Hauskoja juttuja ja tarinoita

(Jarkko Mäkinen | Titta på ylähylly!) #1237

Tulevaisuuden Tapparan puolikas?

Tappara kohti avaruusaikaa – riittääkö Liiga?

Itkettää ja naurattaa tämä. Minulla on suuri luotto ja kunnioitus Suomen Poliisiin. Ei tosin ihan jokaiseen yksilöön.

Uskon että poliisit kuitenkin ovat fiksumpia kuin rosvot, joten jos minut yritetään ryöstää, pyydän, käteisen puutteessa, ryöstäjiltä tilinumeroa johon voin maksaa haluamansa summan.

Kyllähän tämä nimenomaan hauskojen juttujen ketjuun kuuluu.

Äiti oli vastannut, että jos vanhempi konstaapeli lähettäisi pyynnön sähköpostitse, hän keskustelisi asiasta vielä lakimiehensä kanssa.

Seuraavana päivänä vanhempi konstaapeli lähetti kuin lähettikin sähköpostia äidille. Siitä tuli yksi avaintodisteista oikeudessa.

Sähköpostissaan vanhempi konstaapeli uudisti pyyntönsä 500 eurosta ja lähetti vielä tilinumeronsakin talletusta varten.

Vanhempi konstaapeli kiisti oikeudessa pyytäneensä rahaa ja sanoi lähettäneensä sähköpostin äidin pyynnöstä.

Voisinko samalla logiikalla mennä ryöstämään ohikulkijan, ja kysyä että haluaisko tämä ryöstövaatimuksen suullisena vai sähköisenä, ja jos joku valitsee sähköisen vaatimuksen, niin voin siinä vaiheessa vältellä vastuuta sanomalla että “se ite halus!”? :smiley: Kuinka helvetin typerä tuo poliisi oikein on?

(「LIVE IS LIFE」) #1240

Kyseessä oli siis ilmiselvästi lukutaitoinen poliisi.

(Lomaa odotellessa) #1242

Tässä on vielä mahdollista, että 2.5.2020 seiskapelissä Tapparaa valmentaa urheilutoimenjohtaja. Samaan aikaan päävalmentaja istuu aitiossa katsomassa miten esimies koutsaa joukkuetta ratkaisupelissä.

Tuli vastaan tälläinen neljän vuoden takaa

Siinä koiraa siunattu samalla nimellä.

(Mä vaan peesaan) #1245

Urdun kielellä tuo sana muistaakseni tarkoittaa “mene pois!”. Tamilisissa samantyyppinen merkitys, hindistä en tiedä.

Tuo Garteigin yliopistoseuran nimi huvittaa. Quinnipiac. Kuulostaa todella pahasti omaan korvaan Turun murteelta. “Kuinni pia?”

(Mörököl on ice) #1247

Iltapäivälehdissä kaikki on mahdollista.

Kyseinen pätkä kiteyttää suomalaisen miehen luonteenpiirteen, naurattaa aina kun törmää tähän :yum:

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://m.youtube.com/watch%3Fv%3DxuywUEdkvTM&ved=2ahUKEwj5gtP7y_riAhUilIsKHUuVACgQFjAGegQIAxAB&usg=AOvVaw3izMDA6BDaz10muTeYCGsr

Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Toivottavasti oli hauska.
Vaatii kirjautumisen.

(Jarkko Mäkinen | Titta på ylähylly!) #1251

Mulla ei ollut ongelmia mutta alla oleva pitäis toimia kaikilla.

Oha tää legendaarinen pätkä. :smiley:

(Jarkko Mäkinen | Titta på ylähylly!) #1252

Oon tässä viime aikoina katsellut Yle Kioskin Aleksi Rantamaan (aka Mentaalisavuke) TLDR Deeppejä useamman. Illalla niitä taas tuli muutama katsottua ja nyt luen kaiken tekstin Aleksin kertomisäänellä. :sweat_smile: :joy: