HIFK yrittää saada Curryn pois pelistä.
Niin - oliko se jalkapyyhkäisy tai potku, sitähän tuossa nyt selvitetään
Mikä se toinen tutkintapyyntö on?
Siinä nuo on molemmat kun avaa postauksen kokonaan. Molemmat Curryn tilanteita.
^^
Klikinsäästäjä
Juuri näin.
Kyllähän tuosta jalkapyyhkäisystä pitäisi kakkua tulla. Oli kyllä ihan selvä ulosajon paikka
No en lähtis noista kakkuja antamaan, jos Liiga ei itsekään ole niitä alkanut tutkimaan. Eka tilanne vaikuttaa hieman horjahtamiselta ja toinen on kova vääntö tilanne jossa Repo lentää persiilleen. Mun mielestä hieman jopa noloa HIFK:lta hakea rangaistusta tällä tavalla. Veikkaan, että kumpikaan tilanne ei tule tuottamaan rangaistuksia.
Ja minä taasen veikkaan, että pelikieltoa heilahtaa - illalla olemme viisaampia tämän asian suhteen
En tiedä, kuka näistä IFK:ssa päättää, mutta Jokisen Jukurit-aikana joskus vähä ihailin sitä, että OJ vanhanliiton lätkäjätkänä ei esim. maalitilanteita juur haastanu, vaikka vähä olis ollu häirinnän poikasta. Nyt on paineet kovat ja sitte joudutaan tämmöiseen kulissipeliinkin turvautua. Ei siinä, oli toi pyyhkäisy jäähyltä näyttävä tilanne, mutta antais vaan olla ku tilanne oli ja meni.
Siis täysin sääntöjen puitteissa
Potku on täysin tahallinen, jalkapyyhkäisyn voi vielä jotenkin tulkita kamppailutilanteeksi
Currey kävi muutenkin koko illan todella kuumana
Toki sääntöjen puitteissa. Ei IFK tässä mitään väärää tee, en sitä sano. Mutta jos tulee yks peli kakkua, ni sitte Curry voi olla nelospelissä samalla raivolla, mitä Tappara case ontuvan jälkeen ja se on sitte IFK:n menoa. ![]()
Mitenköhän liiga nyt toimii. Sampo ei kerkiä tällä aikataululla toimimaan joten tuleeko taas varmuuden vuoksi väliaikainen kielto. Sampo sitten perustelee sen jälkeenpäin.
Se raivo vain meni pelaajalla täysin yli, IFK itse asiassa tökki kaveria koko illan
Kuulostaa siltä, että tätä sarjaa katselen seuraavan pelin. Jotain tunnetta ja vastakkainasettelua näihin pitää aina saadakin mukaan.
Ei tuossa kyllä ole aineksia pelikieltoon. Aika hakemalla haettu tutkinta.
Kyllä tuosta toisesta tilanteesta voisi antaakkin. Siinä näyttää että tehostaa jalkapyyhkäisyllä eikä olisi mikään oma horjahtaminen vain.
Aletaan olla ytimessä kun HIFK alkaa itkemään mitättömistä. “Iso paha” on vain muisto vaan.
Meni vähän maku Hifkiin näistä tutkintapyynnöistä.