Jos sun vaikka mitä tulee kuunneltua… Nuoruuteni musiikki iskee aina, erityisesti Creed, Stone Temple Pilots, Nirvana, Nine Inch Nails, ym. pyöreästi alternative/grunge edustajat. Myös lähes kaikkiin “ysäribiiseihin” osaan sanat, oli sitten poppia tai mitä vaan. Jos on radiossa soitettu (Kiss FM, NRJ, Mafia) ja vaikka olisin inhonnut biisiä, osaan silti sanat ja laulan mukana 
Bluesista, Soulista ja RnB’stä olen myös aina pitänyt (käytännössä kaikkien laulajien äänet!
). Ja lapsuudestani johtuen myös rakastan country-musiikkia (mm. Dolly Parton, Nitty Gritty Dirt Band, Tim McGraw, Dixie Chicks ja Rascal Flatts)
"Nyky"musasta iskee myös jonkin verran EDM 
Muita suunnilleen nykyartisteja, joita diggaan: Justin Timberlake, Bruno Mars, Fall Out Boy, Macklemore & Ryan Lewis, Ed Sheeran, Paramore, Ke$ha, Kelly Clarkson, P!NK, Black Eyed Peas, Kasmir (ainoana suomalaisena pääsee listalle).
Mulle aika paljon vaikuttaa laulajan ääni. Syvät/käheät miesäänet ja voimakkaat myöskin jonkinlaista syvempää väriä ja rangea omaavat naisäänet iskevät. Pitkään tuntunut olevan valloillaan suomalaisissa naislaulajissa enemmän tai vähemmän sellainen korkea nasaalivivahde, joka saa karvat nousemaan pystyyn. Ei pysty tykkäämään.
Toki klassinenkin menee myös fiiliksestä riippuen 
Iskelmä ei ole ollut koskaan mun juttu… mutta just ja just myönnän pitäväni muutamasta Juha Tapion biisistä