Hauskoja juttuja ja tarinoita

20 tykkäystä

Noinhan toi menee.

Kolme kovaa koota.
Kahvi, Kalja ja Kossu.
Noi on täysin käypäisiä maksuvälineitä monessa paikassa.

Jaakko Rissanen SaiPasta Linköpingiin.

Ennemmin kuuluisi surullinen uutinen ketjuun kuin hauskoja juttuja ketjuun.

No sen verran harvoin kämmejä sattuu tuolle sivustolle, että siksi tänne.

Ei ollut tarkoitus politiikasta keskustella.

4 tykkäystä

Luin vain vähän tuon yllä olevan väärin.:joy::joy::joy::laughing::laughing::laughing:

10 tykkäystä
6 tykkäystä

Pue päällesi Tampere Unitedin värejä, esimerkiksi huivi tai paita. Ilveksen kannattajille vinkki: myös liigavuosien TamU-tuotteet voi pukea päälle otteluun!

Mielenkiintoista ohjeistusta. :smiley:

3 tykkäystä

Meinas purskahtaa kahvit näppikselle kuin näin tämän otsikon tänään

4 tykkäystä

Emmää tiärä että onko tämä edes hauska juttu, mutta huomasin että nysse.fi tai repa-reittiopas toimii nyt ilman appia. Tai toimii ja toimii, kun hakee linja-autoasema - Pispalan valtatie xx. Antaa lähtöpaikaksi Keuruun linja-autoaseman, luonnollisesti.

2 tykkäystä

Hörähdin kevyesti näille.

TYYLI: Robert Prosinecki oli äärimmäisen tyylikäs jalkapalloilija, mutta valmentajana hän näytti kentän laidalla kuntokuurin juuri aloittaneelta sunnuntaihölkkääjältä huonosti istuvassa verryttelypuvussaan.

ILMIÖ: Suomen päävalmentaja Markku Kanerva voitti pukeutumismaaottelun kollegaansa Robert Prosineckiä vastaan 6–0. Rive Kanerva oli tyylikäs tummassa puvussaan, jonka hihassa oli surunauha entisen maajoukkuetähden Leo Houtsosen muistoa kunnioittaen. Entinen Kroatian maajoukkuetähti Prosinecki muistutti parransängessään ja verkkareissaan päivänokosiltaan herätettyä Balkanin rantojen miestä.

2 tykkäystä

Mulle tuli nyt vaan tällainen ajatus mieleen, kun Kuusela voitti liigan herrasmiespalkinnon. Kaikki kunnia hänelle, mutta jos miettii kuka oikeasti paransi eniten tällä saralla, niin kyseinen palkintohan olisi pitänyt myöntää Ben Bloodille. Olisi ollut aika näyttävä CV sen jälkeen Benillä (jäähykuningas-jäähykuningas-herrasmies) ja Liiga olisi saanut väläyttää kerrankin huumorintajua.

15 tykkäystä

Tästä ollut juttua tuolla ilvesfoorumillakin hiljan. Onkos se kuinka yleisesti tiedossa täällä, että tämän tapahtuman luoja on henkeen ja vereen Tapparanmies? Pohdintaa siis ollut onko tämä ihan silkkaa kettuilua, vai onko sillä jotain syvempääkin merkitystä

2 tykkäystä

Olin tuossa yksi päivä heittämässä normaalia asiakaskeikkaa ja kuuntelin kännykästä musiikkia samalla.

Eminemin Till I Colapse lähti soimaan ja köröttelin hiljakseen rekan takana 80 km/h, kun rajoitus oli 100 km/h. Katselin sopivaa ohituspaikkaa ja erään autoletkan lähestyessä mietin olisiko niiden ohi mentyä mun tilaisuus ohittaa.

Eminem vain vastasi “This is your moment”. Luotin vastaukseen ja suoritin onnistuneen ohituksen. :innocent:

Mukavaa, kun on kaveri, jolta saa tukea tarvittessa. :relaxed:

8 tykkäystä

Itsellä ei ole asiasta sen parempaa tietoa, mutta taitaa olla samanlaista legendaa kuin Ilveksen palstalla esiintyvä vainoharhailu palstalleen kirjoittelevista piilo-Tapparoista. :smile:

Mä tunnen tuon perustajan ja tiedän, että on teikäläisiä. Vanha naapuri oli aikoinaan.

Asia kunnossa. Ei ollut minulla tiedossa asia. On myönnettävä, että ryhmän idea on aika hauska, mutta olen aina jotenkin kuvitellut ryhmän perustamiseen liittyneen enemmän itseironiaa, kuin pahantahtoisuutta. Jossain määrin siis uudet tiedot muuttavat suhtautumistani aiheeseen ja asiaan siis saattaakin liittyä jonkinlaista kettuilua.

Hauskoista jutuista puheenollen, kävin lukasemassa tuon keskustelun aiheesta Ipafoorumilta ja pakko kyllä sanoa, että keskustelun aloittaneen henkilön näppäimistöltään suoltama tajunnanvirta on melkoisen mielenkiintoista luettavaa.
Kaverilla ainakin on melko vahvaa patoutumaa tapparalaisia kohtaan havaittavissa ja häneen on ainakin mahdollinen mestaruusjuhla-kettuilu osunut kunnolla, joten siinä tapauksessa mahdollinen kettuilija on onnistunut tavoitteessaan. :smile:

4 tykkäystä

Tulevaisuuden Tapparan puolikas?
https://www.instagram.com/p/Byp_KOSAlQi/?igshid=16lsdn5oiu380

3 tykkäystä

Itkettää ja naurattaa tämä. Minulla on suuri luotto ja kunnioitus Suomen Poliisiin. Ei tosin ihan jokaiseen yksilöön.

Uskon että poliisit kuitenkin ovat fiksumpia kuin rosvot, joten jos minut yritetään ryöstää, pyydän, käteisen puutteessa, ryöstäjiltä tilinumeroa johon voin maksaa haluamansa summan.

3 tykkäystä