Foorumilaisten omat jääkiekon pelaamiset

Tein tyhmimmän ratkasun ikinä, ja vaihdoin junnuissa kiekosta sählyyn, oon katunu. Ei mitään tulevaisuutta ois kädettömällä alasarjajunnulla jääkiekossa ollukkaan, mut oishan tuo ollu mukava pelailla.
Rullakiekkoo sit aikuisena muutama kausi, ja se oli siinä.
Nyt on ikää, painoo ja niveletkin jo siinä kunnossa, et ei taida uskaltaa luistimille nousta.

Hah, nyt menee vähän ohi kysymyksen, mutta kommentoin silti. Itse olen piirinsarjatason miehiä, mutta meillä on muutaman kerran ollut höntsyporukassa entisiä liiga- ja mestispelureita. Eikä sitä usko vanha Erkkikään kuinka eri planeetalta ne jätkät on. Kaveri, jota on itse monta kertaa haukkunut puukädeksi ja -silmäksi ja vaikka miksi, vetää ympärillä sellasta settiä, että hyvä kun löytää itse enää kaukalosta ulos. Opettaa nöyryyttä. :smiley: Sitten kun ne on samalla puolella, niin ei uskalla ottaa lättyjä vastaan kun pelkää, että maila lentää käsistä kun kiekko napsahtaa lapaan. :smiley:

7 tykkäystä

Höntsyvuoroilla ja puulaakipeleissä pyörii paljon eri tasoisia ex-pelaajia. Siinä on iso ero onko aladivarien tähti vai oikeasti päässyt Liigassa kokeilemaan. Taitoa löytyy monilta, mutta sellaiset jotka ovat eden Liigaa päässeet edes haistelemaan erottaa kyvystä lukea peliä. Ovat aina yhden tai kaksi askelta edellä ja tuntuu kuin lukisivat ajatuksesi.

1 tykkäys

Kyllä sitä Hervannan hallin takana joka keskiviikko klo 06.00 oheisharjoitusta tehdessä miettii, että onko tässä mitään järkeä. Vanha äijä vetää oheista, ei saatana. Tosin ei kyllä ole jäälle menemistä, jos ei ole valmis. ´Toinen kysymys herää. Miten helekutissa ne KAIKKI MUUT tulee suoraan jäälle, korkeintaan tupakan vetäneet hallin pihalla alkulämmöiksi.

Penkinlämmittimet päällä hallille, siinä on alkulämpö. Kyllä sen sitten huomaakin. :grinning:

Ne laittaa jo kotoota lähtiessään autoon lämmöt täysille ja penkinlämmittimet huutamaan​:joy::joy:

Minä en voi, koska minulla on Volkswagen Icebox

6 tykkäystä

Saksalainen arkkupakastin :smiley:

Siitä tulee riittävät alkulämmöt kun käy edellisenä iltana saunassa.

Mitäs se pirssi käyttää polttoaineena?

Ei tuo autojuttu liity topicciin Golf Variant bensa, ihan uusi pirssi.

Semmonen hauska vielä aamulta: Meidän perheessä on ihan oikeakin maalivahti, joka on käymässä kotona. Tänään ennen kuutta aamulla veteraanimaalivahti ja oikea maalivahti kohtaavat eteisessä. oikea mokke on tulossa baarista ja ja veteraani on menossa jäille. Kait se pitäs olla toisinpäin? Mihin tämä maailma on menossa?

3 tykkäystä

Niin Messi tohon kysymyksees…tuo menee just oikein päin. Sää oot jo veteraanina unohtanu että baareissa voi olla muutakin … ööö … innostavaaa kun päihdyttävät ja päihdyttämättömät virvoitusjuomat :joy:

2 tykkäystä

Sinne baariin taas illaksi?

Pitkästä aikaa kunnon pelit jääkiekon saralla takana tunnin vuorolla. Täytyy sanoa et kunto on katastrofaalisella tasolla, pari vaihtoa ja täydellinen piiputus. :raised_hand:

Mitä, panitko piipun palamaan?

Ja sitten kun piiputtaa ei enään mistään tulekkaan mitään, onnesta tapparassa hoidetaan kuntopuoli hyvin😉

En sentään… Pelin jälkeen toki Ruotsin vientituotetta yläpeltiin :wink:

2 tykkäystä

Loppiaisena vihdoinkin ulkojäiden avaus. Sen verran hauskaa oli, että joutu kaks kertaa samalle viikonlopulle höntsään. Urheilullisen viikonlopun täydensi raaka salitreeni. Nyt paikat luonnollisesti niin jumissa, ettei pysty naapurille kättä nostaa. En tiä nostaisinko kyllä muutenkaan…

1 tykkäys

Tervehdys kaikille! Pitkään on tullu luettua Tapparan foorumeita ja nyt päätin kirjoittaa ensimmäisen viestin. Omista pelaamisista sen verran ,että C, B ja A-nuorten SM-sarjat tuli koluttua, mutta Edustukseen ei rahkeet riittäny. Mestistä vajaa kausi ja Suomi-sarjaa pari kautta. Nykyään pelaan 2-divarissa.

13 tykkäystä