Hauskoja juttuja ja tarinoita

Joo, sovitaan että tämä oli markkinointia ja mainostusta sällien podcastistä. :slight_smile:

1 tykkäys

Eilen tapahtui sellainen episodi, että taas vaihteeksi tunsi itsensä helvetin tyhmäksi. Töistä lähdettäessä avasin auton oven avaimella (säädin ei toimi). Heitin enimmät työkamppeet auton takapenkille ja hyppäsin autoon. Tarkoitus lyödä auto käyntiin, mutta “missä helvetissä on avaimet?” Äkkiä kaikki taskut läpi, ei löydy…seuraavaksi penkomaan työkamppeiden taskuja, ei perkele ole sielläkään. Sitten iski jo hieman paniikki ja seuraavaksi tonkimaan työmaan toimistoa turhin tuloksin. Sitten iski jo vitutus ja menin auton lähettyville tupakille ja sattumalta huomasin, että perkele vie tuossahan ne roikkuu kuskin ovessa. Helpotus ja kauhea häpeän tunne samaan aikaan. Ei ne aivotkaan näköjään aina pelaa ihan täysillä :joy:

28 tykkäystä

Mää oon kerran löytänyt hukassa olleet avaimet pienen etsinnän jälkeen vasemmasta kädestäni. :disappointed:

21 tykkäystä

Heh, tää on tosi nolo, mutta tuli jostain syystä mieleen…

Joskus opiskeluaikona 90-luvulla heräsin aamulla pilkkuun asti vedetyn baari-illan jälkeen ja huomasin että reidellä on jotain ruskeaa.

Sen enempiä miettimättä päätin sitten napata sen sormenpäällä ja maistaa ja se maistui Geisha-patukalle.

Sitten muistin, että kämpille tullessa löysin Geisha-patukan taskustani ja söin sen, en tiedä miten sitä reidelle päätyi.

2 tykkäystä

En tiedä kuka vie “voiton” tässä kisassa, itse etsin kauheassa kiireessä silmälasejani niin kauan, että myöhästyin bussista. Jep, olivat koko ajan nenällä.

13 tykkäystä

Ja mä löysin kerran kadoksissa olleen puhelimeni kädestäni ja oli vielä puhelukin menossa. Ehdin sen puolen tunnin puhelun aikana etsimään kaikki paikat roskiksia myöden :face_with_monocle:

21 tykkäystä

Joskus on käynyt, oikeastaan aika useinkin, kun on autolla liikkeellä ja tulee sellainen vaistomainen liike kokeilla, että onko avaimet taskussa. Siinä ehtii sekunnin verran pelästyä ennen kuin tajuaa, että avaimet tuskin on taskussa, jos auto on käynnissä ja liikkeellä :slight_smile:

Ja joskus on käynyt niinkin, kun on istunut autoon ja tuikannut avaimet virtalukkoon ja jäänyt vielä kirjoittamaan jotain viestiä puhelimella. Ja sitten kun viesti on tullu kirjoitettua niin onkin alkanut armoton avainten etsintä. Kaikki penkkien aluset ja auton katot ja tuulilasit haettu ennen kuin avaimet löytyy virtalukosta odottamasta :smiley:

12 tykkäystä

Itse olen kerran tehnyt rikosilmoituksen varastetusta polkupyörästäni… Olin mielestäni aivan varmasti jättänyt sen pyöräkellariin.

Pari päivää myöhemmin löysin sen koulun pihalta, lukittuna… Olin vaan jonain päivänä sittenkin kävellyt kotiin.

Onneksi en ehtinyt vakuutusyhtiölle ilmoittaa…

8 tykkäystä

Avainten koittaminen on ihan perus itselle.

Joskus tulee myös pieni paniikki, kun etsii puhelinta puhelinta kädessä ja taskut on tyhjät. Sitten tajuaakin että joo.

1 tykkäys

Edmontonissa Roges Placen työntekijät kiittivät hallissa olleita “fanejaan”:
https://streamable.com/p2wwrd

4 tykkäystä

Tänään piti olla muutto ja muuttoauto oli tilattu pihaan aamulla 8.00 ja siirtyminen uuteen kotiin tapahtuisi todella nopeasti ja helposti.
Tarkkana pojan kloppina soitin 8.30 firmalle että missähän mahtaa auto viipyä kera kuljettajan ja reippaan apupojan niinkuin ilmoituksessa mainitsivat asian olevan? Noh, he eivät olleet HUOMANNEET että olen vahvistanut heidän tarjouksensa vaikka minulle tuli kuitenkin sähköposti että kiitos kun valitsit meidät jne…
Ukko kuuli kunniansa ja sanoin lähettäväni palautetta asiasta jälkikäteen. Firman nimeä en tässä vaiheessa tuo vielä esille.

Ei varsinaisesti hauska, mutta näin 5 tuntia myöhemmin voin vain taputtaa itseäni olalle ja todeta että tulipahan säästettyä ja nämäkin rahat voi laittaa vaikka ensikauden kausikorttiin.

9 tykkäystä

Olisit pyytänyt täältä apupoikaa, niin olis ollu vielä enemmän tämän ketjun asiaa.

2 tykkäystä

Äitini lähetti mulle ”kirjan” , Jääkiekkoilijat kuvina 1980-1981. Eräänlainen kuvakirja mihin liimataan pelaajien tarroja, lähes kaikki pelaajat löytyvät.
En edes muistanut mutta olin lainannut kirjaa kaverilleni varmaan 1981 ja nyt hän sen palautti :joy:.
Ei olla nähty toisiamme varmaan kuin kerran vuoden 85 jälkeen!
Hyviä muistoja omasta intohimosta jääkiekkoa kohtaa tuolta ajalta, joidenkin pelaajien kohdalle jopa kirjattu viiltävää analyysiä, hyvä, huono, extra hyvä ja best :joy:.
Viimeiselle sivulle piirretty jopa sarjis ja katsomohuuto ” Lassila, mene kotiin…äiti odottaa maitopullon kanssa”! Repesin täysin.
Voi niitä aikoja, mahtava löytö ja kyllä jäi hyvä fiilis!

20 tykkäystä

https://twitter.com/monsterimonni/status/1293844234412359680?s=21

Hymähdin vähän tälle Jonnen twiitille, harmi ettei tarkemmin kerrota mistä seurasta on kyse :joy:

2 tykkäystä

Nopealla eliteskouttauksella voisi olla HPK tai TPS, mutta tuskin Turussa niin kassalla oltiin omasta junnusta.

Ei mulla muuta.

13 tykkäystä

Nyt kun eläköidyin SiniOranssien rumpalin paikalta, niin tuossahan voisi olla porukan uus “kannuttaja” :grin:

14 tykkäystä

Aina tekee hyvää kun narria nöyryytetään! ÄSSÄT!

13 tykkäystä

Ehkä enemmänkin “hauska” tarina, mutta onnellinen loppu kuitenkin. tuli mieleen tästä uutisesta:

Oon kerran meinannut friteerata käteni, työnsin sen siis epähuomiossa astiaan, johon oli kaadettu juuri 180 asteinen öljy rasvakeittimestä. No, paikalla oli onneksi tarjoilija jääpala-astian kansssa johon lisäsi vähän vettä ja sain käteni jäähtymään nopeasti. Eihän keittiössä tietenkään ollut mitään palovammavoidetta, joten käytin hunajaa. Lisäsin sitä muutaman kerran yölläkin ja aamulla käsi vain punoitti ja oli täysin työkykyinen. Hunaja, luonnon eliksiiri , on ihmeellinen aine.

15 tykkäystä

Tästä Aamulehden otsikosta jääkiekko-orientoituneen ihmisen mielikuvitus ennakoi monenlaista juttua.

9 tykkäystä