Siis klo 6:45 ollaan jo työpaikalla tai vähintään matkalla sinne!
“Äänestys parhaasta Fingerpori-stripistä ratkesi”.
Minusta tämä kyytön maito on ollut hauskin.
@peterra
Päivän Fingerporin strippi olkoon omistettu pelipäivän kunniaksi sinulle!
Tämän olen saattanut joskus kertoa vanhalla foorumilla, mutta en ole varma. No, täällä on uusia jäseniä.
Tämä tarina on tosi ja minun elämästä.
Meidän porukoilla oli aikoinaan lammasfarmi Urjalassa. Olin paimenessa. Äijä käppäili tiellä. Näki minut ja hirveän kokoisen lammaslauman.
Tuli tervehtimään ja kysäisi:
Annatko yhden lampaan, jos arvaan, montako lammasta tuossa laumassa on?
Mietin siinä ittekseni, että eihän tuota voi kukaan arvata, koska lauma on niin suuri. Virkoin siihen, että kyllä se onnistuu.
Äijä heitti arvauksen: 2663 lammasta.
Minä olin ihan äimän käkenä todetessani, että näin oli.
Äijä valitsi lampaan ja otti sen syliin.
Siihen kuitenkin vielä virkoin: Annatko voittamasi palkinnon takaisin, jos arvaan missä seurassa pelaat jääkiekkoa?
Äijä arveli, ettei sitä kukaan voi arvata, eikä ainakaan ulkonäön perusteella, koska hän ei ihan jääkiekkoilijan näköinen ollut ja ei puhunut millään murteella.
Sanoi sitten, että kyllä tämä käy, onhan se reilua antaa mahdollisuuus, joskin häviävän pieni.
Siihen minä: Sinä pelaa TPS:ssä.
Äijä oli hänkin aivan ihmeissää ja kysyi, kuinka arvasin.
Siihen minä: Laske ensin se lammaskoira alas, niin minä selitän.
Siis voi helvata, nyt ei jostain syystä leikkaa eikä aukee
Ziisus…
Tämä se vasta olikin hauska juttu:blush: Ethä sinä Turust oo?
Tämä taitaa olla jo kaikille tuttu vanha vitsi…
Kaksi poikaa oli höntsäämässä eli pelaamassa jääkiekkoa Tampereen Hervannassa, kun paikalle juoksi karkuun päässyt pittbullterrieri. Se hyökkäsi toisen pojan kimppuun, kaatoi tämän maahan ja iski hampaansa tämän selkään. Silloin toinen poika iski koko voimallaan koiraa päähän jääkiekkomailallaan, jolloin koira kuoli.
Aamulehden reportteri tuli haastattelemaan poikia ja kysyi lopuksi pelastajalta: - Pannaanko tähän otsikoksi, että rohkea Tapparan kannattaja pelasti ystävänsä hullun koiran hampaista?
- Joo, tai… emmää oikeastaan oo Tapparan kannattaja.
- Sitten varmaan Ilveksen kannattaja?
- No… emmää Ilvestäkään.
- Mitäs seuraa sinä sitten kannatat?
- Tepsiä!
Seuraavan päivän Aamulehdessä oli otsikko:
Vajaaälyinen ja juureton nuorisorikollinen tappoi julmasti perheen suloisen lemmikkihauvan!
Oliko varmasti noin monta lammasta?
En sentäs
Alex 2v 9kk: “Isi, tykkään Tapparasta paljon, en tykkää jos sanotaan Tapparaa kakaksi!” Kotona kun on muutakin väriä mutta onneks on isältään periny sen järjen
Mitä sitä Jokereita kattoon kun aina lomalla…
Meidän poika oli 5v neuvolassa. Jouduin jäämään ulkopuolelle odottaan, ku täti hoiti “testit”. Sit ku homma oli ohi, sain palautetta: kaikki meni hienosti, mutta lempiväriä ihmettelin, en oo ikinä kuullu, että poika sanoo lempiväriks sinisen ja oranssin.
Raukka tuskin kauheasti kiekkoa seuraa…
Tytär oli 3 vuotiaana kerhossa, jossa kerhontäti oli kysynyt, että missäs kenenkin vanhemmat käy töissä. Meidän tyttö siihen reippaasti, että Tapparassa.
No täti oli oikein ihmeissään ja kysyi mun vaimolta kun se oli tyttöö kotio hakemassa, että onkos miehes Tapparan toimistolla töissä? ( ei sentään pelaajaks luullu). Vaimo siihen ihmeissän vastaan, että ei ole , miten niin?
Täti selitti kysymyksen , vaimo nauro ja selitti, että me ollaan tytön kanssa käyty peleissä ja pikkunen luulee, että aina kun aikuinen poistuu kotoa se menee töihin. Tyttö vaan muisti ekaks sen Tapparan ja kun isä lähtee kattoon Tapparan peliä yksin, niin tällä logiikalla isä lähtee Tapparaan töihin.
Oma tytär kertoi koulussa ala-asteella kun opettaja kysyi millaisia vanhemmat ovat,tyttöni vastasi että isä on lihansyöjä.
Ei mulla muuta ku tämä:
Ensin jumala loi Ilveksen, mutta tiesi pystyvänsä huamattavasti parempaan, ja loi
Tampereen TAPPARAN.
Mode-edit. Ei liity Ilvesfoorumiin, joten siirsin tänne.
Tulin just Nokian hallille. Nurkantakaa juoksi pikkunapero ja huusi mulle Moro. Minä katoin että kelle huusi. Moro, huusi uudelleen. Minä omin sinun mokkeleirillä. Minä että ehänminä tunne ku on pipo niin syvällä. Tempas pipon pois päästä. Vaihdoin pari sanaa ja menin siihen katsomon eteen verryttelemään ja samalla katsoin 40:sten peliä. Mokke tempas maskin päästä ja kääntyi minuun päin ja huusi: Milloin pidät seuraavan mokkeklinikan? Että semmosta.
Tää on klassikko. Toivottavasti on oikea ketju.
"Tappara oli jälleen kerran hävinnyt rankasti kotiottelun. Janne Ojanen paineli masentuneena kotiin ja huomasi, että maito oli loppunut. Ojanen puki vaimonsa vaatteet päälle, jotta uskalsi mennä kauppaan. Matkalla tuli mummo vastaan. Mummo huusi Jannelle, että “Ojanen perkele, mitä mies?” Ojanen paineli ohi lujaa ja toivoi, etteivät muut kuulleet. Kaupasta tullessaan sama mummo tuli taas vastaan ja sanoi “Ojanen, oliko sultakin maito loppu?” Ojanen äimistyneenä “mistä helvetistä sä tiedät kuka mä oon?” Mummo kuiskasi “Janne älä hermostu, Juti tässä.”