Foorumilaisten mielimusiikki

Pari vanhaa legendaarista pätkää.
Hyväntekijä: Toni Wirtanen - YouTube

Kingston Wallin ja Von Hertzen Brothersin tiet yhdistyvät 25. helmikuuta, kun Helsingin Tavastian lavalle nousevat Kingston Wall -yhtyeen toinen perustajajäsen, basisti Jukka Jylli sekä rumpali Sami Kuoppamäki yhdessä Mikko, Kie ja Jonne Von Hertzenin kanssa. Edesmenneen muusikkolegenda Petri “Pete" Wallin 50-vuotissyntymäpäivän kunniaksi toteutuvan konsertin liput tulevat myyntiin Tiketissä keskiviikkona 31. lokakuuta klo 9.

Sen kunniaksi

6 tykkäystä

Liput myytiin loppuun alle 5min.

1 tykkäys

60 vuotta muutama päivä sitten täyttänyt Vicky toimii. :heart:

1 tykkäys
9 tykkäystä

Blondie toimii aina!

4 tykkäystä

Oon musiikin suhteen aika kaikkiruokainen, vaikka kasarilla tuli kuunneltua heviä niin, että tietyt biisit edelleenkin aiheuttaa pahoinvointia.
Sitten on tämä saksalaisnainen josta olen aina pitänyt…tässä versio Kim Wilden kanssa. Jotenkin menee monon alle…

Jos ken tykkää ns. sankarihevistä, niin Spotifyn kautta juuri randomisti tutustuin tällaiseen artistiin kuin Marius Danielsen. Suosittelen.
Uusimmalla julkaisullaan perhanan kovia tekijöitä vierailevina artisteina mm. sellaisista orkestereista kuin KISS, Helloween, Stratovarius, Iron Maiden, Judas Priest, Whitesnake, Black Sabbath, Dio, Yngwie Malmsteen …

1 tykkäys

Raa’an ja brutaalin black/death metallin kuuntelijat achtung! Lauantaina Hervannassa jytisee ja paukkuu:

1 tykkäys

Uutta matskuu Oyltä.

3 tykkäystä

Harmi kun ei voi tykätä kun kerran.:confused:
Onhan Pelle legenda! Pitkä ura takana ja vielä jaksaa vetää.:sunglasses:
Lienee eka Pellen biisi mikä mulle kolahti oli tämä:

3 tykkäystä

Ai perhana. Tämä oli oikeasti hyvä.
Yleensä tulee uudelleen “lämmitetyiltä” huonoa, mutta tämä ei ollut. Vei minut takaisin Puntalaan.

2 tykkäystä

Hauska tarina Pellestä.

Oltiin katsomassa Pelleä ja aika legendaarista kokoonpanoa takavuosina Akun Tehtaalla.

Tämän keikan jälkeen lähdettiin YO-talolle katsomaan toinen Pellen keikka perään.
Pelle itse ehti soittaan vielä tuossa välissä lämppäribändissä rumpuja.

2 tykkäystä

Ooksää ollu Puntalassa?:hushed::hushed::hushed:

2 tykkäystä

Tämähän on Yö-yhtyeen tuotantoa, vaikka ehkä ei siltä kuulostakaan.

Ai shaatana.:rofl: @Treppu tää on sulle.

Laurilan Janne on kyllä fiksu kaveri, vaikka onkin Kärppästen kannattaja.

1 tykkäys

Weezerin versio Toton Africa biisistä on pyörinyt omalla soittolistalla tässä lähipäivinä.

1 tykkäys

Nythän tämä lähti kotona laukalle. Saatiin asioita järkättyä, joten 15.12 klubille.
Tämän bändin julkkarit:

6 tykkäystä

Huora on pirun kova bändi!

1 tykkäys