Sain juuri korvanappiini hämmästyttävän uutisen:
Urho Kekkonen on nähnyt kaikki Ilveksen mestaruudet vanhimmasta tuoreimpaan.
Hämmästyin tuosta kiekkofaktasta.
Sain juuri korvanappiini hämmästyttävän uutisen:
Urho Kekkonen on nähnyt kaikki Ilveksen mestaruudet vanhimmasta tuoreimpaan.
Hämmästyin tuosta kiekkofaktasta.
Mun entinen työnantaja laittoi viestiä mulle.
![]()
Oon häissä XXXXXXX ja multa pyydettiin lempikappaletta DJ:lle.
Neljännen kerran Live is Lifen jälkeen muut ravintolan asiakkaat rupesi kapinoimaan.
Ei ehkä auennut ihan kaikille mistä oli kyse? ![]()
Puhlareissa joku sano,kun Ilves ei voita niin se on elämäntapa !! Ilves-fani kyseessä ![]()
Jep katkeraa selitystä. Toi naisjuontaja laittanut muutaman pahan ipafaneille… Mutta kun ei omat pelaa niin telkku finaalipelissä äänetömällä ja puhlarit päällä. Mikäs sen mukavampaa. Nyt saunaan.
Sain reenin tehtyä salilla ja menin pukkariin kaapilleni. Kaapilla olin, että en kyllä yleensä laita lukkoo “väärinpäin” eli siis etiketti takapuolelle. No, olin vaan että kerrankos sitä. Avasin lukon ja kaapin ja kattoin, että mitä jumalauta, että eihän nää oo mun kamat! Hetken aikaa oli kyllä sellanen hämärän rajamailla -fiilis, että mitä nyt tapahtuu.
Sitte kattoin toiselle puolelle kaappirivistöä ja olin, että laitoinkohan mää kamat kuitenkin tolle puolelle ja siitä sitte tutumminpäin oleva lukko auki ja siellähän olikin sitte jo tutut kamat. Mutta siis ei näköjään ihan hirveen montaa eri sarjotusta oo noihin lukkoihin tehty tai sitte kävi vaan järjetön munkki.
Presidentti Stubb huomautti YL:n laulajille heidän olevan ajan hermoilla kun kaulaliinojen väreistä päätellen puolet kannatavat KalPaa tai SaiPaa finaaleissa ja puolet onnittelevat Pelicansia liiga paikan säilyttämisestä.
Oltiin frouvan kanssa Turun Denniksessä syömässä helkatin maukkaat lasagnet. Oli ihan pakko kysyä Kim Rafkinilta että miltä tuntui vetää Tapparan paita päälle Nokia-areenalla. Kuulemma tosi pahalta. Eikä suostunut kertomaan Rubenin seuraavasta kohteesta.
Mutta jos jostain syystä eksytte Turkuun ja tulee nälkä, niin vahva suositus tälle ravintolalle.
Hyvät waput kaikille! Näyttää jopa siltä, että vapusta selvittiin pääsääntöisesti hengissä.
Keskustorin älämölöstä - joku yhteenotto siellä - olen kyllä kuullut, mutta osallinen en ole siihen mitenkään. ![]()
Tänään päivän kohokohta oli itselle Wapun kuohuvat Tammerinpuistossa. Väkeä oli kivasti ja teekkarikuoro veti todella komeasti. Jopa räppiosuuskin oli mukana! Enemmänkin olis mukaan väkeä mahtunut eli tarjoilut riitti kerrankin erinomaisesti. Nyt sitten vaan jään odottelemaan tilaisuuden laskuja, kun meikäläinenhän ne saa taas kerran hoidella. Ei muuta kuin kassan pohjia raapimaan… ![]()
Olen Denniksessä vuosien varrella käynyt lukemattomia kertoja, ja tainnut muistaakseni vain kerran tilata lasagnen. Pitänee tilata ensi kerralla muistin virkistykseksi.
Jep, itse tilannut niin monta kertaa pizzaa että nyt näin. Tää lasagne tuli sijalle 2 mun rankingissa. Ykkönen muutaman vuoden takaa Roomassa ja tää Denniksen samalle sijalle frouvan tekemän kanssa…
Ei voi mitenkään suositella kenellekään Turkuun eksymistä niin pitkäksi aikaa että ehtii nälkä yllättää. ![]()
Osuit muuten naulan kantaan, ja siksi vastankin tähän ketjuun. Minähän olen siis syntyisin Kuopiolainen, vaikka en siellä ole asunut vuosiin, mutta aina siellä käydessä jossainpäin on veden jakelussa jonkinlaisia häiriöitä, sekä maistuukin hiukan omituiselle (mielipide) se vesi siellä.
![]()
Kyllä se tämäkin päivä tästä, kun oikein yrittää ![]()
Appiukko on pitkänlinjan raksaukkoja, on mm. Ollut rakentamassa omaa kesämökkiään Nilsiään jarven rannalle omista tontilla kaadetuista puista.
No asiaan, appiukko kertoi tuossa jo varmaan vuosi sitten tälläisen tarinan joka tässä nyt sitten juolahti mieleen.
Appiukko oli ollut rakentamassa erästä kesämökkiä Maaningalla kesähommina. Apuna oli tuona kesänä juuri 18v täyttänyt raksa-alaa opiskeleva poika, kesämökin rakennus hommat oli jo hyvällä mallilla, kun paikan omistaja oli illan päätteksi kutsunut sitten appiukkoni ja tämän apupojan saunomaan ja iltaa istumaan, rantasauna kun oli jo valmis. No seuraavana aamuna oli tarkoitus vielä jatkaa mökin rakennus hommia. Ei muuta, kun apupoika pakun puikkoihin ja paikalliseen rautakauppaan hakemaan lisää lautaa ja nauloja. Tämä rautakauppa avasi ovet virallisesti vasta siinä 9 maissa, mutta appiukko ilmeisesti tunsi entuudestaan tämän rautakaupan pitäjän ja olivat sopineet, että voi tulla takaoven kautta hakemaan rakennus tarvikkeita vaikka jo ennen aukiolo aikaa.
Perille päästyä tää appiukkoni oli ilmeisen krapulainen ja saattoi kuulemma vähän tilannetta päivitellä siinä tälle tutulle rautakaupan pitäjälle, tämä tuttu kauppias oli sitten tuumannut, että hätähän ei ole tämän näköinen ja kaivoi tiskan alta jostain laatikostaan viskilekan pöytään sanoen, että “otappa tuosta ni jo vain alakaa heloppattamaan” oli kuulemma apupoikakin jo naurahtanut ääneen. Ei kuulemma appiukolle enää tuossa kohtaa maistunut.
Niin, ja kesämökkikin valmistui sovitulla aikataulaulla ![]()
Eija Vilpas ![]()
Vaikka tämä olikin surullisessa topicissa, niin oikeasti @Tapparaforever kakarat ja koira-case meni näin:
Kakarat kiusasivat ja Tapparaforever käski poikien mennä pelaamaan mielummin jalkkista, eivät meinanneet totella, joten saivat koiran peräänsä.
Koiraa ei kuulunut takas ja hän meni katsomaan. Koira pelasi poikien kanssa jalkapalloa.