Avataan keskustelu kissanhiekalla.
Meillä on kaks kissaa,Manu ja Miina.
Kissan nimessä kuuluu olla s-kirjain…
Siksi nimesin jälkikasvun kissan Misseksi…aivan pikkupentuna joku oli nimennyt sen Keijoksi…
E: Jos joku nimeää kissansa Jutiksi, niin silloin kissan nimessä on se s-kirjain.
Kaks kissaa kanssa … Ragdoll uros Juti ja maatiais narttu Selma…
Kun on sähkökatko ja niitä komentaa,smiina ja sshmanu lopettakaa heti.
Ai shaatana…Tämä aiheutti totaalisen repeämisen…
Jos nauru pidentää ikää niin just nyt tuli hurjasti lisää aikaa.
Ei tarvitse olla aina iso, eikä maailmaa mullistava asia joka saa hyvälle tuulelle.
Mulle riitti se, kun olen löytänyt järjettömän hyvää kissanhiekkaa.
Helppo siivota, eikä kissankusi haise tippaakaan.
Tähän on pakko sanoo, että on varmaan Everclean. Täysin omassa luokassaan.
Oon siis tyytyväinen, että tää tuli löydettyä joskus.
Ny kerrot heti mulle kans. Hiekkoja kokeiltu pari rekallista,ikävin on toi hiekan kulkeutuminen pitkin kämppää.Tai sit musta on vaan tullu niin siisteyshullu,että pienikin jyvä muualla ahdistaa.
Everclean. Ei haise, less track ei kulkeudu. Paakkuuntuu mahtavasti. Yksi pitkänlinjan kissaihminen ei millään meinannut uskoa, mutta kokeiltuaan on kehunut vuolaasti.
Mistä tuota voi ostaa?
Meillä on toiminut Sanicat.
Löytyy Prismasta Pelicansin värisessä muovisäkissä.
Jonkin verran kulkeutuu tassujen mukana, mutta määrä on pieni.
Sen jaksan kyllä siivota, kun katti ei ole meillä päivittäin.
Edittiä: Google kertoi tuota kissanhiekkaa löytyvän Mustista ja mirristä.
Otetaan kokeiluun kun nykyinen loppuu.
Juu mustista ja mirristä. 10kg laatikko jotain 24€, mutta on riittoisaa. Hiekkaa ei tarvi milloinkaan vaihtaa kokonaan, lisäillä vaan.
Edit. Täytyy peliin tullessa muuten hakea laatikko. Hiekkaa.
Tuo Sanicat on huomattavasti halvempaa jos ei raaski ostaa tuota Evercleania.
Hyvä hinta/laatusuhde kyllä siinäkin.
Edittiä: Älä ota hiekkaa peliin mukaan, tai anonymiteetti saattaa kärsiä…
Tarkoitatko tätä
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/48102/jhqxr/EverClean-Less-Trail-10-l-kissanhiekka
Kyllä mää ihan peliin. Ajattelin sinne Ilveksen päätyyn, ettei maskotin tarvi tolppiin kuseksia.
Tuo toimisi täydellisesti paikallispelissä, mutta KooKoota vastaan jää vitsi hieman vajaaksi.
Hmmmm…Tuostahan voisi saada kehiteltyä vaikka tifon, tyyliin Ilveksien porkkananraastin.
No ompa halvalla. Tuoltahan tuota täytyy hakea.
Mikähän mahtaa olla saatavuus Pirkkalassa jos hinta on tuo jatkossakin?
Myydäänkö aina eioota?
Älkää kertoko muille, että tuolta saa noin halvalla. Täytyy pari lootaa ottaa, jos on.
Puupelletit toimii kissanhiekkana maan mainiosti. Meillä on itseaskarreltuja astioita kaksi, joissa on molemmissa kaksoispohja. Ylempiin porasin paaaljon 8 mm reikiä, jolloin suurin osa purusta ja nesteistä valuu alas. Metriä pidemmälle astioista ei leviä yhtään materiaalia, ja luulen tuon vähäisenkin johtuvan lähinnä kaapimisesta. Hajuja tuo sitoo ihan ok, jos purujen poisto venyy, niin sitten se alkaa haista, mutta niinhän se on muillakin materiaaleilla.
Lisäbonuksena täysi maatuvuus ja just laitettuna puun tuoksu sekä tietty hinta, rautakaupassa 20 kg säkki 8 euroa.