Huhu: Ilvekselle uusi päävalmentaja kaudelle 2024-25?

Kerrankin arvasin oikein. Tuurilla ne isotkin laivat seilaavat

10 tykkäystä

Olkinuoralla oli todella heikko alkukausi ja kone yski muutenkin aika pahasti, mutta onhan nuo viimeiset pelit ollut jo ihan eri tason matseja Pelsuilla.

Eli käynnistysvaikeuksia mutta keväällä on varmasti kohtuu kova. En ainakaan itse siitä mitään ihan hirveitä johtopäätöksiä viiti vetää.

Ei silti, aika tiukoillahan se viime keväänä oli ettei tullu tie pystyyn jo Kalpaa vastaan ja Ilves sukelsi pahasti.

No, tämä kausi kertoo paljon. Materiaali tällä hetkellä sitä luokkaa että pitkälle pitäisi mennä.

2 tykkäystä

Rehellisesti en minäkään. Oli vaa tuollainen huomatus/havainto. Kyllä tiedostan Niemelän olevan liigan parhaimmistoa omassa työssään.

Tuleepahan paikalliseen lisämauste kun Niemelä itkee kaikesta.

15 tykkäystä

Aika kuivia ku ei kommentoi

1 tykkäys

Hölöstä ja naapurista vähän.

Olin ihan varma, että se on Salon Ollin paikka, ja “Hölö” olisi ollut Euroopan kaukaloissa Sveitsissä, sanoi MTV Urheilun selostaja Jani Alkio myönsi.

1 tykkäys

Miten mulla on tunne että Ilves ampui itseään jalkaan palkkaamalla Hölön penkintaakse?

No mun tunteet on yleensä ollu väärässä joten voi olla et se olen minä joka ampui itseään jalkaan tässä asissa!

(Veikkaan ettei Hölö joulua nää areenalla!)

1 tykkäys

Vaikka olikin tiedossa mahdollinen siirto Liigan sisällä, niin kyllä tämä vaan sattuu. Juhannuksena oltiin jo repimässä Bieliin kesken sopimuskauden, tammikuussa Davos oli puolestaan perässä. Ja sitten siirtyy kuitenkin Liigan sisällä toiseen seuraan. Ei siinä, HIFK:n, Tapparan ja Kärppien ohella Ilveksen päävalmentajan pesti on varmaan se haastavin paikka, mitä valmentajalla voi tässä Liigassa olla tällä hetkellä. Onhan siellä tuttuja seura täynnä, niin ymmärrettäväkin ratkaisu. Ja varmaan keväällä syntynyt perheenlisäyskin vaikutti siihen, että mielummin jää nyt muutamaksi vuodeksi vielä kotimaahan.

Erinomaisen valmentajan Ilves saa itselleen. Niemelä palautti uskottavuuden lahtelaiseen jääkiekkoiluun ja omalla tekemisellään väkisin raahasi Pelicansin uudelle tasolle urheilullisesti. Pelaajien keskuudessa pidetty valmentaja, joka ei todellakaan pelkästään hymyile pukukopissa. Aito halu ja tahto viedä jääkiekkoa lajina eteenpäin sekä parantaa suomalaisen jääkiekkoilun tasoa yleisesti. Pelicansin seurahistorian paras valmentaja, ja kun siellä on pyörinyt Aravirtaa, Suikkasta, Matikaista ja ketä kaikkea, niin todella kova saavutus, etenkin kun katsoo millaisilla työkalupakeilla on operoinut. Tämäkin kausi on vielä pahasti kesken, joten yksi luku Niemelän Pelicans-ajalta on vielä kirjoittamatta loppuun.

8 tykkäystä

Raimo Summanen pohtii Ilveksen valmennusta ja tuulisia oloja.

3 tykkäystä

Hölö.