Tuli sellainen ”meemi” vastaan tuolla whatsapissa jossa oli oranssi tausta ja teksti
Vanha Mouhijärveläinen sananlasku:
- Paikallisfinaaleihin tarvitaan aina kaksi
Tuli sellainen ”meemi” vastaan tuolla whatsapissa jossa oli oranssi tausta ja teksti
Vanha Mouhijärveläinen sananlasku:
- Paikallisfinaaleihin tarvitaan aina kaksi
Olen kuukauden verran kaatanut ja pilkkonut puita ensi talvea varten, kivaa hommaa. Juolahti mieleen tapahtuma kuuden vuoden takaa, kun touhusin samassa kohtaa metsikköä.
Kun ostimme möksän mukana tuli sopivasti ”puolen hehtaarin” metsä korjuukypsää metsikköä. Oston jälkeen tepastelin metsikössä ja virtsa hätä yllätti. Mökki on tien päässä ja meidän jälkeen on kaksi mökkiä. Ketään ei oltu nähty oston jälkeen syksyllä millään mökillä.
Metsän miehenä tuulisella säällä hoksasin tietysti, että suoritus pitää tehdä myötätuuleen. Nousin varmuuden vuoksi melko kookkaan kiven päälle tarpeilleni.
Tuulen alapuolelta pääsi naapurin pesue autoilemaan yllättäen paikalle. Yllätyin tilanteesta ja kesken suorituksen tyydyin huiskuttelemaan tervehdykset uusille mökkinaapureille. Autossa ilmeet olivat vähän kauhistuneemmat.
Tämä minun performanssi sai hieman laajemmaltikin huomiota mökkinaapureilta. Tapahtuma käytiin läpi ja kaikki hyvin. Nytkin tapahdus välillä putkahtaa esille, varsinkin kun mukana on henkilöitä, jotka tempausta eivät ole kuulleet.
Meillä vanha rouva haluaa käydä aina löylyissä, kun sauna lämmin. Hox! Koiralle ei ole juotettu saunakaljaa, ne olen juonut itse
Tässä sitä on haastetta
En tiä, että mikä homma toi sauna noille koirille on, meinaan yhden aikasemman emännän kanssa, kun meillä oli kolme koiraa, niin lauteille oli jopa ruuhkaa. Joku oli niistä pidempään ja joku otti pikaset, mutta aina ne vaan sinne tuli .
Jossain vaiheessa tartti sitte oikeen laittaa pyyhkeitä sinne, joiden päällä ne sai maata. Välillä oli sillain, että olisko aika jo lähtee, kun läähätys vaan kävi. Mutta ei, tartti kantaa pois ja pienen vilvottelun jälkeen oltiin uudestaan “jonossa” .
Joo, mun serkulla oli kans border-terrieri joka pyöri alalauteilla ja nuoli hikeä saunojien jaloista. Sit kun koitti näyttää, että lähdetään vilvoittelemaan ja juomaan vettä niin ei olis millään lähtenyt.
Muitakin saunakoiria on kyllä tullut vastaan.
Meillä koira vaan päättää tulla löylyyn heti, kun saunan ovi narahtaa. Ja jos ei pääse, niin kaapii ovea, niin kauan, että pakko päästää sisään
Toisin kuin yleisesti luullaan, Persu’s Makeis Sekoomus ei ole ulkomaalaisvastainen, sisältäähän se 100% ulkomaalaisia karkkeja. Nyt jos koskaan on oiva tilaisuus lopullisesti tapattaa henkihieveriin ajettu kotimainen makeisteollisuus, nuo satatonnisissa marinoituneet kapitalistisiat. Saattohoidetaan loppuun se business, mikä aikaisemmilta on jäänyt tekemättä.
Muista että, et nauti Persu`s Makeis Sekoomuksesta, vaan se nauttii sinusta. Sinä et syö sitä, vaan se syö sinut.
Ostamalla tuotteen tuet uudenlaista virtuaalista business euth-analiaa. Tule yhteiselle matkallemme tuhoamaan kotimainen makeisteollisuus. Tuhotaan yhdessä, ettei kelleen enää tulisi orpo-olo. Ja on hei niin pehmeetä ettei tarvi purra kovaa.
Oltiin tuossa vartti tapahtuman jälkeen. Tilanne oli edelleen päällä, mutta heppoja ei näkynyt enää.
Minä kun olen b-luokan kansalainen ja tupakoin niin nyt kun koronavuosien jälkeen tuli taas käymään Lontoossa niin ehkä pikkuisen yllätti, että röökiaski maksaa 19£.
Hyvin pitkään siellä on rööki ollut kalliimpaa kuin Suomessa. Mut noi lukemat yllättää kyllä itsenikin.
Pientä hymyilyä herätti aikoinaan etelärannikolla Englannissa, kun siellä mainostettiin risteilyjä Ranskaan, ja mahdollisuutta ostaa alkoholia ja tupakkaa halvemmalla.
Luulin että meidän suomalaisten surrealistinen kaljaralli Tallinnaan on jotenkin harvinaista.
Tälle ammattilaissopimus, joka astuu voimaan kymmenen vuoden päästä. Me tarvitaan tuota röyhkeyttä silloin, kun Savinainen lopettelee uraansa noin 15-kertaisena Suomen mestarina!
Tää nauratti. Aiemmassa tweetissä siis Hölö tervehtii kätellen pelaajat pukukopissa.