Ai vitalis mää hajosin heti aamusta tähän
Aivan huikeesti taas joku vetäny
Rouva vahtaa ensitreffit alttarilla- ohjlemaa.
Äsken meni naimisiin joku isäntä joka ilmeisesti kova Ilvesfani. Bestman piti puheen ja sanoi tuoreelle morsiamelle, että jos Ilves voittaa jääkiekon Suomen mestaruuden niin miestä ei välttämättä muutamaan päivään näy. Tähän mies totesi itse, että sitä on kyllä odotettu. Morsian totesi vaan, että no sitä saadaan sitten varmaan vielä odottaa monta vuotta😂
Hauska tarina Ruotsista. Kiekkoilijat hakivat lentokentältä uuden slovakkivahvistuksen mutta ensimmäisellä kerralla kyytiin tuli jääpalloilija.
Olin just menossa antaan teknistä palautetta siitä, että palstan vaimennustoiminnot ei toimi. Verenpaine tapissa, kädet kylmässä hiessä ja silmämunat ylähuulella, kunnes huomasin, että mun vaimentama koronaketju onkin saanut pikkuveljen rinnalleen.
Päivä pelastui, kun huomasin asian ja sain sen vaimennettua.
On nuo Ilveksen kannattajat hauskoja. Tapparaa ovat kritisoineet vuosikausia, kuinka ei omat kasvatit merkkaa. Nyt vähän siellä menestystä maistettu, oma kasvatti Oskari Laaksonen lainalle Lahteen ja ne tyynesti toteaa, ettei olisi heidän porukkaan mahtunut. Eli muualta tullut ajaa oman Oskarin edelle, voi voi.
Mietis sitä osastoa joka irvaili meirän Jukille maitojunasta.
Sieltä olisi tullut taas joku aivan uskomaton selitys miksi toinen on ja toinen ei.
Mä pidin sitä ihan vitsinä että Ilveksien kannattajat olivat käyneet kylpemässä suihkulähteessä viime kauden jälkeen, koska kokivat olleensa moraalisia voittajia.
Kuitenkin yksi meidän asiakas kertoi olleensa mukana suihkulähteessä.
Tämä asiakas oli ihan aikuinen mies ja muutenkin varsin fiksun oloinen, vaikka Ilveksiä kannattaakin.
Voin kertoa että hiukan loksahti haavi auki kun hän kertoi tätä suureen ääneen.
Joo o🙈 Ja hauskinta tässä kuitenkin on se, että todellinen syy voitokkaalle hillumiselle suihkulähteessä on se, että Tappara ei ottanut mestaruutta😂
Tulee vaan muistiin eräät veijarit jotka 2013 matkasi Poriin juhlimaan Tapparan häviötä. Ja kyllä nämä olivat Ilveksen kannattajia. Taisi ihan Aamulehdessä olla juttua silloin heistä.
Edit. https://www.hs.fi/urheilu/art-2000002634450.html
Ilkka ja Seppo olivat siis nämä veijarit😂
Tänään käyty keskustelu meidän tokaluokkalaisen tytön kanssa.
- meillä ei ollu tänään liikkaa
- ai jaa miksei?
- en mä tiedä,meillä oli jotain ihme suunnistusta
4 viestiä siirrettiin ketjuun: Christian Heljanko
Tästä muistui mieleen hauska ja opettavainen tositarina ysäriltä.
Oltiin kavereiden kanssa Messilässä juhannusfestareilla ja oli kotiinlähdön aika.
Kuskille kymppi rahaa kouraan ja ohjeistus että käy puhaltamassa että olet ajokunnossa.
Kuski selviytyi tästä tehtävästä varsin ripeästi, joten ei muuta kun jätkät autoon ja kotioppäi.
Päästiin portista pihalle ja siellähähän oli poliisit odottamassa ja puhalluttamassa kuskeja.
Meidän kuski puhalsi ratin…
Aavistuksen verran tätä ihmeteltiin kun kuitenkin hän oli saanut sen kympin ihan sitä varten että saa käydä puhaltamassa ja varmistamassa ajokuntonsa.
Oli kuulemma ollut liian pitkä jono eikä viitsinyt odottaa.
Siitä lähtien tällä kaverilla on ollut vähintään kymppi enemmän rahaa kuin muilla.
Viesti siirrettiin ketjuun: Jääkiekkoon liittyvät myytit ja taikausko
Kunnon DI:n tietää siitä, että muistaa asiasta määräajoin mainita.
Tää viestini liputettiin Kontiolan ketjusta. Kai se sit tänne kuuluu enempi jos tännekään.
Ei tämä hauskaa ole,vaan iän tuomaa kummastelua kuinka videot on tehty yhdellä sapluunalla.
80-luvun musavideot. Tässä aamusumppia nautiskellut pari tuntia ja samalla katsellut musateeveestä Greatest Hits of the 80s ohjelmaa. Hieno aikamatka taaksepäin,mut noi videot pilaa kuuntelunautinnon.

Kunnon DI:n tietää siitä, että muistaa asiasta määräajoin mainita.
Mutta eihän tuossa ole edes mitään erityistä. Minäkin olen DI.
Minäkin melkein. Sen verran opinnot vajaat, etten päässyt 2001 sisään TTKK:lle.