Voi ei
Tervetuloa K-Market Kakku-Pimp eiku Pikku-Kamppiin.
Mitähän sitä tänään tekisi…
Suomalaisuus myy.
Pitäisiköhän tästä suomalaiskansallisesta perinteestä pitää kiinni ja pahoittaa mielensä vs Eskimo, Geisha…
Mietin kyllä tasan samaa, mutta en halunnut lähteä sille linjalle.
Odotetaan ensin, että niittävät menestystä ja sitten oikein porukalla möksähdetään.
Näköjään ulkomailla nimi toimii, on kyse sitten mies- tai naisvaltaisesta panimosta.
Näyttää meikäläinenkin olevan aikalailla “selkäytimellä” ajatteleva. DUOn parkkihallissa on jo pari viikkoa ollut autojen rekisterinumerot kameralla tsekkaava maksujärjestelmä eli puomeista ja pahvilappusista on luovuttu.
Pari päivää sitten onnittelin itseäni kun mennentullen ajoin eka kertaa halliin avaamatta sivulasia. Mutta tänään taas pois ajaessa vanha reflaksi iski. Avasin sivulasin jo puoliksi kun tajusin ettei tarvitsekaan. Pitäis nyt vaan tottua tähän uuteen helppouteen! Itselleni kun tunti riittää asiointeihin, niin se on pysähtymättä sisään ja ulos ajelua. Säästyy jopa minuutti elämästä.
Suomen kaupunkien englanninkieliset brändisloganit osoittavat, että täällä ajatellaan isosti.
“Avaruuden pääkaupunki” on nerokas ja hauska.
Tomas Plihalilla ns. langat käsissä. Ettei vaan Rautakorven vanha suojatti testaa Jukalle, kuinka tuo onnistuu. Tapolan jälkeen Rautakorpi hyppää penkin taakse jättämättä kuitenkaan nykyistä hommaansa ja ekaan kokoonpanoon ilmoittaa ittensä ykkösen keskelle.
Mulle ei nyt avaudu Hyvinkään poliisiaseman jonotussysteemi. Olin täällä toisena jonossa mutta ekan asiakkaan jälkeen on kutsuttu jo kaks ennen mua. Vuoronumerot on hyppinyt mun numeron yli vai oonko vaan ollut sokea.
Hyvinkäällä käsitellään kuulemma ensin pienemmät rikolliset…
Turkulaiset ovat saaneet yksivaunuisen ratikkansa, funikulaarin, taas toimimaan. Vaikka funikulaari bajamajalta näyttääkin, on se selkeästi suurempi: siihen mahtuu ainakin 17 matkustajaa.
Asiasta toiseen: toivottavasti Tampereen raitiotien suunnittelijoilla ei ole mitään tekemistä tuon funikulaarin kanssa.
Tapparan instan tarinaosiossa oli video, jonka yhdessä kohdassa Krisse uitti läpärissä kiekon tunneleista sisään. Vaikka maailma muuttuu tällä hetkellä rajuu vauhtia, nii jotkin asiat eivät muutu!
Mitä tapahtuu kun videopeli (World of Tanks) ja pölynimuri yhdistetään:
Toisinsanoen kiinalainen 360 Games julkaisee World of Tanksia Kiinassa ja samalla k.o. firmalla on tytäryhtiö joka tekee robotti-imureja.
Oheisessa twiitissä promootiovideo molemmista (WoT & Imuri).
Mode-edit. Selitys asialle:
MESTIKSEN operatiivinen johtaja Olli Aro yllättyi tiedosta eikä osannut suoralta kädeltä varmasti selventää, mistä on kyse, mutta valistunut arvaus häneltä kuitenkin irtosi.
– Nopea arvaus on, että sivusto on hakenut tulospalvelusta harkkapelejä pelaavat joukkueet. Muun muassa Jokerit on mukana Imatran Ketterän järjestämässä Bauer Games harjoitusturnauksessa, ja RoKi on pelaamassa Narvikia vastaan, Aro totesi Ilta-Sanomille.