Huhu: Eetu Tuulola tekee mitä 2026-27?

Eetu Tuulola tuli Tapparaan hieman oudolla vuoden sopimuksella. En tiedä, kumman tahtotila. Kerhossa isosta roolista Tapparan pienempään rooliin. Mites jatko?

Ujoa huhua on ollut liikkeellä, että Hämeenlinnassa olisi tarjolla isompaa roolia ja ilmeisesti koti-ikäväkin hiukan on vaivannut.

Olen kyllä vähän pettynyt jos Eetu lähtee takas Kerhoon. Siinä jää tavallaan leikki vähän kesken. HPK:ssa voi olla roolia, mutta muuta ei varmaan oo luvassa. Arvostan kyllä rakkautta kotiseuransa kohtaan. Veljensä on päivittänyt pelaajaprofiilinsa Tapparassa ja on roolissaan nykyään Suomen parhaita.

26 tykkäystä

Jos näin kävisi, se olisi Eetulta vähän kuin luovuttamista. Ilves-Kerho-Tappara-Kerho. Edestakaisin vatkaamista.. Kerhossa voi saada helpommin roolin, muttei menestystä. Muutenkin kova kilpailutilanne kehittää pelaajaa, toisin kuin lähes varma iso rooli.

16 tykkäystä

Jatkoon voi vaikuttaa moni asia; euroo, lovvoo, rahaa ja saman kuulemma vois saadaa bitteinä

Raha tuskin on avain tässä, jos Kerhon kanssa kilpaillaan. Voi myös olla, ettei Tappara tarjoa jatkoa, jos tarjolla on hyviä uusia laitureita. Tai sitten Kerhon ykkösketjun pelipaikka 3min isommalla peliajalla houkuttaa.

Tanus, Sylvergård ja Tuulola ehkä tekevät tilaa nykyrosterin laitureista?

4 tykkäystä

Aika usein kyllä puhutaan, että vaikka suomalaisten pelaajien olisi parempi jäädä Liigaan pelaamaan isossa roolissa vielä kausi ennen Pohjois-Amerikkaan siirtymistä. Siellä kilpailu pelipaikoista tiukempaa.

Minusta isossa roolissa pelaaminen kehittää pelaajaa mainiosti.

1 tykkäys

Voi kumpa Sylveqård ei liikahtaisi.

20 tykkäystä

Pidän molemmista Tuulolan veljeksistä ja haluaisin nähdä molemmat vielä pitkään meillä pelaamassa.

Mutta nyt kun ensikausi on Superkausi, niin ymmärrän hyvin että haetaan isompaa roolia pienemmästä seurasta. Tosta nyt Kerhoon ja siellä ykkösketjussa paljon peliaikaa sekä positiivista näkyvyyttä, niin on aikalailla kaikki liigaseurat kiinnostuneita sitten taas kauteen 27-28 (tai 28-29). Tapparan ympärillä tuntuu nyt olevan paljon kahisevaa liikkeellä, joten rooli saattaa laskea ihan vaan siksi jos otetaan sisään kovempi palkkaisia ukkoja.

4 tykkäystä

Usein näin, mutta ipan jälkeen Eetu jo oli isossa roolissa, eikä ne tehot ihan jäätävät olleet. Toki isossa roolissa saa vastuuta yms. Toisaalta onko Eetu Super kauden tullessa välttämättä se ykkösketjun heppa, joka pitää kerhon liigassa, siitä en ole varma. Mielestäni Eetu on enemmänkin kärkijoukkueen 2-3 ketjun laadukas maalejakin tekevä voimahyökkääjä.

Sieltähän se Vesalainenkin kävi hakeen vauhtia ja… nii joo munilleen meni.. :smiley:

Noh, Eetulla varmaan on parempi työmoraali kuin Vesalaisella. Kyllä tällä maalimäärällä haluaisin että Eetukin jatkaisi seurassa. Yleensä toisella kaudella on jo isompaa vaihdetta silmässä.

2 tykkäystä

Sanotaanko näin ettei tällä kaudella Eetu nyt ole ihan säkenöinyt, mutta ei ole missään nimessä huonostikkaan pelannut.

Itse olisin ihan tyytyväinen jatkoon, ihan jo sillä mikäli isolle miehelle Tappara-standard on legendaarisesti rajoittanut ensimmäisen kauden toimintaa.

1 tykkäys

Sanotaan nyt näin, että ei kauheasti harmittaisi jos Eetu jatkaisi, mutta ei sekään harmittaisi, jos Eetu lähtisi takaisin Hpk:hon ja vaikkapa Luodon Oskari tulisi tilalle.

22 tykkäystä

Itse olen tyytyväinen miten Eetu on pelannut ja hoitanut oman roolinsa. Jos hän on tyytyväinen tähän rooliin niin tarjoaisin ehdottomasti jatkoa. Toki veikkaan, että isomman roolin perässä olisi…

1 tykkäys

Kyllä Eetun jatkot maistuisi itsellekin, mutta olen joutunut kyllä huomaamaan, että hieman on rajalliset pelitaidot. Tiettyyn rooliin todella hyvä, mutta ei välttämättä kahteen ensimmäiseen ketjuun isolla vastuulla (jota pelaaja luonnollisesti itse haluaa).

2 tykkäystä

Joo samat fiilikset. Selkeä upgrade sen sijaan ois saataisiin Luodon veljeksistä vanhempi “Tuulolan tilalle”.

Itselleni kelpaisi jatkot, haluaisin nähdä nouseeko taso ratkaisevasti toisella kaudella. Tähän kauteen olen ihan tyytyväinen, näyttää suorittavan ihan hyvällä tasolla kirkkaissa valoissa. Toki parannettavaa löytyy, muttei ole tähän asti ollut pettymys.

Itse kaipaisim sitä, että menisi röyhkeämmin pelin ytimeen kamppailemaan ja tekisi ne räkämaalit.

2 tykkäystä

Tarkoitin tuossa omassa viestissä nimenomaan Luodon nuorempaa veljeä…vanhempi on kuulemma ihan saakelin kallis ja ilmeisesti kehitys käyrä on ollut laskeva. Oskari taas olisi nuorempi ja pystyy pelaamaan niin sentterinä kuin laiturinakin ja vaikuttaa siltä, että on veljeään monipuolisempi pelaaja. Niin ja varmasti paljon halvempi.

8 tykkäystä

Joona Luotoa itse haaveilen Eetun tilalle. Oskari Luoto sitten muuten vain takaisin. :ok_hand:

Piti vastata toiseen viestiin. :slightly_smiling_face:

Fyysisyyttä lisää otteisiin, niin jatkot voidaan tehdä, muuten voi jatkaa matkaa. Toinen vaihtoehto on alkaa tekeen pisteitä :thinking: