäystä

Paljaan näkkileivän päälle sinappa ja hyvää tuli. Eipä ole tullut kokeiltua vuosiin. Olikohan minulla jonkin vitamiinin puute tai jotain? Vai makuaistin?

3 tykkäystä

Monet nykyiset sikanautasäilykkeet tuntuvat olevan aikamoista tasapaksua mössöä. Ei ollenkaan niinkuin ennen. Joskus tulee lähinnä kesällä ostettua retki- tai mökkimuonaksi mukaan. Ns. hätävaraksi. Jokusen paremman tuotteen olen vieläkin löytänyt. Lihan säikeisyys pitää näkyä ja sitä valkoista rasvaa että hyytelökomponenttia pitää löytyä. Silloin se alkaa olla “vanhaa mallia”. :wink:

1 tykkäys