Myös sorkkaeläinten liikkuminen hämärällä ja pimeässä tulisi kieltää!
Tai sitten Tauski kielletään kokonaan tieltä pois…
Kerran talviliukkaalla yks auto oli risteyksessä lumipenkassa ja minähän reippaana poikana avittamaan. Kuski avasi ikkunan ja sieltä pölähti hirvee tupakansavu ensin ulos ja sitte Tauskin punanen naama ja pyysi tuuppaamaan. Meinasin lähteä kälppimään paikalta, mutra kävi sääliksi pikkupoikaa siinä etupenkillä. Pääsi poika nopeammin savusta pois…
Älä shaatana noin hulluja netissä heittele, vihreät vielä kuulee ja toteuttaa sen ettei euratädille tule paha mieli ja sarvet lerpahda. Meillä ei ole enää varaa näillä energian hinnoilla tähän talkooseen.
Ilveksen foorumilla keskustellaan siitä, kuinka Tapparalla käynyt tuuri CHL:ssä. Ja väitellään vastustajien tasosta. Silti kuulemma ihan sama, miten Tappara, johon toki viitattu sanalla pikkuveli, pärjää.
Ilvesfoorumin taso on ihan nolla, siellä ei pystytä paria jäsentä lukuunottamatta Tapparasta kirjoittamaan asiallisesti.
Tällä palstalla on ihan tyytyväisiä muidenkin joukkueiden kannattajia, mutta en kyllä muista erittäin sisäänpäin lämpiävällä ilvesfoorumilla moisiin törmänneeni.
Ei sillä että tuo itseäni haittaisi, kukin taaplaa tyylillään ja jos elämässä yksi ilon lähde on olla kirjoittamatta Tapparaa kuten se kirjoitetaan niin tod.näk. elämässä ei ole aivan kauheasti muutakaan hurrattavaa.
Juu ja ne parit tuomitaan heti “naapurin trolleiksi”.
Minulta mennyt täysin ohi, Fasel siis Venäjän kiekkoliiton leivissä nykyään?
Ilmeisesti Pekka Virta. Oli sen verran hauska, että piti liittää kuvana.
https://www.instagram.com/p/CZuTbu7ui2l/?utm_medium=copy_link
Hyvä bisnes, kattelet pokea ja tienaat sillä.
Hollannissa on paljastunut jo neljä tapausta, jossa keinohedelmöityksen tehnyt gynekologi on käyttänyt omaa spermaansa lasten saamiseen alulle.
Olin joskus baarista lähtemässä silloisen tyttöystävän kanssa, mutta hänen piti käydä vielä eriössä. Seisoskelin sitten häntä odottelemassa ja kaksi naisoletettua lähestyi minua kepeästi keskustelemalla. Pahoittelin heille, että odottelen tyttöystävääni Satua (nimi muutettu) paskalta ja vaihdamme baaria kunhan tarpeet on hoidettu.
Naisoletetut sitten lähtivät ja Satu (nimi muutettu, mutta erään aiemman tyttöystäväni nimi) kiisi eriön suunnalta raivoamaan, että mitä helvettiä sä puuhaat. Lampaana selittelin, että en minä mitään, naisoletetut tulivat minulle puhumaan.
Tämä tuli joskus myöhemmin puheeksi, kun tuttavapariskunta otti esille, että onko teillä mustasukkaisuutta. Satu (nimi muutettu) toi tämän tapauksen esille ja myönsi, että ehkä ylireagoi ja tuumasi, että “ehkä naiset voi tuollekin tulla puhumaan”.
Kaverilla ollut tylsää ja se tuli vissiin kalliiksi…ainakin työpaikan suhteen.
No!
Englantilainen indie-bändi The Pocket Gods protestoi Spotifyn maksukäytäntöjä julkaisemalla uuden albumin. Jaa mikä logiikka? No, artikkeli Independentissä kertoi, että Spotify laskee biisin striimatuksi siinä vaiheessa, kun se on soinut 30 sekuntia.
Yhtye julkaiseekin seuraavaksi albumin, joka koostuu peräti tuhannesta vain hieman yli 30 sekuntia kestävästä raidasta. Albumin nimi on tietysti 1000×30 – Nobody Makes Money Anymore, ja se kääntyy suomeksi, että ”kukaan ei tienaa enää rahaa”. Pisin raita albumilla kestää 36 sekuntia.
Onhan siinä ollut mukavan luminen yllätys.
Nuorempana itsellekin kävi niin ettei etuovea löytynyt, kesällä, aamuyöstä.
Onneks ei tippunut lumet niskaan.
Samat sanat tuolle @Sami_Heikkinen.
Itselle kävi joskus niin, että olin reippaampana pakkasehtoona kavereiden kanssa iltaa viettämässä. N. neljän aikaan aamuyöstä soitin isälleni ja pyysin hakemaan kaverini pihasta, koska kunto on sen verran huono, että kävelystä kotiin ei tulisi mitään. Isä oli kironnut aikansa ja pukenut päälleen. Ei varsinaisesti riemastunut, kun ulko-oven avattuaan oli löytänyt meikäläisen rappusilla istuskelemasta.
Itse aikanaan olin kylän porukan kanssa venetsialaisissa läheisen järven rannalla makkaranpaistopaikalla. Muistan kyllä, kun sieltä lähdin kotiin päin tuttua polkua jota olin kulkenut koko pienen ikäni. Sitten perkele menin ja eksyin siihen pikku metsikköön ja iski paniikki. No kenelle sitten soitetaan? Äitille tietenkin. No seuraavana aamuna äitee selvitti, että olin eksynyt meidän takapihalle noin 30 metrin päähän torpan takaovesta Se oli kyllä hämmentävä reissu.
Olitkohan hengittänyt sakeaa savua makkaranpaistopaikalla, mitenkään muuten tuota vaikea selittää.
Ja oli savumainen aromi suussa?? Viskiä viskiä vaan…