Foorumilaisille Whatsapp-ryhmä?

Otteluseurantaan “Tavataan torilla 29.04.2016”-ketju pystyyn?

Tuodaan vaikka omat vedet!

1 tykkäys

@pieni_m ja @peterra kaivataan palstan Whatsapp ryhmään.

Kaikki muutkin tervetulleita.

Aiheita mm.

Salibandy
Jääkiekko
Tappara
Politiikka
Työelämä
No kaikki mahdollinen.

Numeroa yksityisviestillä niin lisätään.

@Kahvanaama toimii suosittelijana.

3 tykkäystä

Mä en oikein arvosta tälläistä rinnakkaista ”foorumia” whatsapissa.
Vähän niinkuin joku suljettu elittiryhmä.

1 tykkäys

Tosta on elittii kaukana. :smiley: Lähinnä väitellään eri aiheista. Siinähän liityt. Siellä toimit tosin omalla numerolla niin vastaat kaikesta.

2 tykkäystä

Kutsutaan osa käyttäjistä Telegramiin, osa Kaizalaan, osa Snäppiin ja osa ties mihin.

Kutsu vaan mihin kutsut. Ei se kovin salaista menoa ole, jos sinne kaikki saa tulla. Se on eri asia onko pokkaa tulla puhumaan asioista omalla henkilöllisyydellä eikä huudella nimimerkin takaa.

1 tykkäys

Kiitos kutsusta. Mulla on riittävästi toimintaa nykyisissä Whatsapp-ryhmissä ja toisaalta mainittuihin aiheisiin tuntemattomien kanssa riittää tää foorumi. Mielummin tällä hetkellä vähennän kaikenlaista some-keskustelua. Omalla nimellä toimiminen sinänsä ei olis ongelma, mutta vastaan kiitos ei tolle ryhmälle.

2 tykkäystä

Oot ehdottomasti enemmän kuin tervetullut. Raumalainen heitti vaan muutaman nimen jonka itse mainitsin/ muut mainitsi. Unohti loputkin mainita. Ryhmä ei ole mitään eliittirietostelua, vaan meille tarkoitettu.

Vähän kieli poskella heitin sen eliittiryhmän. Pointtina oli vain keskustelun pirstaloituminen useampaan paikkaan. Itsekin sanon kiitos, mutta ei kiitos.

Tohon jatkaakseni, meillä on ollut tua todella hauskaa. Meitä on aika erilainen jengi tua - jos skaalaa katsoo. Voi tavallaan vapaammin jutella (lue chättäillä) ja mikä tärkeintä : Kiroilla härskisti! Se on tietysti tärkeintä. (Tämä viimeinen oli tietenkin vitsiä)

2 tykkäystä

Arvostan kutsua kovasti. En kieltäydy mutten toistaiseksi liitytään. Oon ihan riittävän kovilla @TTman ja @Nevofoget03 kanssa Whatsappissa.

6 tykkäystä

Eliittiryhmään saa taas liittyä.

Jos liityt kerro palstan nimimerkkisi ensimmäisenä.

Mm.
@Rebeto67 jakaa loistavia ääniviestejä.
@Tykki haastattelee kännisiä faneja.
@Treppu on känninen fani.

17 tykkäystä

Ja @Raumalainen jakaa ruokavinkkejä :joy:

3 tykkäystä

Tervetuloa väittelemään @Kahvanaama kanssa :handshake:

6 tykkäystä

Sekä luomaan uutta elokuvaa, josta on tulossa menestys!

1 tykkäys

Unohtamatta sun ja @Tykki podcastia!

3 tykkäystä