HIFK:n ulosajot (Schmaltz, Karjalainen) vs. TPS 2.4.2022

Ei, harvemmin pelin voittaa, jos päästää kaverin 0-4 eteen, ansaittu voitto Tepsille

Mutta ainakin tuo Karjalaisen ulosajo meni niin vihkoon kuin olla ja voi. Varmaan 20cm lyhyempi tps:läinen hyppää luistimet ilmassa, ja oma asento kyyryssä - kontakti ei osu edes päähän

No ottivat Karjalaisen ja Scmaltz teot pois, mutta muuten oli aika et olisi niitä voitu viheltää enemmän suuntaan tai toiseen :expressionless:

Schmaltzin ulosajon voin jotenkin vielä ymmärtää, mutta Karjalaisen en todellakaan voi
Tuosta ei olisi luulunut edes 2min jäähyä

Se näytti siinä toisessa kuvassa jota näytettiin, että osui päähän. Tammela vielä hyppäsi ilmaan, ja näytti et osui, mutta en mene 100% vannomaa. Meni vähän samaan kategoriaan, kuin HIFK toinen maali

Katsoppa uudestaan tuo taklaus - aivan järkyttävän vihkon vedetty Kristian Wikmanilta

Pitää katsoa, ja huikkaan kyllä jos se meni väärin

Kyllä ainakin mun mielestä jää Tammelan pää laidan ja Karjalaisen väliin? Vai mitä?

3 tykkäystä

Älä laita stillikuvia, katso tuo tilanne, niin näät TPS-pelaajan peliasennon ja kyyristymisen
Varsinkin kuin pelaajien kokoero on varmaan 20cm.

Katselin ihan tarpeeksi montaa kertaa hidastettuna. Tuomari veti ihan oikean vihellyksen.

Toivon että Tilkanen ei laita samanlaista itkuvirttä päälle lehdistötilaisuudessa

Tosiasioiden toteaminen nyt ei hirveästi itkuvirsiä vaadi. Tammela ei myöskään tuon jälkeen kyennyt enää pelaamaan vaan poistui pukuhuoneeseen.

Saa nähdä onko Karjalainen enää kokoonpanossa huomenna.

Täh - Tammelahan istui penkillä pitkään??
Ainakin itse olin näin näkeväni

Ei pelannut, ja poistui pukuhuoneeseen, ei vaan näytetty

Ookoo - se meni ohi. Oli meinaan hetken siinä penkillä, ja suu kävi ainakin aktiivisesti

Aluksi tuomarit näyttivät molemmat tilanteet 2min, mutta videoiden tarkistuksen jälkeen molemmat tuomiot päättyivät ulos

Menikö ne sinun mielestä oikein? Toka meni omasta mielestä aivan vituiksi, mutta mistä minä mitään tiedän - kunhan vain kommentoin miten sen itse näin

Vähän veikkaan, että nyt soitellaan IFK:n puolelta Jyri Rönnille

Tilannehuone on tarkastanut lauantain neljännesfinaaliotteluista #Tappara’n Petteri Puhakan ja #HIFK:n Miro Karjalaisen taklaukset sekä HIFK:n Jordan Schmaltzin huitomisen.

:point_right: Tilanteet eivät etene #Liiga’n kurinpitodelegaation käsittelyyn

1 tykkäys

No yllättäen eivät menneet…
Edelleenkin, ekasta voi heittää suihkuun, inhoan mailalla huitomista. Toka - vuosisadan housuun paskominen
Toivon, etten näe Kristian Vikmania yhdessäkään pelissä, minkään joukkueen sarjassa. Aina ollut sitä mieltä, että Liigan huonoin tuomari, Brännare sentään on yleensä ihan hyvä