Hauskoja juttuja ja tarinoita

Tämä hauska juttu tulee nyt tällä tavalla youtube-videon kautta.

1 tykkäys

kiitos tästä “tukan heiluttelusta”

1 tykkäys

11 viestiä siirrettiin ketjuun: Tampereen Kansi ja Areena

Tässä ketjussa ei ole hetkeen ollut enää mitään hauskoja juttuja ja tarinoita…

21 tykkäystä

En muistanutkaan tällaista sketsiä Spede Show’sta:

4 tykkäystä

Sitten vielä kaksi sketsiä:

5 tykkäystä

“Kenen leipää syöt sen lauluja laulat”. No, viime vuonna kun Laakkonen avasi Skoda-putiikkinsa, tulipa käytyä paikalla. Ja viivyttyäkin varsin pitkään juontajana toimineen Ernest Lawsonin seurana. Hänellä kun näytti olevan aika vähän hommia siinä. :wink:

Tuli siinä jossain vaiheessa kysyttyä Erkulta millä autolla hän ajelee. Vanhemmalla Ford Focuksella, jos oikein muistan. Heitin siinä sitten hänelle, että kysäisepä jos antaisivat täältä jonkun pirssin käyttöön, vaikkapa Kodiaqin.

No, tänään kun postilaatikosta löytyi uusin Skoda Magazine, niin siinähän olikin juttua Erkusta. Otsikolla Minun Skodani, “En voisi muuta autoa ajatella”. Melkeinpä ratkesin nauruun. No, Erkku nyt sitten ajelee sillä Kodiaqilla. :wink:

18 tykkäystä

Mä oon nyt jo jonkun aikaa huomannut, että kun katsoo leffoja tai sarjoja Netflixistä niin alitajuntaisesti kiinnittää huomiota siihen että ihmiset eivät kyseisessä rainassa pidä turvavälejä :slight_smile:

8 tykkäystä

Sama homma täälläkin! :sweat_smile: Ihmiset vaan kättelevät, eivät käytä maskeja missään ja elävät muutenkin normaalisti, jos niin voi enää sanoa :joy:.

3 tykkäystä

Olikohan tämä nyt sitten pään nollaus, aivojen äärimmäinen pinnistys vai ihan vaan “oikeaan aikaan oikeassa paikassa” tms. Pikkuisen pisti vaan hymyilyttämään seuraava pyhä yksinkertaisuus… No, tarina on kuitenkin tosi. :slight_smile:

Turtolan Cittarilla jonottamassa autopesuun, useampi tehnyt saman ratkaisun. Puuduttavaa odotusta tiedossa. Joskus kirpparilta tullut eurolla mukaan Kari Tapion CD “Kaksi maailmaa”. Eipä olekaan tullut kuunneltua, siis se lennähtää soittimeen. Joo, tuttuja ikivihreitä mutta antaa mennä, ei tässä muutakaan viitsi.

Viereisellä Nesteen asemalla ysivitonen näköjään 1.459. Eilisestä hinta noussut. Ja mitäs kello kojelaudassa, katse kiinnittyy samalla siihen: 14.59, ohoh. Hauska sattuma. Ja ysikasi näyttäis olevan 1.549… Ei kai tässä nyt niin pitkään tarvitse odotella, melkein klo 16 saakka…

Pesu aikanaan ohi ja pyyhällän kohti kotia. Pysäytän auton tallin oven eteen. Ja uteliaisuudesta katson kelloa. No, tottakai se on 15.49. Tuli mieleen, että onpas joillakin halvat huvit! :wink:

15 tykkäystä

Autokauppaa. Ohan nää aika legendaarisia :rofl:

8 tykkäystä

Tässä olis tuttu kyyti :joy:

1 tykkäys

Mennyt ihan ohi tämmöinen ketju. Mutta joo, mää reissasin vähän junalla tossa pari kk sitten.

Olin Tampereella viihteellä, ja lähdin klo 05.07 junalla kohti kotia Lempäälään suhtkoht tukevassa kiisselissä. Hyppäsin junaan, ja onnistuin sammumaan ennen Lempäälän asemaa. Heräsin Toijalassa ja poistuin kiroillen junasta. Seuraava juna takaisinpäin lähti n. 1,5h päästä. Ei siinä, aseman vieressä nurtsilla istuskeli joukko nuoria aikuisia pussikaljottelemassa, määhän supliikkina miehenä pamautin siihen ja kohteliaasti kysyin, että sopiiko liittyä seuraan kun oottelen junaa tässä vielä tovin. Vastaanotto oli hyvin lämmin ja olutta tarjottiin.

Juna saapui, kiitin aborginaaleja ja poistuin junaan. No eihän se perkele pysähtynyt Lempäälässä, vaan Tampereella. Olin siis takaisin lähtöpisteessä. Tässä vaiheessa alkoi jo vähän nakertaan, onneks oli humalatila todella vahvasti läsnä, se lievitti ärsytystä. No, suhtkoht nopeasti lähti juna taas Lempäälän suuntaan, sen suuremmin miettimättä kyytiin. No, sit tulee se kuulutus, seuraava pysäkki Tikkurila. Voi saatana.

Saavuin Tikkurilaan, siellä oli aikaa kulutettavana reilut 2h ennenkuin seuraava juna lähtisi taas kotia kohti. Kiertelin siellä täällä ja onnistuin löytään taas jollain juopon tuurilla paikallisen kylänmiehen joka yksinään istui penkillä ja tissutteli kossua. Siinä se kyseisen mestarin kaa aika vierähti kivasti, känni sen kuin kasvoi kasvamistaan.

Juna saapui, ja meikä kyytiin. Ja sit tulee se kuulutus. “Seuraava pysähdyspaikka Tampere.” Ei helvetin perse mää sanon. En ollut niitä reittejä sen suuremmin tutkinut, ajattelin jotenkin että kyllä ne kaikki nyt Lempäälässä pitää välistopin. Mutta ei. No, junamatka meni miten meni ja mää olin taas Tampereella. Nyt oli jo meikäläisen kiuas niin kuumana ettei mitään järkee. Ratapihalla oli vr:n konduktööri tupakalla, menin ilmoittamaan tarinani hänelle ja kysyin, että voisiko hän nyt ystävällisesti viedä mut junaan mikä pysähtyy Lempäälässä. Heti kun hän sai nauramisen lopetettua, talutti mut kirjaimellisesti kädestä pitäen junaan millä pääsin kotiin.

12min kotimatkasta tuli reilun 10h mittainen työmaa. Ja mikä tekee suorituksestani vielä kunnioitettavamman on se, että olin illan aikana hukannut lompakkoni ja puhelimesta akku loppu. Koko tämä junareissu siis ilman puhelinta ja rahaa.

Nyt jo naurattaa, silloin ei niinkään.

38 tykkäystä

Tää muuten kuulostaa hyvin pitkälti samanlaiselta tarinalta minkä kuulin kaverilta. :joy:
Siinä oli tamperelainen talkkariporukka ja sahattiin Helsinki-Tallinna väliä muutamaan kertaan. Siinäkin oli alkoholilla osuutta asiaan.

Joo, se on jotenkin kumma juttu että tämmösiä tapahtuu yleensä silloin kun oot koko päivän kylpeny Jaloviinassa.

1 tykkäys

Kun katsoin tänään telkkarista peliä Tappara-Kookoo niin hokasin että Haloween on jo tosi syvällä suomalaisessakin kulttuurissa. Näköjään katsomossa melkein kaikilla oli naamari päässä.

Toisaalta jälkikasvun kanssa on mietitty tulevaa joulua. Että voiko joulupukki tulla kun on se korona. No totta kai voi mutta naamari pitää olla päässä. Latistaakohan se sitten joulun tunnelmaa jos joulupukilla on naamari päässä?!

Saa siirtää osastoon paskat pakinat jos siltä tuntuu…

3 tykkäystä

Pesin tuossa aamulla hampaita aamupalan jälkeen. Siinä samalla etsin kämpästä vaatteita, jotka voisin heittää lakanoiden kanssa samaan koneelliseen.

Palasin vessaan ja kumarruin sylkäisemään. Sekunnin ehdin miettiä, että nyt ei ole kaikki kunnossa ja tajusinkin sylkäiseeni pesukoneeseen… Onneksi siellä oli vain likaisia pyykkejä. :joy:

Sitähän sanotaan, että fiksu oppii virheistään, idiootti toistaa ne.

Kävin uudestaan pyörimässä olohuoneessa, palasin vessaan ja sylkäisin taas pesukoneeseen. :rofl: Siinä alkoi jo miettimään, että mikähän mua taas vaivaa.

Katotaan mitä tapahtuu, kun alan ripustaan pyykkejä. xD

23 tykkäystä

Näitä sattuu kaikille välillä. Just eilen etsin tyhmänä kahvikuppia jonka olin muka jättänyt pöydälle. No maitopurkki oli pöydällä ja kahvikuppi jääkaapissa :grin: Sitten monesti tulee etsittyä sytkää joka on jo kädessä tai muuta vastaavaa. Sellanen Olenko idiootti? ketju vois olla kova :+1::rofl:

7 tykkäystä

Nyt selkeästi ajatukset harhailevat jossain ihan muualla. :thinking:
Meillä oli joskus töissä seinällä hurjan hyvä ohje: Ajattele sitä mitä teet.

8 tykkäystä

Saattaa johtua liian vähästä nukkumisesta. Minulla häviää pieniä tavaroita kotona, kuten kännykkä ja silmälasit. Joskus ei vain muista, mihin ne on käsistään laskenut.

2 tykkäystä