Hauskoja juttuja ja tarinoita

Sekunteina olisi sopivasti kymmenen numeroa, voisi esimerkiksi tehdä tifon kaikkiin katsomoihin A1-A10 joissa olisi yksi numero.

1245715190

A1-A10 siksi, että minulla olisi hauskaa B7:ssa.

Oikein ammattimaisesti kun tekisi, viimeiset sekuntit juoksisivat eteenpäin.

2 tykkäystä

Nykyään toisin päin :joy:

3 tykkäystä

Ikävä kyllä.:joy: ei ole paljoa Sir Alexin lopettamisen jälkeen tullut seurattua vaikka veikkaan että suurempi vaikutus oli sillä kun Scholes poistui samaan aikaan keskikentän pohjalta.

1 tykkäys

Jumankekka. Mä kaipaisin jonkun uuden kauluspaidan ja vähän googlettelin omista brändeista, että mitä laittais.

Mulla on yksi ihan täydessä iskussa oleva Marimekon Jokapoika ja se maksaa 170€.

Ei tietenkään pidä enää nykyään muuttaa markoiksi, mutta se on vaan niin hauskaa ja oikeasti, tonni kauluspaidasta. En muista mitä ite tuosta maksoin.

1 tykkäys
7 tykkäystä
1 tykkäys

Ihan pokkana pystyy vetään :smiley:

3 tykkäystä

Tulin juuri himaan ja hissin vieressä oli kaksi poliisia. Kysyin, että oletteko mua hakemassa ja hyvä poliisi naurahti, paha poliisi tuumasi, että vähän riippuu.

Eivät olleet tilanneet hissiä, mutta tulivat kuitenkin samaan hissiin. Jatkoivat kuitenkin eri kerrokseen.

2 tykkäystä

Joskus menin kotio, ja alaovella oli poliisipartio odottelemassa sisäänpääsyä. Totesin, että ootte varmaan tänne tulossa, ja avasin heille oven. “Joo, kiitosta vaan. Hei, kukas muuten oot ja missä asunnossa asut?”, kysäisivät. En tiedä mikä ajatuskatkos just sillon tuli, kun en meinannut muistaa asuntoni numeroa, vaan piti hetki muistella sitä. Eivät kuitenkaan ruvenneet sen enempää tenttaamaan tai papereita tarkisteleen, joten ilmeisesti vastaus siis tyydytti.

3 tykkäystä

Luin tämän tekstisi alun “Tulin juuri hieman”…
Naurattaa tässä aamutuimaan.

1 tykkäys

Tulivatko siis molemmat hissiin? Yleinen käytäntö on hissillisissä rakennuksissa että toinen poliisi menee hissillä ja toinen rappusia, juurikin ettei asianomainen jota tavoittelevat pääse luistamaan paikalta.

1 tykkäys

K18 Fingerporin ainesta. :rofl:

21 tykkäystä

Ei näkynyt partioautoa oven edessä? Taisivat vaan poiketa kaverin luona pelaamassa pikaiset raminat. :wink: Luultavasti heitä odoteltiin jonkin asian tiimoilta, kenellekään ei tarjottu käsirautoja. :wink:

Molemmat hissiin. Ilmeisesti laiskotti, kun olivat 7. kerrokseen menossa.

Käytiin Hamptown Burgerissa syömässä ja otetttiin siihen loaded fries ja oluet. Vasta ulkona ihmeteltiin, että miten tuo voi olla n. 14€ per nokka. Joku munasi. Mutta ei menty takaisin sisälle tyrkyttämään lisää rahaa.

1 tykkäys

Minä olisin mennyt.

5 tykkäystä

C’est la vie, kerran näinkin päin.

1 tykkäys

Ostettiin pizzat kerran porukalle, myyjä löi kassaan 39€. Maksoin kortilla, huomasin sit syödessä et pizzat oli maksanut 39 senttiä.

Menin kyllä itse maksamaan loputkin, jahka olin syönyt

9 tykkäystä

Iltapuluille syöttö lapaan.

Meillä on vieruskaverin kanssa käynyt joitakin kertoja niin (lue: aika usein), että ollaan jääty Opaaliin juomaan kausari-alennettua kaljaa ja kattomaan peliä niiden telkkareista.

Tänään se pitkä (muistaakseni ausseista kotoisin) baarimikko jo ennen peliä kysyi, että meinaatteko mennä tänään halliin ja pisti vielä kauhean räkänaurun päälle.

10 tykkäystä