Hauskoja juttuja ja tarinoita

Tämmöinen löytyi 2013 vuodelta pika etsinnällä:

3 tykkäystä

On nää Hönttä ja Toippari varsinaisia velikultia. :joy: :joy: :joy:

Kannattaa kuunnella ihan loppuun asti.
Siellä tulee uutta tietoa Tampereen ratikasta ja Tapparan kannattajista.
@Treppu sulle tää ainakin putoaa ihan täysin.

8 tykkäystä

Ilkka A Jokinen ollut kova fani koko ikänsä. :joy: :orange_heart: :muscle:.

1 tykkäys

En minä vaan tiedä mitä ihmeellistä tässä muka on, itse olen ainakin nähnyt Tampereella runsaasti ilveksiä joka puolella, myös keskustassa :face_with_hand_over_mouth:

7 tykkäystä

Olin jo lähes unohtanut tämän legendraarisen hieman komedian puolelle menneen kokouksen.

5 tykkäystä

Olisko nyt käynyt niin, että kun toimistolla on huomattu naapuriseuran valtava imukyky, niin Tapparan pelaajasopimuksiin on nykyään erikseen merkitty, että ”Ipalla ei oikeutta ostaa sopimusta ulos”?

7 tykkäystä

Mervi kyllä ihan hassu.

14 tykkäystä

Tempasinpahan päivän kalorit helposti vajaassa tunnissa ja ylikin. Joulupukki toi ison “levyn” toffifeetä ja tunti sitten avasin paketin… nyt ei oo yhtään jäljellä :grin:

9 tykkäystä

Tulipahan nyt mieleen, kun katselin tänään naisten puikan Maailman Cupia ja Kalle Palander oli kommentaattorina.

Lapset harrastivat junnuina kilpalaskettelua (oli muuten aika helvetin kallis laji lasten harrastaa…) ja Kalle oli Lietsun Intersportissa jotain esittelemässä ja tietenkin pojat halusivat lähteä Kallea ihmettelemään.

Kallella oli noihin aikoihin aina päässä se Haltin oranssi pipo, jossa otsalla oli Carlsbergin mainos. Nuoremmalla pojalla (oli varmaan n. 7v tuolloin) oli tuo sama pipo päässä Intersportissa ja Kalle osoitti sormella pojan piposta Carlsbergin mainosta ja tuumasi: “Tuo on varmaan alkoholitonta.”

21 tykkäystä

Saman lajin parissa ollaan oltu. Meillä poika jatkoi aikuisikään asti, silloin sitä hintaa vasta tulikin.

2 tykkäystä

IS:n artikkelissa on näppärä vinkki lumitöiden tekemiseen. Olisi kiva kokeilla itsekin…

5 tykkäystä

Pojalla eka kokonainen päivä takana intissä, ei kuulemma ainakaan toistaiseksi ole ollut elämänsä parasta aikaa :slight_smile:

17 tykkäystä

Joskus yläasteella oli hauskaa, kun ruotsin opettaja käveli luokkaan ja sanoi “God dag, god dag!” ja jotkut vastasi “Kuraa, kuraa!”.

5 tykkäystä

Taisi olla yläasteella, kun ruotsin oppikirjassa luki: “Full fart i skogen” eli tietysti: täyttä pierua metsässä.

7 tykkäystä

Belgialaisjoukkue Royal Antwerpia edustava kamerunilaishyökkääjä Didier Lamkel Zé yrittää painostaa seuraansa hyväksymään Panathinaikosin siirtotarjouksen ja ilmestyi treenikeskukselle paikalliskilpailija Anderlechtin pelipaidassa. Yllättäen ei päässyt sisään. :sweat_smile:

3 tykkäystä

Ei tartte olla edes yläasteella, ainahan pieruhuumori naurattaa. Olin työreissulla Tanskassa samassa autossa kahden äidinkielenään englantia puhuvan kanssa. Repesivät kumpikin nauramaan kun tien poskessa oli kyltti “akta fart”. Itseäni harmitti kun kesti ihan liian kauan hoksata mikä naurattaa.

4 tykkäystä

Muistan, kun ymmärsin olla pieremättä hississä.

Menin keskellä yötä hissillä röökille ulos ja päästin siinä hiljaisen kostajan. Palatessani hissiin paska haisi edelleen ja kukaan muu ei ollut siinä välissä kulkenut, joten tuolloin päätin, että älä enää koskaan mätäne hississä, seuraavasta kerroksesta voi joku tulla kyytiin.

5 tykkäystä

Juu.
Yksi kaveri puhui joskus hiukan samansuuntaista.
Hän teki jossain vaiheessa kansainvälistä kauppaa työkseen.
Pieruhuumori kuulemma toimi lähes joka kerta vapauttaen tunnelman.

3 tykkäystä

Tänään on pelipäivä!! Ei eksy otsikon aiheesta juurikaan.

KOOVEE pelaa kevään U20 SM-sarjaa ja tänään oli eka peli. Ei tainnut tulla maalivahdille kylmä, rapeat 56 torjuntaa vs. Lukon maalivahdin 6.

3 tykkäystä