Ei kai se pakkeja ole saanut, jos moni odotti. Sehän riippuu täysin siitä, mitä Ilves ja Salo on halunnut. Haki kannuksia päävalmentajana Saksan kakkostasolta ja sieltä Kouvolaan.
Kyllä käsittääkseni Salo oli kiinnostunut pestistä.
Ehkä Ilveksen urheilujohto on nyt kiinnostunut Salon palveluksista.
Oma toive on Jokinen tai Marjamäki. Jälkimmäisellä on tosin sopimus Kärppiin toistaiseksi.
En tiedä, onko Saloa kyselty, mutta en usko edellisen pestin tapahtumien olevan ongelma. Lähteeni on aika hyvä ennen Saksan pestiä.
No Salo tai Niemelä olisi jatkumoa Pennasen aloittamaan työhön.
Jokinen olisi siirtymistä taas enemmän takaisin Myrrän linjalle.
Olli Jokinen saattaa herättää kiinnostusta P-Amerikassa ja kun katsoo tuota Jukureiden sijoitusta, niin Jussi Ahokkaan reitti Amerikkaan voi olla mahdollinen.
Ilves palkkaa Olli Jokisen ja vuoden päästä palkkauksesta Jokinen lähtee OHL:ään ja Ipa etsii taas valkkua.
Samaa mieltä. Eiköhän Jokisen tähtäin ole Ameriikan suunnalla.
Mites V Peltonen ?
Itse toivon että Jari ”Kake” Kauppilaa olisi kasvatettu u20 joukkueessa uudeksi Liigan päävalmentajaksi.
1+1=2, eli Niemelä ilmoitti, ettei jatka ensi kaudella Lahdessa. Pennanen maajoukkueeseen, joten Hölö on tuleva päävalmentaja.
SOT.
Kunhan arvailen.
Eiköhän ne todennäköisimmät vaihtoehdot ole Niemelä tai Olli Salo. Niemelän kohdalla tähtäin taitaa olla Sveitsissä, mutta ei sinnekään niin helposti mennä. Olli Salo taitaa havitella uusia haasteita isommasta organisaatiosta ja sopisi täten Ilvekseen jo taustansakin puolesta.
Olli Jokisen tähtäin on vahvasti P-Amerikassa. Tietääkseni on jo keskustellut ainakin yhden organisaation kanssa kehitysvalmentajan tms. pestistä. Saa nähdä toteutuuko jo ensi vuonna.
Olli Salo on muuten hyvä valmentaja, mutta riittääkö persoona. On jotenkin vähän pikkupoikamainen. Ilves on kova paikka mestaruuspaineineen. Varsinkin jos sitä ei tällä kaudella tule.
Itselleni tuli Olli Salosta aivan samanlainen kuva mieleen…olisiko hänestä sitten persoonanan noin ison organisaation valmennuspuikkoihin varsinkin jos tällä kaudella ei sitä menestystä tulisikaan.
Kyllä se on tämä kausi Ilveksellä se All-in…
Se on hauskaa miten ihmiset näkevät ihmiset. Itse näen Salon aika rosoisena “jätkänä”.
Se Play Off- Olli Salo oli viime keväänä rosoinen. ![]()
Niin, en tiedä millainen Salo on esimerkiksi pelaajien parissa. Mutta esiintymisessä on vähän sellaista epävarmuutta ja paineisuutta ainakin omaan silmään ja myös korvaan.
Ihminenhän paljastuu vaikeilla hetkillä.
Edelleen. Näen asian toisin. Ei tästä kannata väitellä. Perustan oman mielipiteeni tuhansiin kohtaamisiin työelämässä, Minulle on median kautta muodostunut kuva Salosta sellaisena kuin se minulle on muodostunut.
Silmissäni, Liigassa jos ei karismaattisuuden suhteen yläneljänneksessä, niin ainakin reilusti veden pinnan yläpuolella.
Eiköhän täällä kaikki ihmisiä ole kohdannut. Työelämässä ja muuallakin. Enemmän tai vähemmän.
Tuo nyt oli vain minun huomioni.
Hyvä, todella hyvä. Pelaajat kyllä tykkää.
Eilinen Liigapyykki pyöritteli tätä ensi kauden tuolileikkiä. Usealla päteväksi luokitellulla koutsilla on sopimus katkolla ja maisema vaihtumassa: On kokeneet Jaloset ja on nuoremman polven Niemelä ja Salo. Ville Peltosellakin on menossa nykyisen sopimuksen viimeinen kausi, kuten myös Olli Jokisella.
Peltosen tilanteesta juontaakin se, että Ilveksen lisäksi huippupesteistä on luultavasti auki myös HIFK, jolla on vetovoimaa ja maksukykyä. Viime kevään jäljiltä Niemelän markkina-arvo on hyvä. Jos Ilves ja HIFK haluavat molemmat Niemelän, niin meneekö huutokaupaksi?
Mielenkiintoista on myös nähdä haluaako Ilves rekrytoida ison nimen, josta saa isoja otsikoita, vai hakeeko Salon kaltaista, vielä orastavaa potentiaalia.
Ja sitten tietysti se, uskalletaanko jo tähyillä ulkomaille? ![]()